fbpx

A járványhelyzetre való tekintettel kialakított biztonsági intézkedések mellett, csökkentett létszám befogadására kialakított helyszínnel, 217 fő részvételével teltházasan került megrendezésre immáron 17. alkalommal az Ecommerce Hungary éves rendszeres nagy szakmai konferenciája. A tavaly óta új nevet kapott Ecommerce Summit-on számos hazai nagyvállalat közép- és felsővezetője, kereskedelmi és szolgáltató cégek képviselői vettek részt, az előtérben 12 kiállító kapott helyet, az előadások pedig 3 külön teremben zajlottak, mellettük még a nap folyamán külön két workshopon is részt vehettek az érdeklődők.

A nagyteremben Ördög Nóra műsorvezető segítségével ment végig a program, amely szinte mindig teljesen megtöltötte a széksorokat érdeklődőkkel. Az egész nap folyamán a termekben összesen 8 külön témablokkon keresztül zajlottak előadások, a meghívott közel 60 szakember igyekezett tudása legjavát hozni és megosztani a közönséggel. A program Nánásiék könnyed hangvételű beszélgetésével zárult, majd a vacsorát Litkai Gergő és a Hegeshow produkciói színesítették. A konferencia második napján egy üzleti reggeli keretein belül voltak jelen  az ITM, a NAV és a GVH képviselői, hogy elmondják a szakmát érintő eddigi eredményeket, terveket, várható jogszabályi változásokat. A reggeli közben és után pedig egy jó hangulatú beszélgetés zárta a konferenciát.

Ezúton is köszönjük minden látogatónknak a részvételt, előadóinknak a rengeteg értékes szakmai anyagot, a felkészülést és az aktív szereplést, támogatóinknak és kiállítóinknak pedig hogy jelenléttükkel és támogatásukkal emelték rendezvényünk színvonalát!

Résztvevőink mondták:

Klassz helyszínen, a hazai ecommerce szektor minden releváns, nagy és feltörekvő szereplőinek részvételével igazi „életmentő” volt ez a konferencia, amelyre az elmúlt fél év megpróbáltatásai után mindannyian nagyon vártunk már! Hasznos beszélgetések és gyakorlati tanácsok hangzottak el arról, hogyan kerüljünk ki emberileg és gazdaságilag megerősödve a világjárványból,  de kitekintést kaptunk a kereskedelem hosszú távú kihívásaira is  a fenntarthatóság szemüvegén keresztül. Gondot csak az okozott, hogy legszívesebben minden előadásra beültem volna, amelyek párhuzamosan 3 teremben zajlottak!

– Hunyady Beatrix, marketing osztályvezető, Euronics –

A 2020-as Ecommerce Summit remek alkalom volt megosztani a tapasztalatokat ebben a rendhagyó évben. A konferencia lehetőséget adott a kitekintésre, jó gyakorlatok megosztására, új ötletekkel es lehetőségekkel gazdagított es mindemellett kellemes helyszínt es profi szervezést nyújtott. Köszönjük!

– Tóth Veronika, Stratégia és Transzformáció igazgató, Auchan –

Egy különleges – a szokásosnál jóval zártabb, kevesebb személyes találkozóval tarkított – tavasz és nyár után igazi felüdülés volt újra együtt látni az e-kereskedelmi piac szereplőit és szolgáltatóit, az előadáson és a szünetekben beszélgetni az elmúlt hetek, hónapok tapasztalatairól és arról, hogyan tovább, merre tart a piac. Ez a konferencia amúgy is az egyik legjobb lehetőség az online kereskedelemhez kapcsolódó szakemberek és szereplők találkozására, ám a rendezvény most ennél sokkal többet adott – szakmai előadások mellett egy üdítő, könnyed, önfeledt beszélgetési lehetőséget nagyon is komoly témákról egy olyan helyzetben, amikor nincsenek kész receptek.  Az elmúlt hónapokat mindenki másképp élte meg, így nagyon sokat lehet tanulni egymástól, látni és összehasonlítani a különböző szegmensek és szolgáltatások eltérő reakcióját. Nagyon tartalmas volt ez az 1,5 nap, rengeteg hasznos előadással – számomra a legizgalmasabbak mégis a kerekasztalos beszélgetések voltak, ahol meghatározó, egymásnak gyakran konkurens szereplők beszélgettek aktualitásokról és a minden eddiginél bizonytalanabb jövőről. Szokatlan és fura volt egyszerre ennyi emberrel találkozni a viszonylagos bezártság után, de egyben nagyon izgalmas is – az élmény hatására érzelmileg és szakmailag feltöltődve vághatunk bele az előttünk álló, érdekesnek ígérkező hónapokba.

– Cserjés-Kopándi Ildikó, értékesítési igazgató, GKI Digital

Az én előadásom a radikális bizonytalanság jegyében fogant. Tartalmi szempontból is ezt vizsgáltam és a konferencia előtti hetekben sem tettem volna fel a vagyonomat arra, hogy megrendezésre kerül az esemény. Egy nappal a konferenciát követően csak elismeréssel tudok szólni a rendezőknek, gratulálok Sanyiéknak! De azért ne feledkezzünk meg a résztvevőkről sem, akik amellett. hogy érdeklődve és tartalomra kiéhezve ülték végig az előadásokat, jókedvben tölthettek el két napot. Látott valaki járvány-pánikot, félelmet? Így kell rendezni Covid alatt konferenciát!

– dr. Kozák Ákos, szociológus, jövőkutató –

Az Ecommerce Hungary éves rendezvénye az egyetlen olyan alkalom, ahol az e-kereskedelmi piac minden szegmenséből, valóban meghatározó szereplőivel lehet találkozni. Aki komolyan gondolkodik abban, hogy ebben a szektorban sikereket érjen el, az nem maradhat le a mindig aktuális programokról és a szerencsére bullshitmentes, a piac aktualitásaival és jövőjével kapcsolatos beszélgetéseiről.

– Palocsay Géza, General Manager, Adevinta –

A Summit remek lehetőség volt arra, hogy megismerjük a piaci trendeket, izgalmas és termékeny beszélgetéseket folytassunk le a standok között.  Rengeteget tanultunk versenytársaink ötleteiből és megoldásaiból is. Az esti buli is nagyon jól sikerült, ezt pedig mi sem bizonyítja jobban, mint hogy nem igazán emlékszünk a végére … Egy szó mint száz: szuperül éreztük magunkat, köszönjük szépen a lehetőséget!

– Kocsis Márk, tulajdonos, Eazy Digital –

Remek helyszínen, 1,5 napba szervezett nagyon tartalmas előadásokon vehettem részt. Pontos kezdés, befejezés, igen magas szakmai tartalom és előadásmód jellemezte a prezentációkat és kerekasztal beszélgetéseket is ,rengeteg aktuális, hasznos példával a legjelentősebb piaci szereplőktől. A szünetek és étkezések alatt lehetőség volt kapcsolatépítésre és az esti program is maradandó élményt jelentett. Ezúton is köszönet a szervezőknek!

– Halász Péter, Head of Merchant, Edenred –

Ecommerce Summit 2020

Támogató Partnereink:

loginet-logo-2019

Kiállító Partnereink:

Szakmai együttműködő partnerünk a GKI Digital

Médiapartnerünk a Trade Magazin

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez