fbpx
 In Hírek

Webáruház tulajdonosként biztosan Te is tudod: a kereskedő számára a legfontosabb az elégedett vásárló. A vevőink elégedettsége pedig függ attól is, miként látnak minket, milyennek ítélik meg mind szakmai, mind pedig emberi hozzáállásunkat.

A világban már régebb óta és több helyen, pár éve pedig már hazánkban is egyre több helyen látni hogy a kereskedők, kihasználva márkaismertségüket és szélesebb elérésüket szívesen állnak be fontos társadalmi ügyek mögé, anyagilag is segítve azokat. Az ilyen jellegű, CSR tevékenységek egyik formája az online vásárlások során történő adománygyűjtés.

A megoldás lényege, hogy a vásárlási folyamat végén, többnyire a webáruház “kosár” és “megrendelés” funkcióban a megrendelőnek lehetősége nyílik arra, hogy egy vagy több kiválasztott szervezet számára adományokat juttasson el a kereskedő segítő közreműködésével. Ez több helyen kiegészül azzal, hogy a vásárló által adományozott összeget a kereskedő még maga is kiegészíti.

Az alábbiakban három ilyen, a webáruházakba egyszerűen integrálható megoldásra szeretnénk felhívni szíves figyelmedet!

Kerekítsd fel! program legfontosabb üzenete, hogy sok kicsiből képes nagy dolgokat létrehozni. Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb hazai online vásárlónak biztosítani tudja a kerekítéses módszerrel történő adományozást, fontos hogy minél több partner nyújtsa ezt a fajta jótékonysági lehetőséget vásárlóinak.

Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány pszichológiai, színészi és művészeti módszerekkel dolgozó bohócdoktorai beteg gyerekek gyógyulásához járulnak hozzá azzal, hogy vidámságot visznek a kórházban töltött napjaikba.
Olyan, online kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásokat keresnek, akik az ügy mellé állnának vásárlóik aktivizálásával. Ennek módja, hogy a webáruházakban a tranzakció során a megrendelt termékek, szolgáltatások mellé a szolgáltató opcióként felajánlja a vásárló részére a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány támogatásának lehetőségét egy vagy több választható összeggel.

A Magyar Onkológiai hálózat Gyermekgyógyítók alapítványa, közös összefogásban a Mosoly Alapítvánnyal 2019-ben hozta létre a CseritiCheckout programot, hogy közös adománygyűjtéssel, egymást erősítve tudják segíteni a súlyosan beteg gyerekek testi és lelki gyógyulását. Mottójuk: “Az élmény növeli az eladást!“.