2019. június 4-5.

kisgergely

9:45 – 10:15

Commercewood 2018

A Magyarországról indított külföldi webáruházakban való költésekkel együtt már 2017-ben is csaknem ezermilliárd Ft értékben vásároltak idehaza online termékeket. A növekedés nem kérdéses, az viszont annál inkább, hogy a hazai e-kereskedők miként tudnak terjeszkedni, vagy éppen piacot védeni a versenyben? Egyre látványosabb a változás, szépen fejlődik CommerceWood.
Előadó: Kis Gergely, eNet

jesse_weltevreden_14_2_400x400

10:15 – 10:40

The State of E-commerce in Europe

In his keynote, Jesse Weltevreden will present that latest e-commerce trends and figures about the development of e-commerce in Europe.
Előadó: dr. Jesse Weltevreden, Professor of Digital Commerce

nemeslaszlomc

10:40 – 11:00

Az erős ügyfélhitelesítés bevezetése Magyarországon – középpontban  a legjobb ügyfélélmény

Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (ún. PSD2) egyszerre hoz új szabályokat és egységesíti a piacon már jelenleg is alkalmazott fizetési folyamatokat – ez mind a bolti fizetést, mind az e-kereskedelmet jelentősen befolyásolni fogja. A törvényi megfelelés mellett kiemelt célunk, hogy változások a lehető legjobb ügyfélélményt eredményezzék. A sikerhez elkerülhetetlen, hogy a fizetési ökoszisztéma minden szereplője – a kereskedőket is beleértve – megtegye a megfelelő lépéseket és együtt kommunikáljon a vásárlók felé.
Előadó: Nemes Máté, Mastercard

11:00 – 11:20 :  kávészünet, networking

seikel2_500

11:20 – 11:40

Germany at a glance

Except from United Kingdom, France and Germany represents by far the largest e-commerce markets in Europe. Amazon entered the German market in October 1998 and in a short time the company became a giant. Today Amazon converts far more than OTTO, Apple and Zalando together. What does today’s German market look like? What are the trends? What challenges will Hungarian online stores meet? How can we benefit from the competitive situation in Germany?
Előadó: Florian Seikel, Haendlerbund, Germany

foto

11:40 – 12:00

What’s the Secret? The growing of Czech ecommerce market

The secret is to adapt to the needs of clients, understand and listen to them. In the Czech Republic, there is the largest number of e-shops in Europe. The number is constantly growing and this ride is not over yet.
Előadó: Peter Sochora, ecommerce expert, Packeta Group

oleg-roibu

12:00 – 12:20

Digital Single Market – to be continued

Briefly presentation of digital single market strategy of Ecommerce Europe. How the proposed directions can affect to cross-border markets?
Előadó: Oleg Roibu, Vice President of the Romanian Ecommerce Association

jan_mayer

12:20 – 12:40

What do the data show about Hungarian market in CEE?

Áttekinténtés az eltérő értékesítési tratégiákról, kereskedői attitűdökről a CEE régió országai között. Mik a már bizonyított módszerek, mik hoznak biztos eredményeket? Hol tart most a magyarországi piac, és milyen lehetőségeket rejt még magában?
Előadó: Honza Mayer, Dataweps

suranyiferenc600

12:40 – 13:00

Webáruházra köthető mesterséges intelligencia

Az M.I.-t 8 éve fejlesztjük és ez idő alatt olyan vásárlást ösztönző megoldásokra bukkantunk, amiről korábban soha nem hallottam, miközben az eredmények meglepően jók voltak. Az előadásomban a legjobb tippeket fogom sorra venni és a végén egy esettanulmányon keresztül mutatom meg, milyen eredményekre képes az M.I.
Előadó: Surányi Ferenc, M.I. Club

13:00 – 14:15 :  EBÉDSZÜNET

14:15 – 15:40 :  BEFEKTETŐI BLOKK

Bőgel György

14:15 – 14:35

Vállalkozások fejlődése vezetési és finanszírozási szempontból

Vállalkozó és befektető: különös házasság! A pénz persze jól jön, csak az a gond, hogy a pénznek gazdája is van, aki jól akar kijönni a buliból, vagyis idővel vissza akarja kapni a pénzét, méghozzá csinos nyereséggel. Barátságos és segítőkész, ha a pénzét biztonságban látja, de tud ellenséges is lenni, ha bajt szimatol. Osztozkodni kell vele a cégen, el kell neki adni belőle egy darabot, és ha már eladjuk, egy árcédulát is rá kell tűzni, vagyis át kell gondolni: tulajdonképpen mennyit iér az én cégem? Nem könnyű befektetésről és befektetőkről dönteni, ráadásul a helyzet állandóan változik, hiszen a vállalkozás fejlődik, és a világ sem marad egy helyben.
Előadó: Dr. Bőgel György, a CEU professzora

gero_viktor

14:35 – 14:55

Befektetői kisokos: Hogyan, mikor, miért keressünk befektetőt?

Mikor éri meg befektetőt keresnie egy vállalkozásnak, hogyan néz ki a folyamat, mire figyeljek, mivel készüljek? Hogyan értékeljem a cégem? Hogyan dolgozzunk együtt egy befektetővel?

ELŐADÓ: Gerő Viktor, befektető

horgos-lenard

14:55 – 15:15

Cégeladások, felvásárlások – mire készülhetünk a következő években?

Rövid makrogazdasági áttekintés, mennyire kedvező a helyzet az M&A tranzakciókhoz, mire készülhetünk a következő években, mennyire vonzó az ecommerce tranzakciók szempontjából. Egy tipikus folyamat időigénye, főbb lépései és mire figyeljünk.

ELŐADÓ: Horgos Lénárd, Absolvo

icon-for-forum-10

15:15 – 15:40

Közös beszélgetés az elmúlt időszak cégeladásai, tőkebevonási projektjei kapcsán

A blokk résztvevőink kívül meghívott beszélgetőpartnerek: Bognár Ákos (ex-Játéknet.hu),
Várkonyi Balázs (Extreme Digital), Csányi Zoltán (Dressa.hu). A beszélgetést vezeti: dr. Bőgel György

15:40 – 16:00 :  KÁVÉSZÜNET

16:00 – 17:40 :  E-COMMERCE SOLUTIONS

member-placeholder-men

16:00 – 16:25

Határon átnyúló, e-commerce banki megoldások helyi támogatással

Előadó: Kővári István, CitiBank

ostarek-notino

16:25 – 16:45

NOTINO, the cross-border e-tailer

Notino started cross-border business already 15 years ago and now is the biggest european specialized e-shop in beauty segment. Notino is currently presented in 23 countries in Europe and still looking for new challenges how to became well known and respected worldwide beauty player.
Előadó: Přemysl Ostárek, Notino transport manager

marias_zsigmond_loginet_600x600

16:45 – 17:10

Webshop után Appshop

Nyiss boltot a felhasználóid mobilján! Mik a piaci előnyök, miért érdemes a növekvő mobil felhasználói szegmenst kihasználni? Mikor ajánljuk az appshop nyitását, ez pénzügyileg milyen pluszt hozhat az online forgalomban? Az eddigi bevezetések tapasztalatainak megosztása: Auchan és Pingvin Patika applikációk.
Előadó: Máriás Zsigmond, Loginet

vasvarizsombor

17:10 – 17:30

Így csináld jól a B2B-t, hogy profitálhass belőle!

Tudtad, hogy az Amazon Németországban már 2016-ban elindította az “Amazon Business-t”? Hogyan teremthetsz ma értéket B2B ügyfeleidnek e-kereskedelmi csatornán, miközben növeled a hozzád való hűségüket és a saját profitrátádat is?
Előadó: Vasvári Zsombor, Linde Zrt.

kiss-adam-standup

17:40 – 18:20

Hogy vidáman zárjuk a napot:
Kiss Ádám standup – e-commerce szubjektív!

18:20 – 20:00 :  KOLBÁSZ- ÉS PÁLINKA PARTY, NETWORKING, LAZULÁS

20:00 – 22:00 :  GÁLAVACSORA, ÉV INTERNETES KERSKEDŐJE DÍJÁTADÓ

22:00 – 02:00 :  E-COMMERCE PARTY, ZENE, TÁNC, MULATSÁG

Donáth Fruzsina

11:20 – 11:40

Új háború a tehetségekért
Agilis szervezetek: út a „machine-től” az „élő organizmus” típusú struktúrákig

Az újkori világrend egy olyan alkalmazkodó szervezeti rendszerben tud kiteljesedni, ami egyszerre stabil és dinamikus, valamint sajátos megoldásokkal bír a stratégia, a struktúra, a folyamatok, az emberek és a technológia területeken. De vajon lehetséges, hogy ma egy cég agilis szervezeti forma nélkül is sikeres legyen?
Előadó: Donáth Fruzsina, SmartCommerce

venklaszlo600

11:40 – 12:00

Hogyan válasszuk ki az értékesítést legjobban támogató vállalatirányítási rendszert?

Az Ország Boltja és Évker nyertes Lumenet példáján keresztül kerül bemutatásra az 5 legfontosabb szempont, és az 5 leggyakoribb hiba.
Előadó: Venk László, Pontit Kft.

vadasz-illes

12:00 – 12:20

Perfromance video az ecommerce-ben

Sokan úgy gondolják, az egyetlen jól működő performance eszköz a search, holott bármennyire hihetetlenül is hangzik, már kezdenek felzárkózni mellé a videóhirdetések. Miért gondolja ma egy külföldi ecommerce vállalat, hogy videóban kell hirdetnie? És miért kell, hogy egy magyar is elinduljon ebbe az irányba?
Előadó: Vadász Illés, Google Magyarország

vasporiferenc

12:20 – 12:40

Digitális szolgáltatások kibervédelme

Milyen, az online piactereket érintő IT biztonsági kockázatokkal kell számolni, és az EU hogyan próbálja meg ezeket kezelni? Az előadás során bemutatunk néhány kimondottan védelmi szolgáltatást, amely szükség esetén könnyedén igénybe vehető.
Előadó: Vaspöri Ferenc, IT Security szakértő, Invitech

racskotamasmc

12:40 – 13:00

Újabb hozzáadott érték az online vásárlásoknál: ismétlődő kártyás fizetés és MoneySend

Számos magyarországi e-commerce kereskedő és vásárlóik élvezik a mentett kártyás fizetés előnyeit. De mire használhatók még a mentett kártyák? Az ismétlődő kártyás fizetés esetében az előfizetés jellegű szolgáltatást nyújtó kereskedő felhatalmazást kap a kártyabirtokostól arra, hogy automatikusan beterhelje a havi számla összegét. A MoneySend lehetőséget nyújt arra, hogy a mentett kártyákra jóváírást indíthasson a kereskedő, például egy biztosítási kárigény kifizetése vagy pénzvisszatérítés esetén.
Előadó: Racskó Tamás, Üzletfejlesztési Manager, Mastercard

13:00 – 14:15 : EBÉDSZÜNET

14:15 – 15:40 : FÓKUSZBAN A VÁSÁRLÓ BLOKK

kesztniki

14:15 – 14:35

Új fogyasztóvédelmi irányok az e-kereskedelemben

Az előadásban a “New deal for consumers” javaslatcsomagról, és annak az e-kereskedelemmel kapcsolatos fogyasztóvédelmi kapcsolódásairól, hatásairól lesz szó.
Előadó: Keszthelyi Nikoletta, ITM

siklosi_mate

14:35 – 14:55

A megszelidített vásárló – panaszkezelés okosan

A panaszkezelés is csak matek: mivel nyersz többet, ha jogilag tökéletesen biztos szövegkörnyezetben adsz lepattintó válaszokat, vagy ha akkor is igyekszel gyors megoldást kínálni, ha szerinted nincsen igaza a vásárlónak? Bemutatjuk konkrét példákon mind a kettőt – szerinted neked melyik éri meg jobban?
Előadó: Siklósi Máté, Panaszkezelo.hu

kunszabolcs1000

14:55 – 15:20

Ecommerce és ügyfélszolgálat – mit látnak és jósolnak a nagyok?

A vezető piackutató cégek kiadták a 2019-2020-as előrejelzéseiket ügyfélszolgálat témakörében. Az ArenimTel csapata pedig megkérdezte legnagyobb ügyfeleit, hogy hogyan látja a következő évek kihívásait és mire készülnek ügyfélszolgálati fronton stratégiális és fejlesztés síkon a következő 2 évben.
Előadó: Kun Szabolcs, Arenim Technologies

szekeres-peter

15:20 – 15:40

Mit gondolsz, mit gondolnak Rólad? – ügyfélelégedettség mérési példák

Az előadásban bemutatjuk, hogyan használható az automatikus szövegelemzés a gyakorlatban az ügyfélvisszajelzések gyors kiértékelésére, és a főbb fájó pontok azonosítására. Ügyfélelégedettség-mérési eseteken vezetjük végig a hallgatóságot. Részletezzük, hogy a leggyakoribb panaszok és elégedettségi faktorok hogyan azonosíthatók.
Előadó: Szekeres Péter, Neticle

15:40 – 16:00 : KÁVÉSZÜNET

puha-david-foto

16:00 – 16:20

Kinek a feladata kiszűrni az affiliate csalókat?

Ahol üzlet és pénzszerzési lehetőség van, előbb vagy utóbb valakik megpróbálják kicselezni a rendszereket. Nem kivétel ez alól az affiliate marketing sem, viszont ha megfelelően tájékozódunk, és odafigyelünk az esetleges veszélyekre, nem lesz veszteséges az együttműködés, és becsapva sem érezzük majd magunkat.
Előadó: Puha Dávid, Dognet

nagy-laszlo_hes_600

16:20 – 16:40

Lehallgat a Facebook?

Veled is előfordult már, hogy beszéltél valamiről és fél percen belül viszontláttad a news feededben? Véletlen vagy egy tudatos terv része? Minket is érdekelt, így kísérleteztünk vele, hallgasd meg az eredményeket!

Előadó: Nagy László, Mindea

kepecs_ivan_500

16:40 – 17:00

Az adomány növeli az eladást

A legfrissebb kutatások mind azt mutatják, hogy érzelmi elköteleződéssel nagyobb vásárlási hajlandóságot lehet elérni. Akár saját márkánk által, vagy kölcsön lehet kérni valaki más márkáját hozzá. Az előadás praktikus megoldást kínál arra az esetre ha még nem rendelkezel love-branddel. Esettanulmányon át mutatja be az adománygyűjtés konverzió növelésre és hosszútávú elköteleződésre gyakorolt közvetlen hatását.
Előadó: Kepecs Iván, nonprofit marketing evangelista

jiri_havlovic_photo

17:00 – 17:20

VIVNETWORKS & CJ-AFFILIATE – SHORT DEEP DIVE INTO THE WORLD BIGGEST AFFILIATE NETWORK

In the presentation, the latest functions / tools from the advertiser’s point of view will be presented and detailed best practice experiences will be discussed.
Előadó: Jiří Havlovic, VIVNetworks

big-fish-horvath-attila

17:20 – 17:40

AFR – kereskedői útmutatások a júliusi indulásra

Az azonnali átutalási rendszer elindulása alapvetően megváltoztathatja mind az elektronikus, mind a hagyományos kereskedelem fizetési lehetőségeit. Sok előnyt, de sok tanulnivalót is hoz magával, hiszen mind a vásárlóknak, mind a kereskedőknek képessé kell válni az új lehetőségek kiaknázására és a kihívások kezelésére. Az előadás ennek a folyamatnak gyakorlati tapasztalataiba nyújt betekintést.
Előadó: Horváth Attila, BIG FISH Payment Services Kft.

17:40-TŐL A PROGRAMOK A NAGYTEREMBEN FOLYTATÓDNAK!

14:30 – 17:30 Performance videó a gyakorlatban

vadasz-illes

INTERAKTÍV WORKSHOP KERESKEDŐKNEK
A GOOGLE TÁMOGATÁSÁVAL

A workshop résztvevői mélyebb betekintést kapnak a YouTube kampányok világába, megtanulják, mik a sikeres videókampányok ismérvei:

– Miért is kell ez nekünk?
– Mit és hogyan mérjünk?
– Kit és hogyan célozzunk?
– Milyen formátumokat használjunk?
– Mtől lesz hatékony egy YouTube spot?
– Hogyan csinálják mások?

A képzés végén a résztvevők közelebb kerülnek ahhoz, hogy hatékony ecommerce fókuszú videókampányokat tudjanak futtatni.

A workshopon való részvételhez előzetes regisztráció szükséges, amelyre a konferencia reggelén, a regisztrációs pultán lesz lehetőség.

A workshop szakmai vezetője: Vadász Illés, Google Magyarország

gesztipeter600

9:00 – 10:00

SZTÁRVENDÉGÜNK: GESZTI PÉTER!

FÓKUSZBAN A MEGÚJULÁS ÉS AZ INNOVÁCIÓ! Hiszen ha mindent ugyanúgy csinálsz mint eddig, akkor az eredmény … ugye tudod?

evker400

10:00 – 10:30

ÍGY NYERTETEK TI!

A 2019-es Évker verseny első helyezettjeinek rövid bemutatkozása

10:40 – 13:00 : LOGISZTIKA BLOKK

Madar Norbert

10:40 – 11:10

A logisztikai szolgáltatók és a vásárlói elégedettség
– a nemzetközi trendek és a hazai valóság metszete

A digitális vásárlói élmény egyre inkább felértékelődik – jönnek a chatbot-ok, robotok, és a kiszállítással kapcsolatos vásárlói elvárások is évről évre magasabbak. A logisztika eközben munkaerőhiánnyal küzd és próbálja a fejlesztésekkel tartani a piaci igényeknek megfelelő színvonalat. Mindennek ára van – vajon ki fogja megfizetni? Van-e valós igény az extra, magas minőségű szolgáltatásokra, vagy még mindig az olcsó, ingyenes, “fapados” szállítást keresik a magyar vevők?
Előadó: Madar Norbert, GKI Digital

farkas-gergely-600

11:10 – 11:30

Egy csomag kalandos élete

Évi több tízmillió online megrendelt csomag: a piac már óriási. Egy kis áttekintés a különböző kézbesítési módokról, és kalandozás az át nem vett csomagok világába.
Előadó: Farkas Gergely, GLS

pajda_marianna-300

11:30 – 11:50

Nézzünk körül a szomszédban! Kitekintés a közép-európai régió logisztikájára

Európa hatalmas potenciált kínál az e-kereskedelem minden szereplőjének, ugyanakkor ez a világ egyik leginkább széttöredezett/fragmentált piaca. Kihívások, stratégiák, ismert és kevésbé ismert logisztikai megoldások a határokon átnyúló e-kereskedelemben.
Előadó: Pajda Marianna – Csomagküldő.hu

bengyeladam_foxpost_500

11:50 – 12:10

Erősebbek mint valaha: a csomagátvétel a fenntartható kereskedelem jövője?

A gazdasági fellendülés hatására erős béremelkedést élünk meg a Magyarországon. Üröm az örömben, hogy ez a webshopok költségszintjét is jelentősen megemelte, melynek hatására a futárcégek jelentős áremelésbe kezdtek.  Milyen okok vannak a háttérben, mire számíthatunk a jövőben és hogyan tudnak segíteni a csomagautomaták a logisztikai költségek csökkentésében vagy szinten tartásában úgy, hogy a vásárlók elégedettsége is emelkedik?
Előadó: Bengyel Ádám, Foxpost

icon-for-forum-10

12:20 – 13:00

Kerekasztal kibeszélő a blokk témáiról, és válaszok a közönség kérdéseire

Résztvevők:
Ráczné Hegedűs Klára – MPL
Farkas Gergely – GLS
Bengyel Ádám – Foxpost
Pajda Marianna – Csomagküldő
Hosszú Csilla – Sprinter futárszolgálat
A kerekasztal moderátora: Madar Norbert, GKI Digital

13:00 – 14:30 – EBÉD, A KONFERENCIA ZÁRÁSA

9:00 – 10:30 KÖZÖTT PROGRAMOK A NAGYTEREMBEN!

10:30 – 12:30 : AUTOMATIZÁLÁS BLOKK

redeyivan

10:40 – 11:05

Ne hagyd ott a forintokat, mert elviszi más!

Az “akciózás” elég tipikus eszköz vevőszerzésre, piaci pozicó megszerzésére, ráadásul sok szegmensben kötelező. De vajon ami nem akciós, azt hogyan árazzuk? Biztos hogy elég figyelmet fordítunk arra, hogy termékenként a lehető legjobb nyereségességet hozzuk? Esettanulmányok az automatizált árazási rendszerek hatékonyságáról.
Előadó: Rédey Iván, Dataweps

perenyi-andras

11:05 – 11:30

CIPÉSZ A KAPTAFÁNÁL, AVAGY FOGLALKOZZ AZZAL, AMIBEN ERŐS VAGY

A kereskedők számára a logisztika jelentős erőforrásokat köt le: készletezni, raktározni, komissiózni nem olcsó és folyamatos fejlesztést, optimalizálást igényel. Úgy meg pláne, ha nincs hozzáértő szakember a cégnél. Bízzuk hát olyanokra, akik ebből élnek. Kevesebb gond, több profit, jobb minőség. Ráadásul az automatizált folyamatok révén gyorsabb és pontosabb a munkavégzés és könnyebb a nemzetközi terjeszkedés. Hogyan ugorjuk meg a növekedési fázisban felmerülő logisztikai kihívásokat? Hazai esettanulmányok sikeres fullfilment projektekből.
Előadó: Perényi András, Webshippy

kocsis-mark

11:30 – 11:55

GOOGLE SHOPPING ÉS TERMÉKHIRDETÉS AUTOMATIZÁLÁS LUSTÁKNAK

Mit kell csinálnod, ha 10-en áruljátok ugyanazt a terméket? Terméklista szinkronizálás, manipuláció és machine learning a termékhirdetések és az árazás optimalizálásában
Előadó: Kocsis Márk, Eazy Digital

vitvera-gabor-600x600

12:00 – 12:20

Automatizált munkatársak – A marketing automatizáció emberi oldala

Érezted már úgy, hogy túl sok sapka van rajtad? Egyszerre vagy a HR-es, a pénzügyes és a marketing vezető plusz a kollégáid is téged kérdeznek minden apróságról? A DODO.HU példáján keresztül megmutatom neked, hogyan tudsz szerteágazó marketing kommunikációt folytatni minimális időráfordítással.
Előadó: Vitvera Gábor, Dodo.hu

pongraczkristof

12:20 – 12:40

Retail logisztikai folyamatok automatizációja

Láthatatlan logisztika: hogyan állítsuk a technológiát a raktárban dolgozók szolgálatába?Kihasználatlan raktár- és szállítási kapacitások, félreszállított vagy hiányzó áruk, megdézsmált raktárkészletek nyomában. Esettanulmány retail logisztikai részfolyamatok automatizációjáról, bemutató lézeres polcvédelmi megoldásról.
Előadó: Pongrácz Kristóf, Mondriaan Digital Consulting

13:00 – 14:30 : EBÉD, A KONFERENCIA ZÁRÁSA

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez