fbpx

Eljött a piacterek ideje! Közép- és Nyugat-Európa ecommerce eredményei már egyértelműen azt mutatják, hogy a polarizálódás elkerülhetetlen: a piacterek (marketplace-ek) egyre nagyobb tömegét teszik ki a kiskereskedelemnek.

Elérésük, technológiai fölényük, marketing erejük gyakorlatilag megelőzhetetlen, így sok márkában, és sok kereskedőben felmerül a kérdés: küzdeni, vagy együttműködni?

A meetup meghívott résztvevőivel a piacterek magyarországi jelenlétéről, és a mostani lehetőségekről beszélgetünk, egy-egy rövid esettanulmányt is feldolgozva. És persze elmerengünk a jövőn is: mekkora szeletet hasíthat ki 3-5 év múlva a piactereken keresztül bonyolított forgalom a teljes hazai e-commerce bevételből.

Tervezett programunk:

16:45 – 17:00: érkezés, regisztráció
17:00 – 17:20: új tagjaink bemutatkozása 5-5 percben
17:20 – 18:20: szakmai előadások
18:20 – 19:00: kerekasztal beszélgetés a nap témáiról

Az Ecommerce Hungary fontosnak tartja hogy a tagságába újonnan belépőket bemutassa a közösségének, így minden meetupunkon kiválasztunk 3 céget, akik erre lehetőséget kapnak.

Ezen a rendezvényünkön bemutatkozó új tagjaink:
Léczfalvi Arianna Renáta – Kelkoo Group
Sebők Beatrix – Rackhost Zrt.
Gyulai Zsófia – Capturly Analytics

Az este szakmai előadói és témái:
A marketplacek térhódítása az e-kereskedelemben, helyzetjelentés, attól aki a hazai piacot legjobban ismeri.
Előadó: Papp Máté,  eMAG Magyarország.

Esettanulmány arról, hogy hogyan nőtt 318 %-ot az Alinda bevétele egyetlen év alatt marketplacen!
Előadó: Schmidt Richard (Alinda.hu).

A kerekasztal beszélgetésbe az előző két előadón kívül biztosan bekapcsolódik még Lévai Richárd, Facebook Marketplace szakértő, valamint Kobza András (Lifestyle Shop), aki az Amazon marketplace tapasztalatairól beszél majd.

A meetup házigazdája Csányi Zoltán, az Ecommerce Hungary alelnöke.

Ecommerce Hungary tagoknak a részvétel ingyenes!

D18 Café & Bar, Ecommerce Hungary HQ