Az egyik frontvonal a kereskedő és a vásárló között az ügyfélszolgálat. Legyen akár telefonon, vagy chat-en, esetleg személyesen. Nem mindegy ki, mikor, mit mond, és egyáltalán mennyire elérhető egy webáruház ha a vásárlónak kérdése, panasza van.

Sorra vesszük a legjobb megoldásokat, és bemutatunk néhányat a most magyarországon működő legjobb webáruházi ügyfélszolgálatok közül. Aztán pedig kibeszéljünk mindezt, hogy még több tapasztalatot és jó ötletet kaphassunk.

Akiket felkértünk hogy osszák meg webáruházuk ügyfélszolgálatának működtetésében szerezett tapasztalataikat:

  • Schmidt Richárd, Alinda.hu: gyors növekedéshez ütőképes ügyfélszolgálat
  • Kalmár Zoltán – Ingatlan.com: ügyfélszolgálati modernizálási projekt eredményei és tapasztalatai

A meetup meghívott témavezetője: Kun Szabolcs, Arenimtel.

A meetup házigazdája: Csányi Zoltán (HDI Shop), az Ecommerce Hungary alelnöke.

Program:
17:45 – 18:00: érkezés, regisztráció
18:00 – 18:10: megnyitó
18:10 – 18:20: az Ecommerce Hungary új tagjainak 5 perces bemutatkozója (roomfive.hu, forgotermekfoto.hu)
18:20 – 18:40: Az ügyfélszolgálat helye az ecommerce vállalkozások életében – problémák és megoldások” – Kun Szabolcs előadása
18:40 – 19:20: beszélgetés a meghívott kereskedőkkel (Ingatlan.com, Alinda.hu)
19:20 – 20:00: networking

A meetup alatt üdítőt, kávét és rágcsálnivalót biztosítunk a résztvevőknek.

Ecommerce Hungary tagoknak a részvétel ingyenes!
Nem tagok (külsős vendégek) számára 5000,- forint + áfa (27%).

D18 Café & Bar, Ecommerce Hungary HQ