Az Európai Unió 1169/2011/EU számú rendelete, mely szigorúan szabályozza az élelmiszerekről a távértékesítés során kötelezően közzétett termékinformációk körét, hamarosan minden előzetes intézkedés nélkül, 2014-ben életbe lép. A jogszabály egyértelműen kimondja, hogy a fogyasztó számára pontosan annyi információt kell elérhetővé tenni a termékről a webes, vagy mobil vásárlás során is, mintha bemenne egy boltba és kezében tarthatná a terméket.
Az élelmiszereken túl a fogyasztók azonban egyre több termékcsoport esetében vásárolnak egyre tudatosabban, így a tájékoztatás és a hiteles kommunikáció jogszabályi előírások nélkül is egyre fontosabbá válik a vállalkozások életében (pl: kozmetikumok illetve egyéb wellness termék). Mindez talán még élesebben jelenik meg a mikor-, kis- és középvállalkozások esetében.
• Mennyire felkészültek a gyártók, márkák és a webshopok, hogy megfeleljenek a szigorodó jogszabályi előírásoknak?
• Milyen termékinformációkra terjed ki a szabályozás?
• Hogyan tájékozódnak a fogyasztók és mely csatornákban bíznak?
• Hogyan erősíthetjük márkánk és vállalatunk hitelességét, valamint vásárlóink hűségét?
• Mitől lesz hiteles és megbízható az adat?
A konferencia időpontja: 2013. október 4, péntek, 9:00-13:30
A konferencia helyszíne: Budapest II. ker., Millenáris, B épület
további információ: www.smartshow.hu