Csúcs az uborkaszezonban – avagy mire jó a kánikula?

 In Hírek

Az ok valószínűleg elég prózai: a nagy hőség sok ember számára lehetetlenné teszi, vagy csak megnehezíti a nagybevásárlást, így kézenfekvő olyan eszközt igénybe venni, ami sokkal kényelmesebb és a pénztárcát is kíméli. A statisztikákból az is kiderül, hogy a rendelések 6%-a új megrendelőktől érkezett, sokan vannak tehát, akik most találták meg ezt a megoldást. A többi adat nem mutat változást az eddigiekhez képest: a vásárlások kicsit több mint fele cégektől érkezett, a magánszemély megrendelők kétharmada pedig hölgy. Területileg Budapest vezet 97%-kal, míg a szállítási módoknál a héten meglepően magas (5%) az expressz módon kért kézbesítések száma. A magánszemély vásárlók döntő többsége átvételkor fizet készpénzzel, a céges vevők utólag, átutalással, de szépen teljesítettek az on-line fizetési módok is: bankkártyával a magánszemélyek 16%-a fizetett, a futárnál POS terminálon 5%, ugyanennyien pedig PayPal-on keresztül.

A G’Roby más módokon is igyekszik még egyszerűbbé tenni az internetes vásárlást: még béta fázisban lévő, de már működő mobil-platformjáról is egyre több megrendelés érkezik, illetve gőzerővel fejleszt egy olyan letölthető applikációt, ami forradalmian új megoldásokkal segíti majd a megrendelések összeállítását.

És a végére még egy fontos információ: az uborkaszezonban az uborka is jól fogyott, több mint 40 ember közel 40 kilót rendelt!

(A G’Roby a SzEK.org tagja.)

Recent Posts