fbpx

50 ELŐADÁS, 4 TEREM, 300 RÉSZTVEVŐ

A változtatás jogát fenntartjuk!

2022. május 24., kedd

09:15 – 09:30 : Ünnepélyes megnyitó – Bőgel György (elnök, Ecommerce Hungary)

09:30 – 10:00 | Választások és Covid után, háború közben

Az ukrán háború kitörése egy csapásra „eltörölte” a Covid járványt, máris új kihívásokkal kell szembenéznie a szakmánknak. Eget rengető deviza árfolyamok és üzemanyag árak, ismét csúcson az infláció, sohasem volt még ennyire fontos tudnunk, hogy mi várható az európai és hazai gazdaságban. Pogátsa Zoltán (közgazdász)

10:00 – 10:30 | A 2021-es év számokban

Idén először összehoztuk: a két nagy, az e-kereskedelmet már évek óta kutató cég is beszámol a 2021-es eredményekről, a hazai és az EU-s piacok teljesítményéről. Vajon kitartott a lendület és tovább fejlődtek a hazai webáruházak? Szeles Péter (Reacty Digital)

10:30 – 11:00 | Aktuális fogyasztói szokások

Hogyan változott az elmúlt évben a fogyasztók viselkedése, és milyen e-kereskedelmi növekedési lehetőségeket tartogat még a piac, ha figyelünk a vásárlóink igényére? Madar Norbert (GKI Digital)

ZAFÍR 1. TEREM (gazdaság és szabályozás)


11:20 – 12:00 | Mini Cápák között: az e-kereskedelem egy befektető szemével

A legkedvesebb cápa kétségkívül Balogh „Petya” Péter, az NNG navigációsszoftver-gyártó cég alapítója. A Cápák között tévéműsor legaktívabb befektetője élőben izzaszt meg egy webáruház tulajdonost, hogy megmutassa, mi érdekli az e-kereskedelembe fektetőket, hogyan eszi meg a Cápát a kis hal, és hogy min bukik el a legtöbb „Na, ebből fogunk meggazdagodni!” vállalkozás-alapítói felkiáltás.  Balog „Petya” Péter (befektető, Cápák között)

12:00 – 12:20 | PMaximális teljesítmény

A fogyasztói szokások változnak, a figyelem szétaprózódik, ember legyen a talpán, aki meg tudja mondani, melyik ügyfélnek mikor mi a megfelelő üzenet, és melyik megjelenés vagy kattintást hova kell attributálni. Nem is ember! Algoritmus! Miért érett meg a világ a Performance Max hirdetésekre és miért marad le az aki kimarad? Vadász Illés (Google)

12:20 – 12:40 | Lépj ki külföldre, mert rád lépnek!

Amíg a cseh, román és lengyel vállalkozások sorra tarolnak a magyar és régiós piacon, a hazai e-kereskedők továbbra is zömmel itthon próbálnak érvényesülni, sajnos kevés sikerrel. Muszáj felismerni, hogy bátran versenybe kell szállni és megragadni a külföldi növekedés nagy lehetőségét – amíg nem késő. Szabó László (Growww Digital)

12:40 – 13:00 | Online áruhitelezés – az elérhető valódi versenyelőny a forgalom növelésére

Hogyan befolyásolja az online áruhitel az átlagos kosárértéket? Milyen hatása volt és lesz a Covidnak az áruhitelezésre? Minden, amit online áruhitelről érdemes tudni. Székely Ágoston (Cofidis)

13:00 – 13:20 | Kockázati tőke az e-kereskedelemben

A kockázati tőke nagy szerepet játszik az e-kereskedelem finanszírozásában. Tőke szerencsére Magyarországon is van, de számos feltételnek kell ahhoz teljesülnie, hogy még több nemzetközi sikert érjünk el. Bőgel György (CEU)

13:20 – 13:40 | Kifli.hu – már nem start-up, még nem multi

A kifli.hu elmúlt 2,5 éve számokban, képekben, avagy mi van a márka mögött, merre tart a cég és a Rohlik csoport? Zvara Tímea (Kifli.hu)

13:40 – 14:00 | Adatvezérelt cégépítés: mi van a Számlázz.hu sikersztori mögött?

Mi kell ahhoz, hogy egy cég többszörös növekedést produkáljon, miközben képes kiemelkedően magas nyereségarányát is megőrizni? Elsősorban adatok, az azok alapján készült elemzések és előrejelzések, végül a döntéshozatal során a mindenek felett álló adatvezéreltség. Az előadás a Számlázz.hu példáján keresztül mutatja be, hogy működik ez a recept a valóságban. Kis Ervin Egon (SmartCommerce Consulting)

14:00 – 14:20 | Kamu a világ

A Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete és a Gemius készített egy kutatást a fake news jelenségről és a tudatos médiafogyasztásról, ami meglehetősen baljós képet fest le. Márpedig ha az olvasó nem bízhat meg a weboldalak híreiben, akkor egy kereskedőben miért tenné? Szigeti Péter (lapigazgató, 24.hu, Vezess.hu)

14:20 – 15:00 | Kerekasztal puskaporos hangulatban, avagy a háború és gazdasági hatásai

Az utóbbi két-három évről sok mindent elmondhatunk csak azt nem, hogy eseménytelenül telt volna a digitális piacon. A covid-ról ma már senki sem beszél, de hatását még ma is érezzük a fogyasztói szokások vagy akár a megváltozott piaci feltételek területén. Az idén kirobbant orosz-ukrán háború egyrészt tovább mélyített korábbi piaci trendeket, másrészt újabb felkészültségi szintre, alkalmazkodásba nyomott minket. Kit és hogyan érintett a háború kitörése? Milyen kihívásokkal vagy lehetőségekkel állunk szemben? A legfontosabb fogyasztói, logisztikai, kereskedelmi és hirdetési piaci változásokról adunk látleletet a területek kiemelt szakértői segítségével. Donáth Fruzsina (PriceKit) beszélgető partnerei: Kozák Ákos (Impetusresearch), Schmidt Richárd (Alinda.hu), Fülöp Szabolcs (Trans-Sped), Vadász Illés (Google Magyarország)

15:00 – 15:20 | Árképzés és adatkezelés, EU szabályozás

Az Európai Unió döntésének értelmében az e-commerce vállalkozások és a közösségi média platformok, illetve a Google közötti kapcsolatrendszer alapjaiban változik. Az európai hatóságok számos olyan döntést hoztak, amelyek a jelenlegi szerepek, a felelősségi kérdések és kapcsolatok újragondolását teszik szükségessé. Jogi tanácsadók segítenek értelmezni az új szabályokat. Dr. Szűcs László (PwC Magyarország)

15:20 – 15:40 | Mit szabad? Konkrét megoldások akciózásra

Május 28-tól az újabb EU-s fogyasztóvédelmi szabályok fenekestül felforgatják az akciózás eddig sem egyszerű rendszerét – szakértőnk gyakorlatiasan, testközelből mutatja be, meddig mehet el a marketing csapatunk, mielőtt még megütnénk a bokánkat. Siklósi Máté (CP Contact)

15:40 – 15:50 | Hogyan kössünk elektronikusan szerződéseket?

Az írásbeliség és teljes bizonyító erejű a magánokirat formai követelményeinek a teljesítése a digitális térben. Orbán Zsombor (Deloitte Zrt.)

15:50 – 16:10 | Deviza váltás olcsón

A Fintech forradalom keretében szinte természetes, hogy magáncélra Revolut vagy Wise kártyát használunk – a pénzforgalmi szolgáltatók megjelentek az üzleti életben is. Hogyan válthatunk devizát valós idejű árfolyamon,hogyan intézhetjük a tranzakciókat átlátható, gyors és költséghatékony módon, hogyan védekezzünk az árfolyam kockázat ellen? Johan Gabriels (iBanFirst)

16:10 – 16:30 | A készletkezelés jövője

Hogyan tervezi a Billingo a multik által használt nagy készletkezelők szolgáltatásait mindenki számára elérhetővé tenni a felhőben. Sárospataki Albert és Fekete Dániel (Billingo)

