fbpx
 In Interjúk
2013-tól a SzEK.org konferenciáinak külön weboldalai vannak, amelyeken minden, a konferenciával kapcsolatos információ megtalálható.

A különálló konferencia oldalakat itt találja (legfrisebbek elöl):

2015. Őszi Konferencia: Good Buy!

  • 2015. október 15. Kopaszi gát

Jó vételt kiván a vásárlóknak, az oldalak látogatóinak az e-kereskedelem legjelentősebb tematikus szakmai találkozója, az őszi SZEK.org  konferencia, amelynek az idén október 15-én ad otthont a – Budapest legszebb vízparti részén, a Kopaszi Gáton található – Öböl rendezvényközpont. A szlogen “JÓ VÉTEL”-re, “JÓ VÁSÁRLÁS”-ra bíztat, azaz angolul “GOOD BUY”, ami hangzásában egyúttal az elektronikus áruházak leghőbb vágyát is kifejezi, hiszen ki ne szeretné viszontlátni az egyszer már idetévedt látogatókat, kinek ne lenne fontos a vevők megtartása. Az idei e-kereskedelmi konferencia a szokott módon a vevőszerzéssel és vevőmegtartással is foglalkozik, de a marketing útmutató most túllép ezen, és a hangsúly azon lesz, mit lehet tenni, hogy minél többen eljussanak a vásárlás befejezéséig, vagyis megnyomják az úgynevezett BUY gombot.

Csakhogy a cél eléréséhez ma már kevés az odafigyelés, a korábbi évek aprólékos, ám manuális munkája. Igen forró téma mind a marketingben mind az e-kereskedelemben manapság az automatizálás, hiszen a piac töretlenül nő (az eNET legfrissebb kutatásai azt igazolják, hogy 26%-os növekedést produkálva tavaly már 273 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a hazai webshopok), a hagyományos kereskedelem egyre nagyobb szereplői nyítják meg online áruházaikat, és ilyen forgalom-növekedés, ilyen konkurenciaharc mellett csak azok tudnak a versenyben maradni, akik az értékesítési és maraketing folyamataikat minél nagyobb mértékben automatizálják. Ez a folyamat sok kérdést vet fel, ráadásul bonyolítja a helyzetet, hogy ma már a vásárlóközönség sem homogén, újabb és újabb generációk jelennek meg (mind a lagfiatalabb, mind az idősebb korosztályban), akikkel esetleg másként kell kommunikálni, mint az esetleg ma még nagyobb kosárértéket produkáló harmicasokkal, negyvenesekkel, ötvenesekkel…

Szóval GOOD BUY és – reményeink szerint – Good bye mindazoknak, akik ezekről a kérdésekről többet szeretnének hallani.

 

2014. Őszi Konferencia: Szárnyal az e-kereskedelem

  • 2014. november 11. Kopaszi gát

2014. november 11-én ismét megrendezésre kerül az e-kereskedelem legnagyobb téma specifikus konferenciája, Budapest egyik legszebb vízparti részén az Öböl rendezvényházban. Mintha egy újabb robbanásnak lennénk szemtanúi: a 2013-ban a Tesco, Media Markt és az eMAG indulását követően idén elindította a webes értékesítést a Decathlon, a Háda, a Hervis, a Rossmann és a Deichmann, de karácsonyig további nagy cégek is várhatóan megjelennek. A rendezvényen a piaci körképet követoen az új cégek képviselői mondják el tapasztalataikat, és a résztvevők ötleteket kaphatnak logisztikai (raktározási) valamint a pénzügyi megoldásaik megreformálására. Az e-kereskedőket az idei évben jelentosen érintő adó és jogi törvénymódosítások szintén bemutatásra kerülnek.

XI. Elektronikus Kereskedelem Konferencia – Élet a webshop után »

  • 2014. május 22-23. Gárdony Vital Hotel Nautis****

2013. Őszi Konferencia: Multichannel – Több hajóval több csatornán »

  • 2013. november 14. Kopaszi gát

X. Elektronikus Kereskedelem Konferencia – SmartCommerce: a jövő (e-)kereskedelme »

  • 2013. május 9-10. Gárdony, Vital Hotel Nautis****