fbpx
 In Hírek
Hagyományos formátumban, de online támogatással jelent meg Dr. Eszes István könyve: Digitális gazdaság - Az e-kereskedelem marketinges szemmel. A kiadványhoz egy online kiegészítő is tartozik, a www.digitalisgazdasag.hu honlap, amelyen a mindenki számára elérhető, a könyvbe betekintést engedő rész mellett egy zárt, regisztrációt igénylő felület is található, ahol a könyvet oktatói munkájukhoz használó tanárok további anyagokat, esettanulmányokat, prezentációkat, vizsgafeladatokat találnak.

Az e-kereskedelem jelentőségét ékesen bizonyítják azok a kutatási eredmények, amelyek szerint a fejlett országok GDP-növekedésének átlagosan 21, de akár 33 százaléka is az internetre vezethető vissza. Az internetalapú üzleti tevékenység – a világméretű recesszió ellenére – hazánkban is töretlenül fejlődik. A magyar szakirodalomban az ezredforduló környékén jelentek meg – többek között a szerző, Dr. Eszes István tollából – az első olyan könyvek, amelyek azt vizsgálták, hogy az internet hogyan változtatja meg és bővíti a marketing eszköztárát. Az eltelt tíz év alatt azonban számos tényező rendezte újra az online gazdaságot, mint például a közösségi hálózatok elterjedése, a keresőmarketing szerepének dominanciája az online marketing-kommunikációban, valamint a mindenhol jelen lévő mobilinternet.

Dr. Eszes István vadonatúj könyvében azt vizsgálja, hogy milyen lehetőségeket nyit az online üzleti világ számára a digitális gazdaság rohamos terjeszkedése, és hogyan segítheti az internet a kis- és középvállalatok piacszerzési és piacmegtartó munkáját. Elsősorban ezen kérdések gazdasági és marketingelemeit fejti ki. Mint gyakorló vállalkozó és felsőoktatási tanár, a szerző úgy strukturálta a művet, hogy jól használható, gyakorlati ismereteket nyújtson az e-kereskedelemben és online marketingben dolgozó szakemberek számára, és egyben a magyar üzleti felsőoktatásban is alkalmazható legyen.

További információk és ízelítő a könyvből a www.digitalisgazdasag.hu oldalon!