16:30 – 17:00 | Kerekasztal: új fogyasztóvédelmi szabályok az EU-ban

Szinte biztosak vagyunk benne, hogy a két korábbi előadás sem lesz elegendő ahhoz, hogy minden kérdést tisztázzunk. Az interaktív beszélgetésbe a hallgatóságot is belevonjuk, hogy közösen átbeszéljük az árképzés új, májusi kötelezettségeit. Kerekasztal beszélgetés Dr. Miks Anna (Deloitte Zrt.), Dr. Szűcs László (PwC Magyarország), Siklósi Máté (CP Contact), dr. Ormós Zoltán (DrWebshop Klub), Zabari István (Lumenet) részvételével.

ZAFÍR 2. TEREM (technológia és marketing)


11:20 – 11:40 | Van vészforgatókönyved?

Meg fogunk ijeszteni! Akkor is, ha úgy gondolod, te már mindenre gondoltál, nem érhet baj. Pedig az IT  biztonságtechnika túlnyomó része az előzetes védekezéséből áll: ha már megtörtént a baj, csak menteni tudjuk a menthetőt. Példákat és megoldásokat mutatunk, hogy mire készülj, ha farkasokkal kell harcolnod. Nemes Dániel (IT biztonságtechnikai szakértő, Biztributor)

11:40 – 12:00 | Feltörünk egy webáruházat – itt és most

Tavaly novemberben hackerek térdre kényszerítették az egyik legnagyobb elektronikai webáruházat, de leterheléses támadásokkal nem kímélték az előválasztási oldalt és jó néhány nagy nevű hírportált sem. Látványos, élő hackelés közben mutatjuk meg az Erő sötét oldalát, és több kiberbiztonsági szakértő segítségével megoldásokat is felsorakoztatunk. Kovács Zoltán és Keleti Arthur (T-Systems)

12:00 – 12:40 | Segítség, leállt a szerverünk!

Gazdaságilag őszintén beszélni nehéz, talán üzletpolitikailag sem indokolt. Ezért a kényes témát nem egy előadás, hanem egy kerekasztal beszélgetés keretében közelítjük meg. Bemutatjuk egy webáruház életének legrosszabb napját – hogyan vészelték át a webáruház elleni támadást, mi történt, hogyan álltak belőle talpra? Webáruház tulajdonos, fejlesztő, biztonsági és gazdasági szakemberek segítségével ásunk mélyre. A kerekasztal beszélgetésben részt vesz  Máriás Zsigmond (LogiNet Systems), Őri Gergely (JátékNet), Kovács Norbert biztosítási szakember (GrECo Hungary), Keleti Arthur (T-Systems), Nemes Dániel (Biztributor).

12:40 – 12:50 | Milyen webáruház technológiával fejlődhet a vállalatom?

Hogyan követheti nyomon a webáruházunk fejlődésünket, hogyan válik skálázhatóvá? Milyen webshopmotort válasszunk vállalkozásunkhoz és milyen integrációs lehetőségeink vannak? Ocskay László (Oander Development)

12:50 – 13:00 | A vevői igények és elvárások feltárása – CX, SD és használata az ekereskedelemben

Miért fontos kívülről, a vásárló szemszögéből látni a szolgáltatásainkat? Milyen eszközök vannak a feltárásra? Hogy néz ki egy ilyen projekt, milyen erőforrás igénye lehet? Miként lehet használni az empátiát az ügyfélélmény (CX) tervezésre, üzemeltetésre és milyen gyakorlati haszna van a service design eszközöknek az ekereskedelemben? Stampf Attila (Humanize.studio)

13:00 – 13:20 | Milyen előnyöket nyújthat egy B2B webshop a cégednek és partnereidnek?

Gyakorlati tanácsok: hogyan vágjunk bele B2B viszonteladói webáruház indításába és hogyan növeljük az értékesítésünket partnereink felé? Melyek azok a B2B specifikus jellemzők, amelyek egy viszonteladói webshopban gördülékennyé teszik a rendelési folyamatot és egy B2C webshop csak korlátozottan képes azt nyújtani? Máriás Zsigmond (Loginet)

13:20 – 13:40 | Hogyan vásárol a TikTok generáció?

A 2020-as évek legutálatosabb marketing szava kétségkívül az „influenszerek”, akik egy komplett generáció kötődésére, vásárlására vannak hatással. De mégis, hogyan vásárol a holnap vásárlója, hogyan adjunk el a Z és Alfa generációnak? Számok, tapasztalatok ügynökségi oldalról. Joanelli Tamás (BeSocial)

13:30 – 14:00 | Szemfényvesztés vagy hatékony eszköz webshopodnak?

Mit mondanak a számok? Teljesítmény marketing villámkurzus. Varga Katrin (VIVnetworks)

14:00 – 14:30 | Metaverse, AI, AR, hol vagyok?!

Lassan semmi nem valódi az internet világában – tényleg van értelme a Facebook új univerzumában boltot nyitni? És egyáltalán, ha bármi lehet kamu, akkor hogyan bízzunk meg egymásban? Honnan tudom, hogy igazi vagy álhír-e, ami szembejön? Keleti Arthur (kiberbiztonsági szakértő, ITBN alapító)

14:30 – 14:50 | Felhő alapú gépi tanulás (ML) az egyik nagy hazai webshop szolgálatában – esettanulmány

Hogyan használja a Praktiker a Google felhő megoldásait annak érdekében, hogy rengeteg, a szortimentre vonatkozó kifejezést elemezzen manuális munka nélkül, és az eredményeket hasznosítsa kampányaiban és üzleti folyamataiban. Burka Szilvia (Praktiker) és Gandera Balázs (INTREN)

14:50 – 15:10 | Hogyan veszíthetsz el úgy vásárlókat, hogy észre sem veszed?

Az alapos tesztelés ellenére hogyan nem veszi észre egy hazai GSM szolgáltató, hogy az irányítószám megadás 5-ből 1 esetben sikertelen? Hány alkalommal nem működik a bankkártyás fizetés? Miben tud segíteni a mesterséges intelligencia, és hogyan jelzi egy robot, hogy le fog állni a webshopunk? Ismerkedj meg Agent Sophie-val. Losonczi Balázs (Pentacom)

15:10 – 15:30 | Dinamikus árazás és adatvezérelt készletmenedzsment az Extreme Digitalnál

Hogyan lehet a változó költségek mellett hatékonyan árazni? Hogyan sikerült optimalizálni az Extreme Digital készletét adat alapon? Milyen kihívásokkal kell szembenézni azoknak, akik adat-vezérelten szeretnének működni? Csikós Dávid (Data-Driven Solutions)

15:30 – 15:50 | Rejtőzködő kocsikulcs, Mesterséges intelligencia, Virágcsokor

Hogyan értsük meg az e-commerce chatbot felhasználók kommunikációját mindennapi szituációk útján. Egy robot vallomásai. Bayrak Yusuf (Roborobo)

15:50 – 16:10 | Ágyúval verébre

Erős gondolatok a webes szolgáltatások ellen irányú túlterheléses támadásokról, azok indítékairól, és az okozott károkról. Vaspöri Ferenc (Invitech)

16:10 – 17:00 | Külföldi terjeszkedés technológia oldalról

A kerekasztal beszélgetésben azt vizsgáljuk, vajon az akaraton és a pénzügyi lehetőségeinken túl milyen speciális technikára, technológiára, megoldásokra van szükségünk ahhoz, hogy a lehető legkevesebb hajtépés mellett léphessünk a leghamarabb a legtöbb ország piacára. Máriás Zsigmond (Loginet), Barcsay Erik (BIG FISH), Szép Attila (Easy-Sales), Rédey László (Oander)

ZAFÍR 3. TEREM (fulfillment és logisztika)


11:20 – 11:40 | Egyedül nem megy?

Milyen e-kereskedelmi kihívásokkal szembesül a logisztika? És fordítva? Talicska effektus helyett vevővel gondolkodás. Miről is: skálázhatóság, automatizációs kihívások, crossborder értékesítés, informatikai integráció, bővítési lehetőségek, HR kihívások, gazdaságosság… Fülöp Szabolcs (Trans-Sped)

11:40 – 12:00 | Javítsd a logisztikai folyamataidat!

A kutatás szerint a webáruházak 90%-a nem méri az egy rendelésre jutó logisztikai költségét, azaz amikor kinövi a kanapé kereteit, fogalma sincs, vajon érdemes-e saját raktározásba kezdenie vagy sem. Kolbert István (Boxy)

12:00 – 12:20 | Ugyanaz, csak Pepitában!

Őrületes tempóban fejlődik az eredetileg baba-mama piactérként indult Pepita.hu, nemrég saját beruházás keretében Kelet-Magyarországon épített raktárközpontot – de miért sajátot? Dorcsinecz József (Pepita.hu)

12:20 – 12:30 | Megosztott üzlethelyiség

A személyes vásárlói élmény fontossága és a showroom-ok térnyerése: amikor a saját üzlet nem fenntartható, de fontos, hogy a vásárlód személyesen is megismerhesse a termékedet és akár azonnal átvehesse a rendelését. Csereklyei Bálint (iLogistic és Dora Natura esettanulmány)

12:30 – 13:00 | Kiszervezett logisztika, ahogy a legnagyobb webáruházak csinálják

Avagy miként győzheti le egy webshop a versenytársait az egyre növekvő versenyben, hogyan elégíthetjük ki a vásárlók kényelmi igényeit technológiai innovációk révén? Perényi András (Webshippy), Zabari István (Lumenet)

13:00 – 13:40 | Kiszervezett vagy kiszolgáltatott?

Kerekasztal beszélgetés keretében átvesszük, melyek a fulfiment szolgáltatások előnyei és hátrányai, megvizsgáljuk kisebb és nagyobb webáruházak szemszögéből is. Csereklei Zoltán (Pelenka.hu) beszélgetőpartnerei: Csereklyei Bálint (iLogistic), Perényi András (Webshippy), Táncsics András (Boxy), Dorcsinecz József (Pepita.hu), Kiss Zsolt (Frisbo)

13:40 – 14:00 | Packeta: csomagautomata, átvevőhely vagy házhozszállítás – mondd, te mit választanál?

Csomaglogisztikai trendek itthon és külföldön. Fixponti csomagátvétel vagy házhozszállítás? Mire készüljenek az e-kereskedők az előttünk álló szezonban? Fagyas Szabolcs (Packeta)

14:00 – 14:20 | Minden sarkon állok már

Benzinkútra vagy plázában már nem tudunk úgy bemenni, hogy ne botlanánk bele egy csomagautomatába, a nagyobb webáruházak saját szolgáltatásként is nyújtják ezt a kiszállítási módot, de tucatnyi szerencsevadász kezdett bele automaták telepítésébe Európa-szerte. Hogy áll most ez a piac és kinek a terhére fejlődik? Bengyel Ádám (Foxpost)

14:20 – 14:40 | A futár a csomagot viszi, a visszatérő vásárlót hozza

Gondolj úgy a futárodra, mint a webshopod személyes kapcsolattartójára! A futárlogisztika nem költség, hanem befektetés – feltéve, ha mérjük a teljesítményüket, és speciális szolgáltatásokat is rájuk tudunk bízni az azonnali szállítástól a beüzemelésig. Szállíts örömet és bizalmat a futárszolgálatoddal! Takács Mihály (Futár.hu)

14:40 – 15:30 | Csomagcsaták – ki nyer ma?

Őrületes harc zajlik a csomagautomaták helyeiért, többen is egyértelműen ebben az üzletágban látják a kiscsomag szállítás jövőjét. A kerekasztal beszélgetésben a csomagautomaták jövőjéről, térnyeréséről, tapasztalatairól esik szó. Ráczné Hegedűs Klára (Magyar Posta), Bengyel Ádám (Foxpost), Fagyas Szabolcs (Packeta), Nagy Szilvia (DHL), Mohr József (SameDay)

15:30 – 15:50 | Hogyan hozzunk létre egy hatékony európai fulfillment rendszert?

