fbpx

Az Ecommerce Hungary konferencia részvételi és lemondási feltételei

 

I.)  Részvételi díj:

A részvételi díjról szóló számla tartalmazza az előadásokra szóló belépést és a kapcsolódó étel- és italfogyasztás költségét; amelyek külön tételként kerülnek feltüntetésre. A vendéglátás számlázott értéke közvetített szolgáltatást tartalmaz.

A Megrendelőnél a befogadott, kifizetett számlával kapcsolatban -a Megrendelő kifizetői minősége miatt- adófizetési kötelezettség merülhet fel!

Az Ecommerce Hungary és a Megrendelő között nincs előlegfizetésről megállapodás. A kiállított számla teljesítési időpontja az Áfa törvény 55. §-a alapján kerül meghatározásra, amely a konferencia napja.

a) TAGOKNAK (amennyiben 2018. évre vonatkozóan befizetésre került a tagdíj) 2019.01.24. éjfélig történő jelentkezéskor

19.900 Ft + ÁFA, amelyből a belépő díj 10.440 Ft + ÁFA, az étel- és italfogyasztás összege 9.460 Ft + ÁFA
Az Ecommerce Hungary tagjai számára nyújtott kedvezményeket az Ecommerce Hungary-nak csak azon tagjai vehetik igénybe, akik a tárgyévi tagdíjukat befizették és az Ecommerce Hungaryval szemben semmilyen egyéb lejárt tartozásuk nincs.
TAGOKNAK (amennyiben 2018. évre vonatkozóan befizetésre került a tagdíj)

2019.01.25-étől történő jelentkezéskor

24.900 Ft + ÁFA, amelyből a belépő díj 15.440 Ft + ÁFA, az étel- és italfogyasztás összege 9.460 Ft + ÁFA
b) NORMÁL 2019.01.24. éjfélig történő jelentkezéskor

24.900 Ft + ÁFA, amelyből a belépő díj 14.050 Ft + ÁFA, az étel- és italfogyasztás összege 10.850 Ft + ÁFA
NORMÁL 2019.01.25-étől történő jelentkezéskor

29.900 Ft + ÁFA, amelyből a belépő díj 20.440 Ft + ÁFA, az étel- és italfogyasztás összege 9.460 Ft + ÁFA
A Díjbekérő alapján 2019. január 31. éjfélig megfizetett és beérkezett részvételi díj előlegnek számít, amelyről az Ecommerce Hungary előleg számlát állít ki. A megfizetett összeg (előleg) a teljes ellenérték 100 százaléka. Az előleg számlán feltüntetésre kerül a konferencia majdani teljesítési időpontja. Az ún. nullás végszámla kiállítására nem kerül sor. (NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály 3527733617; AVÉ 2013/5. számában megjelent iránymutatásának megfelelően)
A Díjbekérő alapján 2019. február 1-jétől megfizetett és beérkezett részvételi díjról számla kibocsátása történik; a megfizetett összeg a teljes ellenérték.

A szakmai konferencián biztosított étel- és italfogyasztás hivatali, üzleti úthoz kapcsolódó, adóköteles juttatásnak minősül (2019-ben a kifizetőt terhelő adó: a juttatás értékének 1,18-szorosa után 2018. február havi kötelezettségként a következő hónap 12-ig a juttató köteles bevallani és megfizetni a 15 százalék személyi jövedelemadót és a 19,5 százalék szociális hozzájárulási adót).

II.)   Részvételi feltételek

1. Ecommerce Hungary vállalja, hogy a megrendelésben szereplő feltételek szerint a Megrendelő által megadott jelentkezők számára a konferencián a részvételt biztosítja, amennyiben a Megrendelő a jelen Részvételi feltételekben leírtakat betartja.

2. Ecommerce Hungary a Résztvevő számára a megrendelőlapon megadott adatokkal elektronikus díjbekérőt állít ki, amelyet a megadott e-mail címre automatikusan továbbít. A számlán a hatályos adó jogszabályoknak megfelelően a közvetített szolgáltatások külön tételként szerepelnek.

3. Megrendelő kötelezettséget vállal, hogy a számlát banki átutalással határidőre kiegyenlíti. Amennyiben a számla kiegyenlítése időre nem történik meg, Ecommerce Hungary fenntartja magának a jogot, hogy a részvétel lehetőségét a Megrendelőtől megtagadja, ami nem jelenti a fizetési kötelezettség megszűnését. Amennyiben nem vesz részt a Megrendelő a konferencián, tehát távol marad, ez nem mentesíti Őt a részvételi díj fizetése alól.

4. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a konferencián való részvételt díjmentesen csak a konferencia napját legalább 5 munkanappal megelőzően mondhatja le. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációk lemondására nincs lehetőség. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

Lemondást CSAK ÍRÁSBAN fogadunk el a következő elérhetőségen: secretary@ecommerce.hu
A résztvevő személyét módosítani lehet ezen az email címen jelezve: secretary@ecommerce.hu

5. A belépő díját, kérjük a Jelentkezőtől, a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőig, utalással rendezze a részvételi díj kiegyenlítését.

6. A konferencián csak azok a regisztrált Vendégek vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették, tehát számlázási rendszerünkben jelentkezik a Résztvevő által beutalt összeg.

7. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a költségviselő cég rövid nevét Ecommerce Hungary promóciós célokkal felhasználhatja, pl. feltüntetheti a konferencia nyilvános résztvevői listájában, illetve például közösségi oldalakon és saját felületein is azt kommunikálhatja.

Bízunk benne, hogy a fent leírt feltételek elfogadása mellett, konferenciánkon sok hasznos információval fogod gyarapítani tudásod és ki tudod majd használni a kapcsolatépítési lehetőségeket is.

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez