fbpx
 In Általános, Hírek, Kiemelt

Györke Zoltánnal, az Ecommerce Hungary nagyvállalati tagozatának elnökével készített interjút a Kosárérték magazin. Egyesületünk egyik vezető tisztségviselőjét kérdezték a jelenlegi helyzetről és az e-kereskedelem további kilátásairól.

Nekem az a mantrám, hogy mindenki gondolja át a stratégiáját, mert a “nászútnak” vége. Volt egy 15-20%-os növekedés 7-8 éven keresztül, ami felment 30-40%-ra a pandémia idején, és az infláció pedig csak 2-3% volt, vagyis magas reálnövekedést lehetett elérni. Ilyen helyzetben nem kellett annyira jónak lenned, hogy pénzt csinálj. Most el fog válni, hogy ki az, aki valóban jól csinálja, és ki az, aki nem. Aki továbbra is mindent akar csinálni, minden szektor igényét kielégíteni, és a folyamatokat is mind házon belül tartani, az nem lesz sikeres. Sokan meg tudtak eddig élni a piacon közepes teljesítménnyel is, de most már jó teljesítmény kell, ehhez pedig kemény döntéseket kell hozni.

 

A teljes cikk itt érhető el.