Az európai piacokon a logisztika ugyanúgy jelenthet versenyelőnyt és okozhat hátrányt is egy ecommerce cég számára. Megmutatjuk, hogyan segítheti a hatékony európai terjeszkedést egy intelligens logisztikai rendszer kiépítése. Kiss Zsolt (Frisbo)

15:50 – 16:10 | HATÁRtalan lehetőségek az e-kereskedelemben

A határokon átívelő e-kereskedelemből származó bevételek 2022-ben elérik az 5,4 billió US dollárt 2022-ben. Tények és adatok a globális e-kereskedelem világából – mit keresnek a globális vásárlók, mi szükséges a nemzetközileg sikeres webáruház kialakításához. Készen áll az Ön webshopja meglovagolni a nagy (globális) e-kereskedelmi hullámot? Nagy Szilvia (DHL Express)

16:10 – 17:00 | Kinn is vagyok, benn is vagyok – belföldi és külföldi operáció, hol legyen a logisztika?

A kerekasztalnál többek között arról fogunk beszélgetni, hogy ha magyar cégként külföldről szerzünk be árut vagy ha külföldre szállítunk, akkor ki milyen logisztikai és IT megoldásokat miért választott. Őri Gergely (JátékNet.hu), Schmidt Richárd (Alinda.hu), Ocskay László (Oander Development), Fülöp Szabolcs (Trans-Sped), Kelemen Attila (DHL Express)

SMARAGD TEREM (Mélyvíz)


11:20 – 12:10 | Biztos, hogy van az a pénz, amitől korpás lesz az influencer haja?

Horváth András (Handras.hu) influenszer közreműködésével boncolgatjuk, hogy miért ragaszkodnak a vállalati kommunikációban megszokott stílushoz az influencer együttműködésekben a megrendelő cégek. És miért feszülnek ettől a véleményvezérek? Mennyire gátolják a jogi szabályozások a kreatív alkotást? Mindennek és mindenkinek van ára, vagy azért vannak határok? Mikor és miért kell nemet mondani akár egy jól fizető együttműködési lehetőségre? Beszélgetünk a megrendelővel, az influencerrel, a jogi képviselővel és egy kicsit a közöttük közvetítő ügynökséggel. Moderátor: Forgács Mariann (BeSocial), Dr. Miks Anna (Deloitte Zrt.), Horváth András (Handras.hu), Matócza Szabina (CHERRISK)

12:10 – 12:30 | Így aknázd ki a TikTokban lévő lehetőségeket e-kereskedőként

Bemutatjuk a platform sajátosságait, ismertetjük a már bevált gyakorlatokat és elmondjuk, hogyan készíthetsz nyerő TikTok hirdetéseket. Lippai Péter (Growww Digital)

12:30 – 12:50 | SOS! Google Analytics 4 kötelező átállás

Még nem szeretted meg a Google Analytics 4-et? Pedig jövő nyártól már csak ez lesz! Mikor lesz idő megtanulni? Mik a legfontosabb változások? Mit veszít, aki nem lép már idén nyáron? Mit kell tenni a kollégáknak? Hiánypótló alkalom mindenkinek, aki jelenleg aktívan használja az Analytics jelentéseit, amelyeket már nem fog elérni többé jövő nyártól. Tóth Nóra (INTREN)

12:50 – 13:20 | Hol tart ma a szex-tech és a „felnőtt” marketing?

Az utóbbi néhány évben rohamtempóban fejlődött a technológia és ez a szex-tech ipart sem hagyta érintetlenül. Minden eddiginél több olyan „szórakoztató elektronikai” eszköz jelent meg a szektorban, ami maximálisan előtérbe helyezi a személyre szabhatóságot és állítja egyúttal közzéppontjába a nagybetűs „fizikai ügyfélélményt”. Hol tart most a piac és egyáltalán hogyan lehet nagy elérésű marketing kampányokat létrehozni a felnőtt termékek iparágában az online/offline térben? Boruzs Ákos (Vágyaim.hu)

13:20 – 14:00 | Hogyan nyerd el a vásárlóid bizalmát?

