fbpx

ÚJ HELYSZÍN!

ELŐADÁSOK 3 TEREMBEN, WORKSHOPOK, 400+ RÉSZTVEVŐ A JUBILEUMI E-KERESKEDELMI KONFERENCIÁNKON

A program folyamatosan bővül – a változtatás jogát fenntartjuk!

2023. június 6., kedd

09:30 – 09:40 | Ünnepélyes megnyitó – Bőgel György (elnök, Ecommerce Hungary)

09:40 – 10:00 | Az eddigi legrosszabb: 2022

A tavalyi karácsony volt az első, amikor sok webáruház eddig sohasem tapasztalt megtorpanással szembesült. Vajon a járvány okozta túlzott növekedés üt most vissza, vagy valóban kifulladt a hazai e-kereskedelem? 2022 számokban. Szeles Péter (Reacty Digital)

10:00 – 10:20 | Kevesebbet vagy olcsóbbat?

Az élelmiszerek ára félelmetesen sokat nőtt az elmúlt évben – vajon ez befolyásolja egyéb vásárlási szokásainkat is? Hogyan vásároltunk 2022-ben és milyen irányt látnak a kutatók? Madar Norbert (GKI Digital)

10:20 – 10:40 | MI-hez kezdjünk?

Mire ezek a sorok eljutnak egy weboldalra, már új igazságok vannak a Mesterséges Intelligencia forrongó piacán. Erről a soha nem látott AI tempóról, a benne rejlő veszélyekről és lehetőségekről, az üzleti hatásokról, a Google-ről, az OpenAI-ról, sok-sok szőrös állatról és mindenekfölött a jövő hiteles cégéről, munkavállalójáról beszélgetünk. Keleti Arthur (kibertitok jövőkutató, az Informatikai Biztonság Napja alapítója, ember)

10:40 – 11:00 | Balogh Petya: technológiai forradalom, tarol az AI!

Miért sokkal nagyobb jelentőségű az ipari forradalomnál is a mostani, AI-alapokon nyugvó technológiai forradalom? Balogh Péter (STRT Holding)

11:00 – 11:20 | Régiós trendek az e-kereskedelemben és a logisztikában

A minőségi export, az elengedhetetlen fejlesztések és a fenntarthatóság fontosságának figyelembevétele. Farkas Gergely (GLS kelet-európai régió ügyvezető)

Marketing, AI, tech (Zafír 3 terem)

11:40 – 12:00 | Go Global Like a Local: e-kereskedelem határokon át

Milyen lépéseket kell figyelembe vennie az e-kereskedelemnek, amikor a határokon átnyúló tevékenységet tervezi? Hogyan kell felkészülniük rá? Hogyan illeszkedik az AI ebbe a képbe? Beszélni fogunk a határokon átnyúló vállalkozásokról, arról, hogyan állítsuk őket sikeres pályára, valamint megdöntünk néhány hirdetési mítoszt is. Petar Jevtic (Meta Global Performance Lead at Httpool) (angol nyelvű előadás)

12:00 – 12:20 | Így növeld webáruházad nyereségét: színre lép a retail média

Az AQUA webáruháznál megvalósított sikeres projekten át kiderül, miként indítható rövid időn belül egy kereskedelmi hirdetési ökoszisztémát, amely jelentős többletforgalmat és nyereséget biztosít a webáruház vagy piactér számára, és növeli a vásárlói élményt. Török Bence (Inhabitad társalapító), Horváth Zsolt (AQUA marketingigazgató)

12:20 – 12:40 | A túlélés kulcsa: regionális terjeszkedés

Rengeteg cseh és szlovák webáruház tarol a magyar piacon – bemutatjuk, miért és hogyan érdemes a magyaroknak is meghódítani a külpiacokat, merre tart a webáruház technológia 2023-ban, és milyen költséghatékony megoldásokkal, technológiai újításokkal lehetnek versenyképesek.  Jan Hospodka (Shoptet) (angol nyelvű előadás)

12:40 – 13:00 | Miért az omnichannel a kereskedelem jövője?

A jövőorientált gondolkodás jóval többről szól, mint egy webáruház felfuttatásáról. Az eredményes kereskedelem nem csak a webáruház és a különféle csatornák békés együttállásából áll. Előadásunkon megosztjuk miért érdemes többdimenziós mátrixban gondolkozni, ahol a különböző csatornák erős kölcsönhatásban működnek egymással. Ocskay László (Oander Development)

13:00 – 13:20 | A 007-es AI ügynök

Egy jó 007-es ügynök kérdés nélkül, önjáróan, fáradhatatlanul teljesíti megbízója parancsát a legmodernebb technológia használatával: a Daktela AI Agent képes csökkenteni a pénzügyi és humánerőforrás-költségeket, miközben növeli az ügyfelek elégedettségét. Egy meglévő ügyféllel beszélget Szilágyi Márk (Daktela)

13:20 – 13:40 | Menekülés a jövő technológiájába

Digitális közösségi és hűségkártyák alkalmazása: hogyan újítja meg az e-kereskedelmet és alakít egy hosszú távon fenntartható közösséget a web3 technológia? Egy hűségkártya megoldás, amely nemcsak értéket ad a tagoknak, de hosszú távon biztosítja a függetlenséget a tech óriásvállalatoktól. Kiszolgáltatottság helyett lelkes, dinamikus közösség és értékvezérelt tartalom. Szlahotka-Gödri Orsolya (Galaxis.xyz, Chief Communication Officer)

13:40 – 13:55 | Így vedd el a munkám – ha tudod! GPT a webáruházi szövegírásban…

Elég a hype-ból és a játszadozásból: az ország top copywritere megmutatja, mi az, amire már most piacképesen használhatók az LLM-ek (például a ChatGPT) – és mire nem. Megírja a termékleírásaid? Automatizálja a hírleveled? Javítja a PPC-hirdetéseid? És ha nem most, akkor mikor? Ülj be erre az előadásra és rutinra alapozott gyakorlati válaszokkal állsz fel a végén. Vavrek Balázs (reklámszövegíró)

13:55 – 14:25 | Boksz a megrendelő és az ügynökség között

Őszinte beszélgetés arról, hogy miért gondolja a megrendelő, hogy ennyi pénzt már nem tud elkölteni egy kampányra, és miért mondja erre a „túloldal”, hogy jobban felépítve, eredményesebben is lehet egy kampányt futtatni. A ringben ütközik a két oldal, és közben kiderül, hogy mindenkinek igaza van. A kék sarokban Szabó László (Growww Digital), a piros sarokban Zabari István (Lumenet).

14:25 – 14:40 | Hogyan növekedj a válságban is webáruházaddal?

Növeld a kosárértéket és konverziót AI megoldásokkal, optimalizálás a gyakorlatban affiliate marketinggel. Hogyan növelheted a hozzáadott értéket érintkezési pontonként? Varga Katrin (Vivnetworks)

14:40 – 14:50 | Mert mindig lehet okosabban célozni!

Nagyobb vállalatok már korábban is kipróbáltak Machine Learning megoldásokat, hogy okosabban „vásárolják le” a célközönségüket. A GA4-gyel és a Google Cloud segítségével ez már kisebb webshopoknak is könnyen elérhetővé vált. Megmutatjuk hogyan! Tóth Nóra (Intren)

14:50 – 15:10 | Így készítsd fel webshopod a sikeres külföldi piacra lépésre!

Milyen e-commerce irányok közül választhatsz, ha a külföldi piacra lépést tervezed? Milyen speciális követelményei lehetnek egy nemzetközi e-kereskedelmi rendszer kialakításának? Máriás Zsigmond (LogiNet Systems Kft.)

15:10 – 15:40 | Ínséges idők járnak – kerekasztal beszélgetés

Ha nem is szó szerint „minden fillér számít”, idén nem állnak úgy a webáruházak idehaza, hogy ne legyenek nyitottak egy kis extra jövedelemszerzési, vevőmegtartó lehetőségre – ilyen ötleteket vitatunk meg. Varga Katrin (Vivnetworks), Poros Gábor (Inhabitad), Rédey Iván (Shoptet), Mészáros Kata (LogiNet Systems Kft.), Donáth Fruzsina (PriceKit)

15:40 – 16:00 | Hogyan lehet egy magyar e-kereskedő versenyképes a nemzetközi multikkal szemben?

Az elmúlt években az e-kereskedelem robbanásszerűen nőtt és ezt a növekedést az e-kereskedelmet támogató szoftverek nem tudták lekövetni. Automatizációs lehetőségeket mutatunk, amelyekkel versenyképes lehetsz akár egy multival szemben is. Gál Péter (Linkio)

16:00 – 16:20 | Ne égesd a pénzt PPC hirdetéssel!

Mielőtt százezreket költenél, először tedd rendbe a termékoldaladat! Legyen neked is jól konvertáló landing page-ed! Kobza András (LifeStyleShop.hu)

16:20 – 17:30 | „Fiatal voltam, kellett a pénz”

Hogyan lesz az influenszerkedésből pénz, és hol térül ez meg a megbízónak? Van win-win helyzet, vagy az influenszerek csak „lehúznak”? Hajnóczy Soma (kétszeres bűvész világbajnok), Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Szabó „Csuti” András (SocialGuru), Csereklyei Bálint (iLogistic), Ádám Attila (Reflexshop), Fialka Krisztina (JátékNet)

Üzlet és payment (Zafír 2 terem)

11:40 – 12:00 | Meddig tart még az infláció?

Mi okozta? Mit lehet tenni ellene? Miért magasabb a magyar infláció? Pogátsa Zoltán (közgazdász)

12:00 – 12:20 | Külföldre a Magyar Exportfejlesztési Ügynökséggel

A magyarok számos iparágban kínálnak világszínvonalú, innovatív termékeket, a bátor vállalkozók egyre inkább hisznek abban, hogy külföldön is versenyképesek lehetnek. Jenei Gábor (vezérigazgató, HEPA)

12:20 – 12:40 | A Lajtán túl minden más?

Az osztrák Decathlon működésén keresztül betekintés a nyugat-európai országok e-kereskedelmi trendjeibe és üzleti modelljébe, az egyes hasonlóságok és különbözőségek bemutatásával. Pósfai Gábor (ügyvezető, Decathlon Ausztria)

12:40 – 13:00 | Nyugaton a helyzet VÁLTOZOTT!

Ne csak külföldre lépésben, hanem kifejezetten a nyugati országokban is gondolkodj! Hazai cégek példáján át mutatunk be néhány trükköt és megoldást. Alex Ion (GrowGrow) (angol nyelvű előadás)

13:00 – 13:40 | A fizetés mint marketing eszköz – kerekasztal beszélgetés

Hogyan segítik a vevőszerzést- és megtartást a modern fizetési megoldások? Réti Bálint (PastPay), Bruzsa Géza (InstaCash), Farkas Róbert (IzzyPay), Dr. Horváth Attila (BIG FISH Payment), Payer Márton (Raiffeisen bank)

13:40 – 14:00 | Mikor frissítsen a triatlonos? Ha akkor iszik, amikor megszomjazott: már késő.

A költségcsökkentés és -optimalizálás folyamatos feladat a vállalkozás életében – jelentős eredményeket hoz az odafigyelés, a célzott erőfeszítés a változó, volatilis világban. Parragh Gábor (Expense Reduction Analysts)

14:00 – 14:20 | Válságálló fizetési megoldások b2b-ben

A halasztott fizetés külföldön már a jelen: válságállóvá teszi az eladót, sőt a vevőt is. B2B fizetési trendek, tendenciák és megoldások. Réti Bálint (PastPay)

14:20 – 14:40 | Több mint chatbot: mesterséges intelligencia a gazdaságban

Az értelmes kérdésekre értelmes válaszokat adó „beszélgető robot” kétségtelenül az idei év technikai szenzációja. Az előadásban példákat mutatunk be innovatív, magas szinten digitalizált, a technikai újdonságokat kreatív módon hasznosító vállalatok gyakorlatából. Dr. Bőgel György (CEU)

14:40 – 15:00 | Egy webáruháznak nem kötelező unalmasnak lenni – a tiéd az?

Az interneten egy kattintásra van a konkurencia. Ha ugyanazt kínáljuk mint más, abból értelmetlen árverseny lehet. De megtanulhatjuk magunkat megkülönböztetni, izgalmassá tehetjük a márkánkat a vevők számára, magasabb árat és hűségesebb vevőket elérve ezzel. Nagy Barna (Kreatív Vonalak Kft.)

15:00 – 15:20 | Mitől leszünk gyorsabbak és hatékonyabbak? Digitális accelerátorok az üzlet szolgálatában

Borulnak ránk az új AI alapú eszközök, de mi ebből a kötelező alap, mi a kitörést jelentő technikai lehetőség és mi a pénzégető divat fellángolás? Arany János

15:20 – 15:40 | A márkaépítés lépései

Az előadáson megmutatom, hogyan építsd olyan tudatosan a márkádat, hogy a PR tevékenységed támogassa a marketing folyamataidat és az értékesítési céljaidat. Miként tudja a PR a webshopodat és a szakmai kompetenciádat széles körben ismertté tenni? Ha a tudásod aranyat ér, kezdd el készpénzre váltani! Langmár Zsuzsa (Langmár Kommunikáció Kft.)

15:40 – 16:00 | Hogyan növekedj bankmentes BNPL-el?

Három kereskedő szemüvegén keresztül bemutatjuk, hogy egy kereskedői digitális részletfizetési megoldás hogyan növeli a visszatérő vásárlók számát és hoz új vásárlót. Bruzsa Géza (InstaCash)

16:00 –16:20 | Amikor a fizetési szolgáltató miatt bukhatunk

Az online fizetési megoldások forradalmasították az e-kereskedelmet (is). A fogyasztók megszerzéséért folytatott harcban ugyanakkor a fizetési szolgáltatók is számtalan sötét mintázatot (dark pattern) alkalmaznak, melyek a kereskedőre is kockázatot jelenthetnek. Melyek ezek, hogyan kerülhetjük el őket? Siklósi Máté (CPContact)

16:20 – 16:30 | Így automatizáld kereskedő céged: az operatív folyamatok szoftveres robotizálása

Az elmúlt években több száz kereskedő cég folyamatait átvilágítva megtaláltuk azokat a lehetőségeket, amelyek automatizálásával a legjelentősebb eredményeket érhetjük el. A gyakorlati példákkal és esettanulmányokkal illusztrált előadás minden olyan kereskedő számára hasznos lehet, aki a jelenlegi üzleti környezetben hatékonyabbá és versenyképesebbé szeretné tenni vállalkozását. Kovács Andor (CloudERP.hu Kft.)

16:30 – 17:20 | Neti Hetes Pintér Robesszel

Ledobjuk a nyakkendőt, meglazítjuk a kiskosztümöt! Szórakoztató jellegű, nyílt beszélgetés az e-ker szakma résztvevőivel, veled, velünk! Aktuális e-kereskedelmi és tech híreket, pletykákat kommentálnak gyors észjárású résztvevők a piacról, könnyed, laza stílusban. Egy kérdés, hét válasz!

Aki kérdez: Pintér Róbert, a Kürt Akadémia e-kereskedelmi képzésvezetője, a Budapesti Corvinus Egyetem adjunktusa

Aki válaszol: Perényi András (Webshippy), Fábián Levente (Pharmazone), Burka Szilvia (Shoptet), Póka Viktor (doktorandusz), Csányi Zoltán (Dressa és Heti Kettes), Bognár Ákos (Ecommerce Hungary)

Logisztika és fulfillment (Zafír 1 terem)

11:30 – 12:00 | Vedd fel a versenyt! Podcast adás LIVE!

Milyen logisztikai szempontokat vizsgálj meg a külföldi piacra lépés előtt? Lehet versenyelőnyöd a helyi kereskedőkkel szemben? A közvetlen régiónkban indulj el vagy érdemes akár a tengerentúli piacokkal is szemezni? Hogyan indulj el és milyen lépéseket érdemes követni, hogy felkészülten dönthess? Az adásban felvázolunk egy módszertant, amit lépésről lépésre követve segíthet a külföldi terjeszkedést fontolgató e-kereskedőknek. Élő podcast felvétel a műsor két állandó házigazdájával: Madar Norbert és Kolbert István 

12:00 – 12:20 | Kiszervezett logisztika: mindennapi kihívások és kitekintés a jövőbe

Arra keresünk választ, hogy a webáruházak jelen problémáira milyen jövőálló válaszokat adhatunk az elérhető legmodernebb robotizált raktártechnológia és mesterséges intelligenciára épülő, felhasználóbarát informatikai rendszereken keresztül. Böröck Szabolcs (Boxy, kereskedelmi vezérigazgató-helyettes)

12:20 – 12:40 | Nyugat-európai trendek, közép-kelet-európai sikerek

Virágzó webshopot szeretnél Nyugat-Európa felé terjeszkedve? Bemutatjuk a vezető nyugat-európai e-kereskedelmi piacokat és azok logisztikai trendjeit. Colin Snead (Pactic) (angol nyelvű előadás)

12:40 – 13:00 | A GLS-nél a karácsonyi szezonra való felkészülés már januárban elkezdődik

Ez kell ahhoz, hogy 52 héten keresztül ugyanazt a minőséget tudjuk biztosítani a címzetteknek és a partnereinknek. Balázs Attila (GLS)

13:10 – 13:20 | Recesszió a gazdaságban – megoldás a logisztikában

Mit tehet ma egy e-kereskedő annak érdekében, hogy a költségek növekedése és a vásárlóerő csökkenése ellenére versenyképes maradjon és akár a bevételét is növelhesse? Szép Károly (Packeta)

13:20 – 13:40 | Hogyan vált a mobilunk online bevásárlóközponttá? Gyorskereskedelmi trendek a régióban

A melegétel házhozszállítás elterjedése után óriási vásárlói igény jelentkezik az akár fél órán belüli kiszállításra a kereskedelem egyéb területein is, az FMCG-től az állateledeltől az elektronikáig. Hogyan alakul a quick commerce a régióban a Covid óta, milyen trendek láthatóak? Tajta Ákos (regionális igazgató, Wolt, Balti államok és Közép Európa)

13:40 – 14:00 | Egy új korszak hajnalán…avagy miért megkerülhetetlen a raktári robotizáció az e-kereskedelemben?

Az e-kereskedelem világában a választék, a minőség és a kedvező áron túl már nem versenyképes az, aki nem gyorsan (akár azonnal), pontosan, megbízhatóan és költséghatékonyan juttatja el a megrendelt cikket ügyfelének. Ez pedig szinte kizárólag letisztult belső folyamtokkal és logisztikai robotizációval oldható meg. De egy konkrét feladathoz milyen megoldást válasszon a logisztikai vezető? Ezt a problémát oldja meg a robotintegrátor. Németh Attila (Advanced Robotics)

14:00 – 14:40 | Az azonnali kiszállítás kihívásai – kerekasztal beszélgetés

A webáruházas vásárlás kétségtelen hátránya, hogy a magyar vevőnek minden azonnal kell – és olcsón. A néhány órán belüli kiszállítást valóban igénylik a vásárlók és érdemes ráépíteni marketinget? Szükséges nyűg vagy üzleti előny? Petneházi Zsolt (Magyar Posta, csomag értékesítési igazgató), Polgár Norbert (Aqua webáruház), Tausz Péter (Wolt, Drive Business Manager), Foodora, Perényi András (Webshippy), Tóth Zoltán (TokShop)

14:40 – 15:00 | A világ legnagyobb e-ker felmérése alapján a legfrissebb online vásárlói trendek

Bemutatjuk Magyarország, valamint 5 környező ország online vásárlói szokásait, kezdve a legkeresettebb termékkategóriákon át egészen a leginkább preferált fizetési- és kézbesítési opciókig. Varga László (kereskedelmi igazgató, DPD Hungary Kft.)

15:00 – 15:20 | Hogy a fulfillment fullos legyen…

Mennyibe kerül a logisztika házon belül és kiszervezve? Konkrét összehasonlítás a Xiaomishop előtte-utána példáján keresztül – a logisztika kiszervezése ugyanis meghatározó útelágazás lesz a céged életében, ezért igyekszel „végleges”, tökéletes döntést hozni. Segítünk megérteni a folyamatokat, hogy milyen szempontok alapján válassz fulfillment szolgáltatót hosszú távra – és hogy egy óriási terhet dobhass le a válladról, ne pedig egy újabbal szembesülj. Beszélgetés egy webshop tulajdonossal, aki elmeséli a folyamatot és a közben szerzett tapasztalatokat is. Csereklyei Bálint (iLogistic) és Antonovics Gergely (Xiaomishop.hu)

15:20 – 15:50 | Innovatív megoldások külföldre szállításhoz – kerekasztal beszélgetés

Mindenki azt szajkózza, hogy „menjünk külföldre” – jó-jó, de hogyan, ha ilyen piszok magas a szállítási költség? Tévhitek eloszlatása és gyakorlati megoldások a külföldre szállításhoz. Szép Károly (Packeta), Czifrik Szabolcs (DPD Hungary Kft.), Schmidt Dániel (Boxy), Pápay Zoltán (Pactic)

15:50 – 16:10 | Foodpandából Foodora

Egy márkával megtalálni a közös hangot Európa 8 országában. Milyen adatok vezettek a döntéshez, hogy másfél év után újra belevágjunk? Szauter Zsolt (marketing igazgató, foodora)

16:10 – 16:30 | Ez így nem mehet tovább!

A csomagküldés őrületes térnyerésével egyre égetőbb a kérdés: mitől fenntartható egy csomagolóanyag? Attól, hogy újrahasznosított anyagból készül vagy inkább maga az anyag újrahasznosítható? Fontos-e, hogy a csomagolóanyag megújuló forrásból készüljön, vagy inkább biológiailag lebomló legyen? A csomagolóipar nagyon kreatív módon ad a kérdésekre választ. Erwin Methorst (Ranpak Hollandia) (angol nyelvű előadás)

16:30 – 16:40 | Zöld elvárások az e-kereskedelemben

Mit várnak el a fogyasztók a webáruházaktól környezettudatosság terén és mennyire fontos ez számukra? Friss piackutatási eredmények a hazai online vásárlókról és a házhozszállítás környezetszennyező hatásának megítéléséről. Seres Attila (NMS Hungary Kft.)

16:40 – 17:30 | Zöld és fenntartható – kerekasztal beszélgetés

Az e-kereskedelem egyre nagyobb terhet ró a környezetünkre – megvizsgáljuk a megoldásokat nemcsak logisztikai, de szabályozási oldalról is. Pap Tamás (Ranpak), Dr. Soltész Gergő (DPD Hungary Kft.), Reményi Antal (Reményi Csomagolástechnika), Sándor Zsanett (Deloitte Zrt.), Pósfai Gábor (Decathlon Ausztria)

Marketing, AI, tech workshop, 20 fő (Smaragd terem)

13:30 – 14:30 | Az AI ereje a mindennapokban – workshop az AIX.hu szakembereivel

Bemutatjuk az AI világának rejtett lehetőségeit és egyben rámutatunk, hogyan változtathatja meg az üzleti tevékenységünket. Hiszünk abban, hogy az AI nem elveszi valaki munkáját, hanem lehetőséget teremt arra, hogy növelje hatékonyságát és felszabadítsa kreativitását. A workshopon bemutatjuk, hogyan automatizálhatók a monoton és precíziót igénylő feladatok, így megtalálva az optimális egyensúlyt a gépi intelligencia és az emberi kreativitás között. Az előadást tartja: Gáspár József (AIX.hu)

14:30 – 15:30 | META Performance 5 eszköztár Workshop a Httpool | META szakembereivel

5 pillért magába foglaló, így sokrétű témakör kifejtése, amely kifejezetten gyakorlatias megoldásokat mutat be esettanulmányokkal és statisztikákkal kiegészítve.

Miben segít neked a Meta Performance 5? Benyomásalapú vásárlás egy változó digitális ökoszisztémában. Öt változtatás a kampányaidon, hogy növeld a teljesítményt, csökkentsd a CPA-t és azokhoz juttasd el a hirdetéseket, akik a legvalószínűbben vásárolnak tőled. Az előadásokat tartja:

Slezsák Gábor (Httpool by Aleph META CLIENT SOLUTION MANAGER)

Kopjári-Szabó Márton (Httpool by Aleph META CLIENT SOLUTION MANAGER)

  1. CAPI integráció – a Conversion API a válasz a digitális világban egyre jellemzőbb szignálvesztésre. Az eszköz lényege, hogy kikerüli a harmadik féltől származó „sütiket”, és közvetlen kapcsolatot hoz létre a weboldal szervere és a Meta felületei között. Használatával pontosabb adatokat kaphatsz a vásárlóid tevékenységéről, úgy, hogy tiszteletben tartod a személyiségi jogokat.
  2. Egyszerűsített kampánystruktúra – előfordul, hogy a túlságosan bonyolult kampánystruktúra áll a növekvés útjában. A Meta AI powered machine learning algoritmusa megtalálja számodra a legjobb közönséget a kampányok túlságos szegmentálása nélkül, ehhez azonban arra van szükség, hogy megengedd ezt neki.
  3. Mobilbarát kreatívok – a potenciális vásárlóid ideje drága, figyelmüket egyre gyorsabban kell felkeltened. Hogyan tudsz reagálni a digitális világ változásaira? Erre adnak választ a mobilbarát kreatívok. Praktikus tanácsok, amikkel kialakíthatod az egészséges és hosszútávon működő vásárlói csatornád.
  4. Széles célzás – még egy beállítás, mely engedi az algoritmust szabadon szárnyalni. Hagyd a célzást a lehető legszabadabban, hogy megtaláld azokat a potenciális vásárlókat, akik számára a legrelevánsabb a terméked.
  5. Tesztelés – honnan tudod, hogy jobban teljesítenek e a kampányaid? Mint minden stratégiának, a Performance 5-nak is a tesztelés az egyik legfontosabb része. A Meta eszköztára több lehetőséget is kínál neked arra, hogy megtudd, milyen kreatívokat, célzásokat, ajánlattételi stratégiát érdemes használnod.

 

15:30 – 16:30 | Profitábilis növekedés Workshop a Google és a Growww Digital szakembereivel

Növekedni nem feltétlenül azt jelenti, hogy ugyanazt csináljuk intenzívebben, hanem új lehetőségeket keresünk. Megmutatjuk hogyan!

Az idei év kihívásaira az e-kereskedők készülhettek, készültek és a céljaiktól függően különböző válaszokat adhatnak ezekre a kihívásokra a profitábilis növekedés érdekében: hatékonyság optimalizálása, kínálat bővítése, csatornák bővítése, célpiacok bővítése (export). A workshopon gyakorlati példákon keresztül, üzleti- és marketing keretrendszerek segítségével mutatjuk be, hogy hogyan válaszd ki a számodra legjobb eredményt hozó irányt és milyen válaszokat adhatsz ezekre a kihívásokra legyen szó piacméretezésről, export lehetőségek feltérképezéséről, üzleti szempontú kampányoptimalizálásról vagy marketing csatornák teljesítményértékeléséről. Az előadásokat tartja:

Vadász Illés (Google)

Flekács Zoltán (Growww Digital)

  1. Hatékonyság optimalizálása, marketing csatornák bővítése – szempontok és eszközök a hatékonyság elemzésére, optimalizálási lehetőségek. Milyen egyéb online marketing csatornák állnak rendelkezésedre a növekedéshez (árösszehasonlító oldalak, marketplace-ek, stb.)
  2. Kínálati expanzió – aki most még nem a versenytársad, hamarosan az lehet. Ahogy az egyes szereplők keresik a növekedési lehetőségeket, úgy törnek be egymás részpiacaira. Milyen eszközökkel, kutatással találhatod meg a számodra releváns és növekedési lehetőségekkel rendelkező területeket (Top termékek, keresési volumenek becslése)
  3. Területi expanzió – új célpiacokon gyakran találunk alacsonyan lógó gyümölcsöket, amelyek segítségével a hazai piacnál költséghatékonyabban és gyorsabban lehet növekedni. Hogyan találd meg és priorizáld ezeket a célpiacokat? Milyen eszközökkel vágj bele a keresésbe? (Market Finder, Google kulcsszótervező, stb).

 

16:30 – 17:00 | A/B tesztelés, ahogy mi csináljuk…

Konkrét példák arra, hogyan érdemes A/B tesztelést végezni szigorúan eredményorientált szervezeteknél, ahol adat alapon ötletelünk, prognosztizálunk és azok alapján is értékelünk ki mindent. Tóth Nóra (Intren)

17:00 – 17:30 | GA4 bevezetés után: úton a CDP-k felé

Már megint egy újabb rövidítés, de egyre több cég ismeri fel a jelentőségét. Amikor már készen vagyunk a GA4 bevezetésével, érdemes összekötni saját ügyfél adatokkal és a Google Cloud eszközeivel különféle szegmenseket aktiválni mindenféle hirdetési platformon. Geiger Tamás (JabJab)

Payment Experience Workshop, 20 fő (Achát terem)

Tudatosan válassz fizetési megoldást, és saját üzleti modelled, piacod, vásárlóid alapján dönts!

  • a payment nem szükséges rossz, hanem egy kritikus pont a vásárlás megvalósulásához és a vásárlói elégedettséghez (pl. kosárelhagyás vezető oka) | több szereplő is hibázhat (kereskedő, szolgáltató, vásárló) | hogyan kezeljük ezeket, hogyan készüljünk fel ezekre?
  • branding, megbízhatósági problémák (főleg crossborder) | a megfelelő fizetési módok és szolgáltatók kiválasztása kulcsfontosságú a nemzetközi piacon való megjelenéshez | mivel szeret fizetni a helyi vásárló | kulturális réteg, trendek, nyelvezet | tipikus crossborder kihívások, nyelvek, devizák kezelése
  • termékek szolgáltatássá alakulása | vásárlók visszatérővé válása | visszatérők életének könnyítése | fizetési adatok mentése, vásárlók beavatkozása nélküli recurring payment
  • meddig tart a tranzakció? | kereskedő oldala: tranzakciók ellenőrzése, könyvelése, számlázása

15:00 – 15:20 | Felvezető előadás

Payment, mint kritikus pont a vásárlói elégedettséghez Dr. Horváth Attila (BIG FISH Payment) | Káli György (Humanize.Studio)

15:20 – 16:10 | WORLD CAFÉ – PAYMENT ELAKADÁSOK KIBESZÉLÉSE

World café-n a résztvevők téma-csoportokat alkotnak és közösen átbeszélik a saját, vagy iparági tapasztalataik alapján a felmerülő payment elakadásokat. A beszélgetést facilitátor és payment szakértő segíti.

16:10 – 17:00 | CUSTOMER JOURNEY ÉS PAYMENT EXPERIENCE LEHETŐSÉGEK

A world café-n átbeszélt payment elakadásokat elhelyezzük egy vásárlói útvonal térképen (customer journey map) és átbeszéljük, hogy milyen élmény alapú választ adhatunk a láthatóvá vált kritikus payment pontokra. A workshop végére közösen kialakítjuk a payment experience checklist-et, mely segítségével minden e-kereskedő megvizsgálhatja a saját webshopjának felkészültségét payment experience szempontból.

AI tippek-trükkök lounge

Szakemberek segítségével beleáshatod magad a Mesterséges Intelligencia rejtelmeibe – példákkal segítünk kitalálni, milyen területeken számíthatsz a mesterséges intelligenciára. Több témakörben is találsz szakembert – ülj le melléjük, kérj bemutatót, de az alábbi időterv alapján rengeteg területet érintenek:

12:00 | Illúziók műhelye: képmanipuláció AI-val (AIX.hu)

12:15 | Az NFT és Blockchain technológiák alkalmazása az Ecommerce területén (ChatGPT magyarul)

12:30 | Termékcsomagolás tervezés gyorsan, AI segítségével (Szintografia.hu)

12:45 | Automatizált termékfotó készítés bemutatása (Orbitvu)

13:00 | Kulcsszó alkímia: aranyat érő SEO tartalomgyártás AI-val (AIX.hu)

13:15 | ChatGPT alkalmazása az ügyfélélmény javításában (ChatGPT magyarul)

13:30 | Egzotikus helyszínek tervezése a marketingkampány számára (Szintografia.hu)

13:45 | Automatizált termékfotó készítés bemutatása (Orbitvu)

14:00 | Digitális detektívek: Az AI keresőmotorok újjászületése (AIX.hu)

14:15 | ChatGPT a Marketingben, SEO megoldások (ChatGPT magyarul)

14:30 | Változatos termékelhelyezés – a fehér háttéren túl (Szintografia.hu)

14:45 | Automatizált termékfotó készítés bemutatása (Orbitvu)

15:00 | Digitális svájci-bicskák: AI a hétköznapokban (AIX.hu)

15:15 | Chatbotok alkalmazása az ügyfélszolgálatoknál (ChatGPT magyarul)

15:30 | Avatar, digitális színész tervezés stock fotó helyett (Szintografia.hu)

15:45 | Automatizált termékfotó készítés bemutatása (Orbitvu)

16:15 | Webshop adatok elemzése az AI segítségével (ChatGPT magyarul)

16:30 | Házi kedvencek, egzotikus állatok tervezése AI-val (Szintografia.hu)

16:45 | Automatizált termékfotó készítés bemutatása (Orbitvu)

ESTI PROGRAMOK

17:30 | Magyar Posta MPL kolbász- és Bestillo pálinkakóstolás | Trófea Bár a konferencia szinten

19:00 | Hajnóczy Soma – kétszeres bűvész világbajnok előadása | Zafír 1-2-3 termek összevonva

19:30 | Ecommerce Hungary Nagydíj a Webshippy támogatásával – díjkiosztó | Zafír 1-2-3 termek összevonva

20:00 | Gálavacsora és kötetlen beszélgetés | Zafír 1-2-3 termek összevonva

22:00 | BIG FISH Disco hajnali 03:00 óráig! | Trófea Bár a konferencia szinten

2023. június 7., szerda

07:30 – 10:30 | Üzleti reggeli

Finom falatok közben ébredezünk és beszélgetünk a Zafír 1-2-3 termekben. (Hajós András előadására való tekintettel 9:45-kor lezárjuk a reggeli kínálópultot és csak a folyosó felől lesz megközelíthető.)

9:00 – 10:00 | Mind meghAIunk! 🙂

Megúszhatjuk? Elveszi a munkánk? Az életünk? Megváltozik? Mindenkié? Kerekasztal beszélgetés a mesterséges intelligenciáról reggeli közben. A közönség és Bőgel György (Ecommerce Hungary), Keleti Arthur (ITBN), Mezei Károly (AIX.hu), Forrai Gábor (Galaxis.xyz)

10:00 – 11:00 | Ó-valóságból az e-valóságba

A Dalfutár story: egy tévéműsor újjászületése a neten – utána jóízű beszélgetés, kérdések. Hajós András

11:00 – 11:45 | GVH és fogyasztóvédelmi beszélgetés, kérdezz-felelek

Téma: a hatóságok joggyakorlata, az árak, az akciók feltüntetésének módjai, hibák és jó gyakorlatok bemutatása. dr. Szoboszlai Izabella (GVH), Siklósi Máté (CP Contact)

Kiemelt támogatóink:

Támogató partnereink és kiállítóink:

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez