Ecommerce Hungary – Web Tech Meetup

2018. október 25., csütörtök, 16:00 – 19:00

 

Két nagyon izgalmas témával jelentkezünk október végi kis rendezvényünkön:

1. Offline vásárlói hőtérkép – omnichannel támogatás mobil mintázatokkal.
A kereskedelmi folyamatok átalakulása új színteret teremt a piaci szereplőknek: a vásárlóinkat online és offline térben is tudni kell azonosítani, és együtt kezelni. Az internetes vásárlói viselkedés nyomon követése manapság egyszerű, de vajon mi a helyzet a fizikai közegben? A megoldás nem túl bonyolult, hiszen a két tér között van egy összekötő kapocs: a mobil készülékünk, amelynek mozgása – és ezáltal tulajdonosának viselkedése – nyomon követhető. Tudhatjuk mennyi időt tölt az üzletünkben, vagy épp tőlünk kilépve melyik konkurenciához megy át. Két rövid, de konkrét esettanulmány segítségével betekintést nyerhetünk a mobiltelefon alapú geolokációba, mobilitási mintázatok elemzésébe, és láthatunk példát arra is, miként használhatja ezt egy kereskedő a saját üzleti folyamatiban.
2. IT Üzleti intelligencia a tengeren túlról.
Mindig izgalmas téma, hogy mennyire más a világ az Egyesült Államokban, ahol egy közepes látogatottságú oldal is gyakran nagyobb forgalommal bír, mint idehaza a piacvezető kereskedelmi siteok. Hogyan lehet ezt jól kezelni, milyen technológiák segítenek a nyolcszámjegyű oldalletöltések világában?
Meghívott előadók / beszélgetőpartnerek:
Szabó Tünde – MTA & GeoInsight
Gönczy Gábor – Stylers Group
A meetup házigazdája: Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary elnöke.

A remek témákon és jó hangulaton kívül, az előadások után és a beszélgetések alatt friss pogácsával, valamint a Borvár Kft. jóvoltából minőségi borok kóstolójával várunk Titeket!

A meetupon való részvétel az Ecommerce Hungary tagjainak ingyenes, külsősöknek 4.900,- forint + áfa. Jelentkezés és regisztráció: secretary@ecommerce.hu

A rendezvény helyszínén bankkártyával való fizetés is lehetséges.

Helyszín:

D18 Café&Bar Budapest