fbpx

Legyen adat az információkból!

Az adat az új olaj – ezt már elég régóta hallhatjuk, és tény hogy egy digitális világban, főleg az online értékesítés területén ez fokozottan igaz.

Egy webáruház értékesítési tevékenysége során rengeteg adat keletkezik, kezdve onnan hogy a vásárlók hogyan használják az áruházat (oldal tartalom funkciók, termékmegtekintések, hőtérkép, stb.), egészen a megtörtén vásárlásokig (termék eladási adatok). Azonban az esetek döntő többségében nincs megfelelő tudása és/vagy eszköze a kereskedőnek a rengeteg információ feldolgozására, és adattá konvertálására – pedig ezzel hatékonyan támogathatná döntési folyamatait.

A meetup célja, hogy konkrét megoldásokat mutassunk az adatelemzésekre, és kereskedői esettanulmányokon keresztül mutassuk be, hogyan segítheti ez hatékonyan az üzlet fejlesztését.


Meghívott előadóink és beszélgetőpartnereink:

Vajna Balázs – MarketingLens
Bari Bertalan – MarketingLens
dr. Bőgel György – professzor, CEU
Erdélyi Balázs – Data Scientist, Magyar Telekom
Hamza Gábor – Online kereskedelmi igazgató, Libri Bookline

Tervezett programunk:

16:45 – 17:00: érkezés, regisztráció
17:00 – 17:20: új tagjaink bemutatkozása 5-5 percben
17:20 – 17:50: felvezető szakmai előadás
17:50 – 18:40: kerekasztal beszélgetés a nap témáiról
18:40-től Networking

Az este házigazdája Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary elnöke.

Az Ecommerce Hungary fontosnak tartja hogy a tagságába újonnan belépőket bemutassa a közösségének, így minden meetupunkon kiválasztunk 3 céget, akik erre lehetőséget kapnak.

Ecommerce Hungary tagoknak a részvétel ingyenes!

D18 Café & Bar, Ecommerce Hungary HQ