fbpx
Az árösszehasonlító oldalak kiemelkedő konverziós aránnyal tudnak vásárlókat terelni a weboldaladra. Bizonyos kategóriákban akár 40%-os(!) forgalomtól eshetsz el, ha nem optimális az árösszehasonlítókon a jelenléted.
Eljött a Te időd: óriási szenzáció, hogy most már bárki számára elérhető a Beed hirdetésoptimalizáló szoftver, amely az Árukereső.hu-n futó kampányokból kiemelkedő eredményeket képes kihozni a megfelelő szakértelemmel párosítva.
Tudtad, hogy lehet ezt okosan is csinálni, és nem muszáj a teljes webshopod vagy egy-egy kategória licitjeit egyszerre megemelni? Tudtad, hogy akár termékenként is beállíthatsz külön licitet az Árukeresőn és ezzel finomhangolhatod a jelenléted?
Választ kapsz a webináriumon, ahol gyakorlati példákon, best practice-eken és esettanulmányokon keresztül megmutatjuk, hogy:
• A reflexshop.hu-nál sikerült 217%-os bevételnövekedést elérnünk
• A kytary.hu Árukeresőből jövő forgalmát év/év összehasonlításban 150%-kal növeltük
• Árösszehasonlító optimalizáló szoftver segítségével 30%-ot spóroltunk úgy, hogy a bevétel nem csökkent
• Hogyan kerülhetsz automatizálással mindig előrébb a konkurenciádnál
• Mik a hazai és külföldi meghatározó trendek az árösszehasonlítókon
• Miért fontos a tudatos jelenlét, és hogyan profitálhatsz belőle
Ne felejts el regisztrálni az alábbi linken: https://lnk.gd/XpzQek
online