E-kereskedjünk-e – a SzEK.org őszi konferenciája

 In Interjúk

Az elektronikus kereskedelem az utóbbi évtized legdinamikusabban fejlődő üzlete világszerte – tudja ezt már minden gyerek. A webshopok, webáruházak dinamikusan fejlődnek, és hasonló ütemben szaporodnak. Jelenleg a GKIeNET 2700 magyarországi legális webshopot tart nyilván. A kosaras rendszerben működő, fizikai áruk értékesítésével fogalkozó e-kereskedelem forgalma 2009-ben 99 milliárd forint volt. Nem csoda hát, hogy ilyen sokan vágtak bele, és még számosan törik a fejüket a kérdésen: e-kereskedjek-e? Azok közül pedig, akik már belevágtak, mintegy 2620-an azon törik a fejüket, miért nem tartozom a forgalom 93%-át generáló körülbelül 80 e-kereskedő közé?

A SzEK.org őszi konfefrenciája azt kívánja megmutatni az érdeklődőknek, hogy milyen üzleti feltételek és döntések mentén válhat sikeresebbé egy e-kereskedő. A leggyakrabban elhangzó kérdés megválaszolása helyett – “Mennyibe kerül egy webáruház?” – azt próbáljuk megmutatni: mi kell ahhoz, hogy megtudjuk: mennyibe kerül egy sikerre esélyes webáruház.

Előadások, témák:

  • Hogy számolható ki a várható bevétel? – Piaci adatok elemzése
  • Üzleti modellek és stratégiák
  • Üzleti tervezés egyszerűen és pontosan
  • Webshop, webáruház – saját vagy bérelt?
  • Mennyibe kerül? (Mi mennyi?)
  • A tervezéstől az átadásig – a webfejlesztők szemével
  • Esettanulmányok
Recent Posts