Úgy gondoltuk, hogy az ünnepi szezon közeledtével egy kis “okossággal” segítjük az e-kereskedők munkáját és megküldjük nektek a világ legjobb öt e-kereskedelmi kutatási jelentésének elérhetőségét. Nézzük, hogy melyek ezek.
1.Omnichannel kiskereskedelmi indexek
Ez az átfogó jelentés lefedi az omnichannel kiskereskedelem legfontosabb területeit és bemutatja az irányadó benchmarkokat. Az elemzés középpontjában az ünnepek előtti vásárlási láz áll. A megállapításokat minden esetben az iparági vezető szereplők által alkalmazott legjobb iparági gyakorlatok példáival magyarázzák el a jelentés készítői.
A jelentés teljes szövege itt elérhetö»»»
2. Hogyan optimalizáljuk az online fizetési mixet?
Az e-kereskedők mindent megtesznek azért, hogy az oldalaikra csalogassák a vevőket. Gyakran azonban abba a hibába esnek, hogy a vevő fizetési élménye a check-outtal kezdődik és ott véget is ér. Ez egy egyértelmű tévedés. A kutatás készítői abban segítenek az nekünk, hogy hogyan tudjuk az online fizetési élményt jobbá tenni a vevőink számára?
A jelentés teljes szövege itt elérhetö»»»
Többet akarsz tudni a jövő fiezetőképes vevőiről, a mai fiatalokról? Tudni akarod, hogy hogyan tudod őket már ma megnyerni magadnak? A kutatás célcsoportja a 16-21 éves fiatalok voltak.
A kutatási jelentés teljes szövege itt elérhetö»»»
4. Melyik vásárlási élmény elemek a legfontosabbak?
Nem nagy meglepetés, hogy a vásárlói viselkedés egyik meghatározó tényezője és motívuma a termékek ára. Ahhoz azonban, hogy a vevő lojalitását hosszú távon is fenntarthassuk, mindent meg kell tennünk a vásárlási élmény javítása érdekében. A kutatás készítői arra fókuszáltak, hogy megtaláljak azokat az elemeket, melyek a legfontosabbak a vásárlási élmény összességét tekintve és ezáltal megkönnyítsék nekünk, hogy mire fókuszáljunk a folyamataink felépítésekor.
A jelentés teljes szövege itt elérhetö»»»
5. IoT: milyen lehetőségeket találhatnak az e-kereskedők?
A hálózatba kötött tárgyak (eszközök, kütyük, háztartási gépek, angolul: Internet of Things) nagy lehetőséget kínálnak az e-kereskedőknek. Mik ezek a lehetőségek és mik a buktatók ezen a területen? Ezekre a kérdésekre válaszol a tanulmány.
A jelentés teljes szövege itt elérhetö»»»