fbpx

Az új technológiai platformok és újonnan felnövő generációk folyamatosan formálják a fogyasztói attitűdöket és szokásokat, kihívást és állandó megújulásra való képességet állítva a marketingszakemberek elé. A Protechtor előadás sorozat az e-kereskedelem marketing globális és hazai trendjeit fogja megvizsgálni a Neo Interactive és a Star Network szakembereinek segítségével. Megnézik, hogy milyen új lehetőségeik vannak a vállalatoknak, mennyire élnek az adott eszközökkel, és mi a hatékony kortárs marketing receptje!

A következő kérdésekkel biztosan találkozhatsz:

  • Mit lehet elmondani a fogyasztók generációs változásáról?
  • Milyen trendeket látszanak a globális és a magyar marketing piacon?
  • Mennyire adaptálhatóak a külföldi trendek és eszközök itthon, mik a korlátok?
  • Milyen a kurrens magyar e-commerce piac marketing teljesítménye?
  • Mennyire használják ki a hazai e-commerce szereplők a lehetőségeiket, mekkora a nyitottság az új csatornák irányába?
  • Miért, és melyek azok az eszközök, amelyekre mindenképpen érdemes nagyobb figyelmet fordítani?
  • Milyen az az ideális eszköz összeállítás, amivel a leghatékonyabban le lehet fedni a széles célközönséget?
  • Hogy működik egy mai kampány, mik a siker kritériumai, mire kell odafigyelni?
  • Mit adhat egy influencer az e-commerce szektornak, amikor nem termékről, hanem platformról, esetleg B2B szereplőről van szó?
  • Mik azok a hibák, amiken a legkönnyebb elcsúszni, amikor a Z és majd az Alfa generációt akarjuk megszólítani?

 

Előadó:  Novák Ferenc (Neo Interactive), Sápi Márton (Star Network)

A részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött!

 

 

 

 

online