fbpx
 In Interjúk

Az e-kereskedelem szárnyalása további lendületet ad a Pick Pack Pontnak is

Az immár 6 éves Pick Pack Pont továbbra is töretlenül növekszik, ami 2015 karácsonyi szezonjában 26%-kal több kézbesített csomagot eredményezett az előző év azonos időszakához képest.

Az e-kereskedelem dinamikus fejlődésének egyik legnagyobb nyertese a logisztikai piac, ugyanis a közel 2,5 millió online vásárló jelentős része nem a személyes bolti átvételt preferálja.

A vásárlók részéről ma már elvárás, hogy küldeményeiket az általuk kedvelt pontokon és a számukra megfelelő időben vehessék át. Mindazonáltal ez az átvételi mód a webáruházak által is rendkívül kedvelt, mivel a házhozszállításnál alacsonyabb “utolsó mérföld” költséget biztosít, nem beszélve a kedvező környezeti hatásokról.

Tények és számok a Pick Pack Pontról

  • A Pick Pack Pont egy csomagpont-hálózat, mely 2016-ban országszerte mintegy 240 településében, összesen közel 700 átadóponttalrendelkezik.
  • A hálózat saját boltokból (Relay és Inmedio hírlap üzletek), valamint partnerhálózatokból áll (OMV, Mol, Avanti, Playersroom, Coop, 220 Volt).
  • A hálózat kiszolgálását 2013. óta a 100%-ban Lapker Zrt. tulajdonában lévő Sprinter Futárszolgálat Kft. látja el.
  • A Pick Pack Pont-hálózat 6 éves fennállása óta közel 5 millió csomagot kézbesített.
  • A legnépszerűbb és legnagyobb forgalmat bonyolító átvevőpont a budapesti Nyugati téren van.
  • A fővárosi és vidéki csomagátvételek aránya 25%-75%.
  • Kutatásaink szerint a Pick Pack Pont ügyfelek 55%-a diplomás.

 

A cikkről és a Pick Pack Pontról bővebben az alábbi linken olvashattok >>>