A gyökerekig leásunk, hogy megmutassuk, hogyan tudjuk hatékonnyá, nyereségessé tenni webáruházunkat, és hogyan lesz a látogatóból elégedett vásárló. Hogyan legyen első pillantásra megnyerő a főoldal, miképp vezessük rá könnyen a vásárlót a keresett kategóriára? Érkeztessük meg a vásárlót a termékoldalra úgy, hogy ne akarjon elmenni! Bakonszegi Norbert (PW Studio) és Zabari István (Lumenet)

14:00 – 14:20 | Miért jó nagyvállalati megoldás a Magento? 

Magento funkcióiról, előnyeiről, hogy milyen vállalkozásoknak ajánljuk és milyen kérdéseket kell tisztáznunk magunkban egy webshop indítása előtt. Rédey László (Oander Development)

14:20 – 15:20 | Ügyfélélmény 360°: Customer journey mapping projekt a Rossmannál

Az interaktív beszélgetésen alaposan körbejárjuk, hogy 2022-ben miért nem elég, amit eddig gondoltunk felhasználóbarát webáruházról és a Rossmann webáruházának megújítása kapcsán konkrét, gyakorlati példákat is hozunk, hogy miként zajlik az élmény tervezés és a customer journey mapping és mindez hogyan támogatja egy webshop újratervezését. Fürjes Ádám (Rossmann), Barcsay Erik, Káli György, Stampf Attila (Humanize.studio)

15:20 – 16:00 | A nagy hátraarc: átállás!

2022, a paradigmaváltás éve – már megint. Változik a cookie-kezelés, cserélik a Google Analytics-et, technikailag és jogilag is alátesznek a vevő-követés módjainak, egyre jobban előtérbe kerül a gépi tanulás – ideje rendszert váltani. De hogyan? Ez most technikai átállás és az IT-soknak van vele feladata, vagy érinti a marketinget és a cégvezetést is? A kerekasztal beszélgetésben Vadász Illés (Google Magyarország), Szigetvári József (Szállás.hu), Geiger Tamás (JabJab) és Szabó László (Growww Digital) vesz részt.

16:00 – 17:00 | WORKSHOP: szabályozási kérdések a készülő DSA (Digital Services Act) és a DMA (Digital Market Act) kapcsán

Bemutatjuk a DSA/DMA jelenlegi közel végleges státuszát (Bene Márk, PRM és Bajtay Máté, PRM), majd ezt követően egy kerekasztal keretében arról beszélgetünk, hogy kit hogyan érint a két szabályozás, illetve miként készülnek rá. dr. Zeke Péter (eMAG), dr. Nagy Ádám (Delivery Hero / Foodpanda) és Szabó Tamás (Szállás Group)


ESTI PROGRAMOK

 

17:00 – 18:00 | Magyar Posta MPL kolbász- és Bestillo pálinkakóstolás

19:00 – 20:00 | A Momentán társulat humoros, interaktív, improvizációs előadása

20:00 – 22:00 | Gálavacsora és kötetlen beszélgetés

22:00 – 03:00 | BIG FISH Disco hajnalig!


2022. május 25., szerda

08:00 – 10:00 | Ecommerce üzleti reggeli

A finomságok elfogyasztása közben megvitatjuk az elmúlt nap tanulságait, vagy éppenséggel mélyebbre ásunk, ha valamit nem sikerült még a felszínre hozni.

09:00 – 10:00 | Reggeli közben kerekasztal beszélgetések, interaktív csevegések a logisztika világában

10:00 – 10:30 | Hamisítjuk a világot – a deepfake mindennapjainkban. Dr. Veszelszki Ágnes (Corvinus Egyetem)

10:30 – 11:00 | Kerekasztal beszélgetés a marketing és a technológia területén

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez