fbpx
 In Hírek

Elstartolt az Év Internetes Kereskedője Díj 2020!

 

Az e-kereskedelem idén nagyobb fókusz kapott, mint valaha: a kereskedők óriási energiákat összpontosítottak arra, hogy a lehető leggyorsabban reagáljanak a járvány miatt megváltozott helyzetre. A piaci szereplők célja, hogy fennmaradjon az érdeklődés az online vásárlás iránt és a jövőben preferált csatorna legyen. Többek között ezeket a szempontokat is figyelembe véve írták ki idén az Év Internetes Kereskedője Díjra pályázatot, amelyre szeptember 16-ig díjmentesen jelentkezhet bármelyik hazai, online kiskereskedelmi tevékenységet végző vállalkozás. A közönség ezzel párhuzamosan szeptember 27-ig között szavazhat a három kedvenc webáruházára.

Idén tizennegyedik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb online kereskedőket díjazza a vásárlóközönség, illetve szakértő zsűri döntése alapján. A díj legfőbb célja, hogy a díjazottak saját példájukon keresztül érzékeltessék, hogyan lehet a saját webáruházukon keresztül az egész szektor iránti vásárlói bizalmat növelni. A díj döntési szempontrendszerén óhatatlanul változtatott a járványhelyzet, amely a vészhelyzet alatti boltbezárások eredményeként a kiskereskedelmi forgalmat egyértelműen az online csatornák fele terelte, előnybe hozva azokat a kereskedőket, amelyek online is jelen vannak.

Emiatt idén azok a kimagasló teljesítményt nyújtó kereskedők érdemelhetik ki az elismerést – a forgalmi adatok figyelembevétele nélkül –, amelyek megoldásai üzleti fenntarthatóságot, ügyfélélményt növelő, logisztikában elől járó, valamint környezetkímélő működést tudtak biztosítani. Idén először közönségdíjat alapítanak a szervezők az online vásárlók véleményének megnyilatkoztatására. A fődíjat pedig az kapja, aki valamennyi kategóriában szakmailag kiegyensúlyozottan teljesít és vásárlók, illetve zsűri megítélése alapján is a legjobb.

Minden további információ, és a részvétel feltételei megtekinthetők az esemény weboldalán!