fbpx
 In Hírek, Nagyvilág e-com

Bejelentette négy vezető e-commerce vállalkozás egy új piactér szövetség megalakulását: a román eMag, a francia Cdiscount, a németországi Real.de és az olaszországi ePrice létrehozta az International Marketplace Network-öt.

Az új platform jelenlegi állapotában is több mint 230 millió ügyfelet ér el, közel 30 ezer online kereskedőn keresztül, de a bővítés és fejlesztés még csak most kezdődik el. Nem kérdés: a cél hogy egy olyan kontinensen belüli erős szövetség jöjjön létre, ami kihívója lehet akár az amerikai akár az ázsiai nagy piactereknek is.

Az IMN jelenleg olyan felületet kínál, amely összeköti a négy Marketplace-platformot, így az eladók egyetlen munkapontként használhatják ajánlataik egyszerű és hatékony szinkronizálására, biztonságosan és valós időben. Az IMN az eladók számára egy gyors és egyszerű lehetősége annak, hogy további költségeik nélkül bővítsék üzleti tevékenységüket Európában.

Mostanáig azoknak az eladóknak, akik Európában több platformot szerettek volna elérni, külön-külön kellett megjeleníteniük termékeiket az elérhető piacon minden egyes országban, ahol eladni akartak. Az IMN egy előrelépés az egész ipar számára és jelentős technológiai áttörés. Az új hálózat tökéletesen illeszkedik a Cdiscount azon kívánságához, hogy segítse a kis- és középvállalkozásokat a növekedésben, és az európai piacra való belépésben egyaránt. Ezenkívül azt gondolom, hogy ez fontos európai szintű eredmény, amely hangsúlyozza a Marketplace típusú online kereskedelmi hálózatok dinamikus és innovatív jellegét” – hangsúlyozta Emmanuel Grenier, a Cdiscount CEO-ja.

Patrick Müller-Sarmiento, a Real.de ügyvezetője szerint “a koncepció kihasználja Európa erősségeit, például a regionális sokféleséget, valamint a termék- és adatbiztonság magas színvonalát. Az IMN használatával bármilyen méretű kiskereskedő függetlenebbé válhat az Amazon e-kereskedelem óriási piacától, kevesebb erőfeszítéssel eloszthatja a kockázatot különböző csatornákon és növeli a fenntarthatóságot.

Az IMN bevezetésével az európai fogyasztók a termékek és szolgáltatások szélesebb skálájához férhetnek hozzá. Ráadásul más európai piactér platformok is kifejezték már érdeklődésüket az IMN részvétele iránt.