2012 márciusában hirdette meg a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Európában egyedülálló kezdeményezésként a Fogyasztóbarát Tanúsítványok elnyerésére irányuló pályázatát. A pályázat kiírásának célja az volt, hogy a vállalkozások közül kiemelje és a fogyasztók figyelmébe ajánlja a jogkövető magatartáson túli eszközökkel a fogyasztók bizalmát és elégedettségét növelő és fenntartó cégeket, egyúttal ösztönözze a vállalkozásokat a fogyasztói elégedettséget fokozó tevékenység végzésére, innovatív ötletek és megoldások kidolgozására, a fogyasztói kultúra és tájékozottság növelésére. A rendkívül szigorú kritériumrendszerben foglaltakat teljesítő cégek a mindennapok során is működtetett gyakorlatok bemutatásával igazolják, hogy a fogyasztói érdekek okán tett erőfeszítések mellett is lehet sikeresen működni. A nyertes cégek számára természetes dolog a jogszabályi kötelezettségek betartása, tevékenységük során a fogyasztók, valamint a helyi termelők és beszállítók érdekeinek való, minél magasabb szintű megfelelést tűzték ki célul.
Az FKI Nonprofit Kft. tevékenysége szolgáltatási (weblapok, ügyfélhívó rendszerek, dokumentumok akadálymentesítése, akadálymentesítési szakvélemény kiállítása, kommunikációs érzékenyítő tréningek tartása ügyfélszolgálati munkatársaknak stb.) és értékesítési feladatokból tevődik össze. (Értéksziget Webáruház). Többletszolgáltatásokkal igyekeznek a fogyatékosok ügyét támogatni (tágabb pénzvisszafizetési határidő, háztól-házig garancia, széleskörű tájékoztatási tevékenység).
A „Fogyasztóbarát Vállalkozás” tanúsítványt Csákiné dr. Gyuris Krisztina, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság főigazgató-helyettese nyújtotta át 2014. március 19-én, Budapesten.
A fenntartható fejlődés és az esélyegyenlőség érdekében tett erőfeszítéseinkért 2013-ban DELFIN Díjban (Díj egy Elkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) és Fogyatékosság-barát Munkahely Elismerésben is részesültek.