Az egyik frontvonal a kereskedő és a vásárló között az ügyfélszolgálat. Legyen akár telefonon, vagy chat-en, esetleg személyesen. Nem mindegy ki, mikor, mit mond, és egyáltalán mennyire elérhető egy webáruház ha a vásárlónak kérdése, panasza van.

Sorra vesszük a legjobb megoldásokat, és bemutatunk néhányat a most magyarországon működő legjobb webáruházi ügyfélszolgálatok közül. Aztán pedig kibeszéljünk mindezt, hogy még több tapasztalatot és jó ötletet kaphassunk.

Akiket felkértünk hogy osszák meg webáruházuk ügyfélszolgálatának működtetésében szerezett tapasztalataikat:

  • Schmidt Richárd, Alinda.hu: gyors növekedéshez ütőképes ügyfélszolgálat
  • Kalmár Zoltán – Ingatlan.com: ügyfélszolgálati modernizálási projekt eredményei és tapasztalatai

A meetup meghívott témavezetője: Kun Szabolcs, Arenimtel.
Szabolcs előadásának címe: “Az ügyfélszolgálat helye az ecommerce vállalkozások életében – problémák és megoldások

A meetup alatt üdítőt, kávét és rágcsálnivalót biztosítunk a résztvevőknek.

Ecommerce Hungary tagoknak a részvétel ingyenes!
Nem tagok (külsős vendégek) számára 5000,- forint + áfa (27%).

D18 Café & Bar, Ecommerce Hungary HQ