fbpx
Az utóbbi pár évben jelentősen átalakult a PPC szakma. A PPC szakemberek kulcsszótípus-módosítás és licit állítás helyett egyre gyakrabban a Google és a Facebook smart megoldásait használják a kampányoptimalizálásra. Az e-kereskedelemben egyre nagyobb teret nyer a Google Shopping, a cookie használatot évről évre korlátozzák. Sokat tapasztalt PPC szakemberekkel ülünk le beszélgetni, hogy mire is számíthatunk 2021-ben.
A tartalomból:
Trendek: Google ads költések alakulása a koronavírus alatt, Shopping penetráció
Automatizmusok és gépi tanulás: átalakulóban a PPC-s szerepkör. Mit fognak a jövő PPC-sei csinálni?
Adatvédelem Vs. célozhatóság: szűkül a PPC-sek mozgástere.
Előadók:
Vadász Illés: Industry manager, Google
Bay Áron: PPCpro közösség, társalapító
Gál Richárd: Senior Digital Marketing Manager, Telekom HU
Flekács Zoltán: Head of Performance, Growww Digital
Szabó László: Co-founder, Head of Growth, Growww Digital
A webináriumon való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
online