fbpx

KÉT NAP, NÉGY TEREM, 12 KIÁLLÍTÓ, TÖBB MINT 40 ELŐADÁS!

Kérjük, hogy a konferencia résztvevőjeként tartsd be a járványhelyzet miatt életbe lépő Biztonsági Házirendünket!

2020. augusztus 26., szerda


1. TEREM (NARANCS)


09:30 – 10:00 : Ünnepélyes megnyitó

 

10:00 – 11:30 : Piaci körkép a koronavírus évében

Miközben a világ bezárkózott, a gazdaságok lélegeztető gépre kerültek, a koronavírus miatt kialakult helyzet sebességváltásra késztette a globális e-kereskedelmet és újraírta a vásárlási szokásokat: átformálta, hol és mit vásárolunk, és azt, is hogy mi alapján döntünk – felértékelődött a szélesebb választék, az ügyfélélmény, a logisztika és az őszinte kommunikáció is. Az elmúlt hónapokat Magyarországon új belépő online vásárlók tízezrei, változatosabb összetételű kosarak és a karácsonyi szezont idéző csomagszámok jellemezték, de vajon a szintlépés nem csak átmeneti? Milyen lesz az új normális? Piaci körkép és helyzetértékelés a legnagyobb e-kereskedőktől.

10:00 – 10:20: Mérlegen a 2020-as év: milyen lesz az új normális? – Madar Norbert (GKI Digital)
10:20 – 10:35 – Slezakova Eva (Alza)
10:35 – 10:50 – Simon Bernadett (Aqua)
10:50 – 11:30 –  Növekedés(i kényszer) a vírus árnyékában – piacvezető (eMAG & ED – Várkonyi Balázs), az első számú kihívó (Alza – Takács Csaba) és a pályát váltó e-kereskedő (Aqua – Simon Bernadett) szemszögéből.
A kerekasztal beszélgetés moderátora: Nagy Sándor, elnök, Ecommerce Hungary

11:30 – 12:00: eMAG Marketplace: Az ideális hely a webshopod forgalmának növelésére.
Előadó: Papp Máté, eMag Marketplace
Hol tart az eMAG Marketplace itthon? Milyen kihívásokkal találkoztunk az elmúlt években és melyek voltak a kulcsfontosságú döntések, amelyek a dinamikus fejlődésünket biztosították? Milyen érvek szólnak a multichannel értékesítés mellett? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre ad választ az eMAG Marketplace vezetője.

12:15 – 12:40: E-kereskedelem 2021 – fontos jogszabályi változások határon innen és túl
Előadó: Aracsi Bernadett, Deloitte
A jogszabályváltozások fő oka, hogy a becslések szerint évente EU-s szinten 7 milliárd euró áfát nem fizetnek meg az online értékesítéseken. Összesen tehát ennyi veszteség éri az Európai Unió tagállamait, köztük Magyarországot. A jogszabály módosításának több vetülete van, mely az e-kereskedőket érinti. Érdekesen alakul továbbá a webshopokat érintő online számlaadat-szolgáltatási kötelezettség is, a magánszemélyeknek kiállított számlákra tekintettel. Az előadás többek között a fenti jogszabályváltozások hatásaival foglalkozik.

14:00 – 15:30 : AFTER COVID blokk

14:00 – 14:20: Felvezető előadás
Donáth Fruzsina, SmartCommerce Consulting

14:20 – 14:40: Kereskedői esettanulmányok

14:40 – 15:30: Panelbeszélgetés
Résztvevők:
Kanyó Roland, DM
Hallgat László, Praktiker
Hunyady Beatrix, Euronics.hu
Tóth Veronika, Auchan
Varga Anita Ágnes, Rossmann

Hogyan élték meg a kereskedelmi piac nagy hazai szereplői a különböző szegmensekben a világjárványt? Hogyan látják a jövőt, milyen mértékben kellett hozzányúlni a stratégiához, illetve mit gondolnak a saját vásárlókörükről, miként változnak az igények, mire kell majd reagálni. Ezekről a témáról beszélgetünk a nagy láncok vezetőivel.

15:30 – 15:50: Retail marketing a 21. században – a reklámújságok digitális jövője
Előadó: Orbán Tímea, Offerista Group

16:00 – 16:30 : C2C PIACOK – panelbeszélgetés

A webáruházak és a professzionális B2C kereskedelem árnyékában, viszonylag kevés szakmai figyelmet kap a magánszemélyek közötti (C2C) tranzakciók világa. Pedig 2019-ben az online adás-vételben érintett felhasználók száma már elérte az aktív online vásárlói bázis méretét (3,2 millió fő). A koronavírus-járvány okozta gazdasági átrendeződés pedig még több embert terelt a használt cikkek és apróhirdetések világa felé. Emellett egy másik érdekes folyamat is zajlik a háttérben: a vertikális apróhirdetési oldalak uralta szektorból évről-évre egyre nagyobb forgalmat hasítanak ki a Facebook adás-vételi csoportjai is. A C2C piac aktuális helyzetéről, jövőjéről beszélget:

Szanitter Áron, Vatera.hu
Kovács Norbert, LinkHolder
Palocsay Géza, Adevinta
Bengyel Ádám, Foxpost

A panelbeszélgetést vezeti: Madar Norbert, GKI Digital

A C2C egy eddig is izgalmas piac volt, amit mi sem mutat jobban mint pl. hogy a Facebook is kiemelten kezeli az adásvételi csoportokat, vagy hogy a magánszemélyek közötti tranzakcióknak helyet adó platformok elég erősen tudtak fejlődni az elmúlt 2 évben. A panelbeszélgetésben a kulisszák mögé is benézünk, hogy megértsük mitől működik jól ez a modell, és milyen jövő áll előtte.

2. TEREM (ZÖLD)


10:10 – 11:30 : HR blokk

10:10 – 10:30: Remote Work – lila köd, vagy ez a jövő?
Előadó: Martis István, Profession.hu
A COVID megjelenését követő, alapvetően válságmenedzsmentről szóló hetek után, mára a legtöbb cég eljutott oda, hogy az üzletfolytonosság rendben és a produktivitás közelít a normálishoz. Különösen az online cégeknél. De valójában hosszútávon hatékony ez a felállás, vagy csak azt hisszük és pár hónap múlva komoly problémák jönnek elő a szervezetekben, melyek az üres irodáknak köszönhetőek? A Profession.hu tapasztalatai alapján ezekre a kérdésekre keresi a választ az előadás.

10:30 – 10:50: Vezetői véna – viharok, válság, változás, virágzás idején
Előadó: Szabados Andrea, A-Coaching

VUCA világ. Sokszor olvastunk erről az elmúlt évtizedben a menedzsment irodalomban. 2020-ban az arcunkba is kaptuk az éles demót arról, milyen a változékony, bizonytalan, komplex és többértelmű környezet. Mit tudnak azok a hiteles vezetők, akik sikeresen indították újra, vitték tovább az üzletet a turbulens időszakban? Az előadásban egy nemzetközi tanácsadó cég hazai csapatánál készült kutatásra támaszkodva a Restart vezetői optimum alapján ismerjük meg a vezetői eredményesség 6 kulcsjellemzőjét, és megnézzük, hogyan lehet felkészülni vezetőként az ismeretlen jövőre.

10:50 – 11:30: A Covid-19 hatása a vállalati organizációra és a leadership elvárásokra
Panelbeszélgetés a blokk előadóival és meghívott beszélgetőpartnerekkel:
Széll Hajnalka, Auchan
Kiss Anita, Heineken
Palocsay Géza, Adevinta
A beszélgetést vezeti: Szalóky Tóth Judit, Boyden Executive Search

A blokk előadási arra keresnek választ, hogy a vállalatok digitális átalakulása, az online jelenlét szerepének fontossága, illetve a nemrégiben megélt világjárvány hatására miként változtak a munkáltatók és a munkavállalók lehetőségei, elvárásai, illetve hogy milyen lesz a jövő vezetője, milyen kompetenciák szükségesek egy sikeres menedzsment működtetéséhez.

11:30 – 13:00 : Fenntarthatóság blokk

11:30 – 11:50: Környezet és fenntarthatóság társadalmunkban
Előadó: dr. Hetesi Zsolt, NKE
Közhely, hogy sokan élünk a bolygón és az is, hogy az emberiség hatására történt valami új az elmúlt ötven évben a Nap alatt – hogy J. R. McNeill kiváló könyvének címére utaljak [McNeill: Valami új a Nap alatt, Ursus Libris, 2011 Bp.]  – valami olyan, ami előtte ismeretlen volt: egy faj olyan hatással van a Földre, hogy szó szerint saját és környezete elpusztítását elérhető közelségbe helyezte. A COVID-19 járvány valamit ebből érezhető közelségbe hozott, más dolgokat viszont elkent, vagy háttérbe szorított. Hogy miket, és esetleg mikre kellene még odafigyelni, erről szól az előadás.

11:50 – 12:10: Fogyasztói és vásárlási szokások változása – jövőkép
Előadó: dr. Kozák Ákos, szociológus, jövőkutató
Az üzleti döntések alapvetően a bizonytalanságról, annak minimalizálásáról szólnak. De mit tehetnek a vállalatvezetők, ha a döntés nem az ő kezükben van, hanem egy ismeretlen járvány labirintusában kell rátalálni a követendő útra?  Az előadás a radikális bizonytalanság elmélet mentén fűzi össze a vásárlás és fogyasztás lehetséges kimeneteit.

12:10 – 12:30: Csak a láncainkat veszíthetjük? – Sokkhatások és tartós trendek az ellátásban
Előadó: dr. Bőgel György, CEU
Konferenciát legjobb egy csésze kávéval kezdeni. Ahhoz  hogy egy fejlett országban valaki kávét igyon egy cukrászdában, több mint két tucat, különböző országokban tevékenykedő szervezetnek kell együttműködnie. Az ellátási láncok gyakran hosszúak és bonyolultak, a koronavírus-járvány kitörése 2020 elején kiterjedt és sokkszerű hatást gyakorolt az ellátási láncokra a világ számos országában. Az előadásban ezzel foglalkozunk: röviden összefoglaljuk, mik voltak e láncok fő jellemzői és fejlődési trendjei a járvány előtt, majd az azonnali reakciókat és a várható hosszú távú következményeket elemezzük adatok és példák segítségével.

12:30 – 13:00: Panelbeszélgetés a blokk előadóival, és meghívott kereskedelmi szakemberekkel:
Kurucz Péter, Nielsen
Neszmélyi Zoltán, TESCO
Balog Zsolt, Supp.li

A panelbeszélgetést vezeti: Nagy Sándor, Ecommerce Hungary

A blokk a kereskedelem, a kereskedelmi folyamatok jövőjével foglalkozik, a környezettudatosság és a fenntarthatóság szemszögéből vizsgálva azt. Az előadások a termékgyártás, csomagolás és a logisztika kihívásait, a fogyasztói szokások változásának hatásait tárgyalják, azon keresztül bemutatva hogy a különböző értékesítési csatornáknak miért, és hogyan kell változniuk.

14:00 – 15:30: ÜZLETI MEGOLDÁSOK, MARKETING, AUTOMATIZÁCIÓ BLOKK

14:00 – 14:20: Az Influencer kampány is mérhető! Új mérési modellek, esettanulmányok első kézből.
Előadó: Sápi Márton, Star Network
Az új médiás sztárok, a közösségi média influencerek tartalmában való megjelenést a legtöbb márka már kipróbálta, azonban egyre nagyobb igény mutatkozik ezen marketing eszköz kapcsán is a mérhetőségre. Mindez annak ellenére kezd elvárásássá vállni, hogy a különböző klasszikus médiamegjelenések esetén a hatékonyság nehezen, csak áttételesen bizonyítható, a forgalom forrása nem látható. Az új médiás tartalomgyártók és ügynökségük elfogadja az online térben hozzájuk intézett szakmai kihívást és performance-kampányaikkal megmutatják, létezik mérhető influencer együttműködés, létezik influencer kampány riport bullshit nélkül! 

14:20 – 14:40: Így nyírják ki a nagyok a webshopodat.
Multichannel sales automatizálás, ahol az okosabb mindent visz.
Előadó: Kocsis Márk, Eazy Digital
Az ML kampányok idején új kihívásokkal néz szembe az emberiség, a szűkös terméklisták minél jobb elosztásával. Minden csatorna tüntetésekkel, leállásokkal, sztrájkokkal követeli a saját listáját, de igazán táplálót csak kevesen kaphatnak. Ekkor jött FS, az ismeretlen hős, aki mindenkit friss és tápláló takarmánnyal látott el és csatornák a törődést meghálálva nagyon sok pénzzel jutalmazták meg kereskedőt.

14:40 – 15:00: Shopping CSS – az e-kereskedők kihasználatlan versenyelőnye
Előadó: Szabó László, Growww Digital
– Hol áll most a Google Shopping Magyarországon, 1 évvel a bevezetése után?
– Kinek való a 20%-os CSS kedvezmény?
– Mire használjuk a versenyelőnyt? Hatékonyság vagy bevétel növelése?
– Leggyakrabban elkövetett hibák, szakmai buktatók.

15:00 – 15:20: Optimalizáljuk az árazásunkat!
Előadó: Szabó Balázs, HD marketing
Az online marketinges mantra, hogy „Légy hatékonyabb!, Optimalizáld a kampányokat, Próbáld ki az újdonságokat!” 2020-ban még fontosabb lett. De mi lenne ha egyet vissza lépnénk a hirdetéstől, hiszen lehet, hogy az árazásunk nem elég szofisztikált vagy nem követi eléggé a piaci változásokat, így a Promoció optimalizálása kevésbé hatékony, mint lehetne. Amire az előadás választ ad:

  • marketing eszközök és az árazás együttes optimalizálása
  • különböző beszerzési árak kezelése
  • azonos termék eltérő garanciális feltételeinek hatása az árazásra
  • hogy néz ki egy ilyen optimalizálási folyamat?
  • Hogyan reagáljunk az árainkkal a piac változásaira?

15:30 – 16:30: ÜGYFÉLÉLMÉNY BLOKK

Előadások:

15:30 – 15:50: Ügyfélélmény webshopoknál? Hogyan tudsz versenyelőnybe kerülni a customer journey feltérképezésével?
Előadó: Káli György, Humanize

15:50 – 16:10: Miért van szükség arra hogy megértsük a felhasználókat?
Előadó: Kolozsi István, FPS Agency
Sokan gondolják, hogy ismerik a célközönségüket, van mindenféle piackutatási anyaguk, akár vásárlói személyiségeket is kialakított a marketing. Valóban van egy erős képük a célcsoportokról, akkor mégis miért kell jobban megérteni őket a jó digitális termékhez?

16:10 – 16:30: Design Sprint – szánj időt a tökéletes ügyfélélményre!
Előadó: Mészáros Gábor, Extreme Digital
Sprint a gyakorlatban! Az elméletről hallhattunk eleget, de vajon a valóságban is megállja a helyét? Az előadás során betekintést nyerhettek az Extreme Digitál által kipróbált technika színfalai mögé, ahol 49 szakemberrel arra a kérdésre kerestük a választ, hogy vajon milyen is lesz a jövő boltja, hogyan alakul majd a vásárlás, a vásárlói élmény.

3. TEREM (KÉK)


10:30 – 13:00: DATA & TECHNOLOGY BLOKK

10:30 – 10:50: IT infrastruktúra és adatbiztonság az online értékesítés szolgálatában
Előadó: Kocsi Tamás, Invitech

10:50 – 11:10: Tömeges termékmegjelenítés az online térben
Előadó: Schlág András, Orbitvu

Az előadás azt vázolja fel, hogyan alakulnak az online vásárlási szokások. A vásárlók milyen szempontok alapján hozzák meg a döntéseiket. Minden, amiről szót fogunk ejteni eddig is igaz volt. A COVID-19 által nem csak betekintést kaptunk az online piactér jövőjébe, ám az váratlanul a jelenünkké is vált. A fizikai vásárlás korlátozásával a vásárlók kénytelen voltak az online piacon vásárolni. Itt eszméltek rá szolgáltatók és vásárlók egyaránt, hogy az online vásárlási folyamatban a rendelkezésre álló információk messze elmaradnak a szükségestől, akár eladunk, akár veszünk. A vevő azzal találkozott, hogy nem tudja a kezébe fogni a terméket, ennek ellensúlyozására elengedhetetlen a megfelelő termékmegjelenítés.

11:10 – 11:35: Nagyságrendi ugrás az árbevételben: mennyit számít, hogy jó platformot válassz?
Előadó: Máriás Zsigmond, Loginet
Milyen lehetőségek rejlenek egy ökoszisztémában, létezik -e helyes út a növekedéshez? Miért fontos, hogy taktika helyett stratégiában gondolkozzunk? Milyen szempontrendszert érdemes követni, hogyha szeretnél egy ajánlati tendert kiírni? Az előadásból választ kaphatsz, hogy mikor és hogyan érdemes egy következő szintre lépned az e-commerce ökoszisztémában.

11.35 – 11:55: Automatizációs sikersztorik
Előadó: Roskó Dávid, OANDER
Az előadás az online rendszerek összekötéséről, az automatizációs lehetőségekről és az azokból származó előnyökről szól konkrét gyakorlati példákon keresztül.

11:55 – 12:35: Webshop stratégia panelbeszélgetés
Résztvevők:
Ocskay László – OANDER
Máriás Zsigmond – Loginet
Kulcsár István Róbert – ShopRenter
Laczkó Gábor – Stylers
A beszélgetés vezetője és moderátora: Schmidt Zoltán, Kosárérték.hu

14:00 – 15:45: LOGISZTIKA BLOKK

14:00 –  14:20: Hogyan segíti a külföldi piacra lépést a kiszervezett logisztika?
Előadó: Csereklyei Bálint, iLogistic

14:20 – 14:40: 5 csillagos ügyfélélmény a csomagszállításnál – a címzettnek és a futárnak
Előadó: Tüske Tamás, ViddL futárszolgálat
A ViddL egyéni azonnal mozgósítható futárok segítségével kézbesít Budapest kerületeiben. Az előadásban a futárszolgálat egyedi és speciális digitális megoldásairól lesz szó: pontos kézbesítési időablak, azonnali lehetőség csomagadatok, egyedülálló értesítési rendszer, a futárok saját okostelefonjára telepített munkafolyamat kísérő applikáció.

E-kereskedelmi logisztika a koronavírus évében

A belföldi csomaglogisztikai piacon idén minden szempontból előbb jött a karácsony – a koronavírus hatásaként már a tavasz folyamán évvégét idéző napi csomagszámokat mozgattak a logisztikai cégek, miközben egyik napról a másikra megszűnt a munkaerőhiány, alacsonyabbá vált a készpénzes utánvét-arány, és járvány miatt megugrott az újonnan induló – futár partnert kereső – webáruházak száma is. A szektor gyorsan és jól reagált, minden érintett sikerrel vette az akadályt, na de mi lesz így “a 2020-as szezonnal”?

14:40 – 15:00: Bevezető – változó körülmények egy változó piacon – Madar Norbert (GKI Digital)

15:00 – 15:45: 2020 – számvetés és jövőkép – A szakmai konferenciák történetében most először, egy asztalnál a belföldi B2C logisztikai piac hat legnagyobb szereplője!

Panelbeszélgetés résztvevői:

Ráczné Hegedűs Klára, MPL
Hosszú Csilla, Sprinter Futárszolgálat
Balázs Attila, GLS
Bengyel Ádám, Foxpost
Homonnay Gábor, DPD
Pesztericz Péter, Express ONE

15:45 – 16:30: FINTECH / PAYTECH BLOKK

15:45 –  16:05: Digitális kényeztetés – dolgozói juttatások az online térben
Előadó: Szendrő Tamás, Edenred

16:05 – 16:25: Robbanás előtt az elektronikus fizetési piac? Mi várható 2021-től?
Előadó: Németh Monika, FinTech Group
Milyen lesz az új normális? Az új online vásárlókból digitális bankolók is lesznek? Merre tart az elektronikus fizetési piac és hogyan készülhetnek az online kereskedők az azonnali fizetésre?

16:25 – 16:40: Mastercard – Card on File és Recurring Payment szolgáltatások használata a magyar piacon
Előadó: Komándi Krisztián, Frontíra

WORKSHOP TEREM


11:00 – 12:30: EMAG MARKETPLACE WORKSHOP

Fejlődésben tartunk! Ismerd meg egy gyakorlatorientált workshop keretében, hogy hogyan tudod maximálisan kiaknázni az eMAG Marketplace nyújtotta lehetőségeket! Esettanulmányokon, életközeli példákon és gyakorlatba azonnal átültethető trükkökön keresztül mutatja be a csatorna sajátosságait az eMAG Marketplace legnagyobb partnereit kezelő csapatának vezetője.

A workshopot vezeti: Szabó Krisztián – Key Account Leader, eMAG

14:30 – 16:00: SHOPRENTER WORKSHOP

A Workshop a webshopok számára szolgáltatást nyújtóknak szól, esettanulmányokon keresztül bemutatva, hogy milyen lehetőségek vannak partnerként együttműködni és elérni azonnal 5000 webáruházat. A szakértői hálózatunk mellett bemutatásra kerül az országban úttörőként alkalmazott ShopRenter app store üzleti modellje, amellyel a különböző érintett területeken (vásárlást támogató marketing funkciók, logisztika, stb) lehetőség nyílik applikáció fejlesztéseken keresztül rögtön a  rendszerhez kapcsolódni.

A résztvevők megismerkedhetnek a ShopRenter ökoszisztémával, valamint képet kaphatnak arról is, hogy nekik megéri-e csatlakozni.

A workshopot vezeti: Pacsirszky Tamás, Chief Partnership Officer, ShopRenter


Záró akkord, 1. (narancs) terem:

16:45 – 17:30 : Nánásiék – összcsatornás jelenlét

Az egész nap tartó komoly szakmai előadások után levezetésként egy jó hangulatú, vidám és laza beszélgetés arról, hogy Ördög Nóra és Nánási Pál a sok online térben felépített vállalkozás után miként nyitottak a hagyományos, mondhatni „offline” jelenlét felé, miért gondolják hogy jó a kettőt együtt működtetni, és mit tanultak eddig ebből az üzleti modellből.

19:00-tól: GÁLAVACSORA ÉS ESTI PROGRAMOK

 

19:00 – 19:30: Stand-up : mélyre szántó, egyben szórakoztató gondolatok Litkai Gergőtől, a fenntarthatóság szószólójától és a céges világ fáradhatatlan elemzőjétől!

19:30 – 20:00: HEGE-SHOW: Egy gravitációt meghazudtoló interaktív showműsor az ország legjobb triálosaival! Ezt Neked sem szabad kihagynod!

20:00-tól: Gálavacsora, majd azt követően zenés-táncos mulatság éjfélig!

2020. augusztus 27., csütörtök

09:00 – 11:00 : ECOMMERCE ÜZLETI REGGELI

Résztvevők:

Cseresnyés Péter, államtitkár, ITM, kereskedelempolitikáért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár
Keszthelyi Nikoletta, ITM, fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkár
Czöndör Szabolcs, NAV, főosztályvezető
Berezvai Zombor, GVH, Versenyközgazdasági és Piackutatási Irodavezető

Az üzleti reggeli célja, hogy a konferencián résztvevő vállalatvezetők, vállalati döntéshozók első kézből kapjanak információkat a meghívott kormányzati képviselőktől, valamint egy kötetlen beszélgetés alakulhasson ki a kereskedelmet érintő témákban.

Felvezető előadások:

E-kereskedelem Magyarországon – Kereskedelempolitika és fogyasztóvédelem
Előadó: Cseresnyés Péter, ITM

Az online kereskedelmet is érintő fogyasztóvédelmi változások
Előadó: Keszthelyi Nikoletta, ITM
– Az online piacfelügyeleti hatósági jogkörök bővítése, ezáltal hatékonyabb termékbiztonsági ellenőrzések az online kereskedelemben
– A fogyasztót ért jogsértések hatékonyabb feltárása a hatósági ellenőrzési jogkörök bővítésével (nagykereskedőkkel, gyártókkal szembeni eljárások)
– Az online kereskedelmet célzottan érintő, új uniós fogyasztóvédelmi ellenőrzési hatáskörök
– Az árcsökkenések jövőbeni fogyasztóvédelmi ellenőrzési elvei

Az adóztatás digitalizációja
Előadó: Czöndör Szabolcs, NAV
Az elmúlt években a NAV számos digitális megoldást vezetett be, mely alapvetően változtatta meg egy-egy piaci szektort, annak adóztatását. A vállalkozások számára jelenleg talán az Online Számla és annak változásai azok, melyek jelentős hatást gyakorolnak az üzleti folyamatokra. Ugyanakkor előttünk áll az áfa bevallás tervezetének kiajánlása, mely több vállalkozás számára az adminisztráció csökkentést jelentheti. Az adózás digitalizációjának mindig két oldala van: a kötelezettség és a szolgáltatás. Az előadás ezt a két oldalt mutatja be példákon és trendeken keresztül.

Az online kereskedelem felívelésének versenypolitikai és fogyasztóvédelmi vonatkozásai
Előadó: Berezvai Zombor, GVH
Az online kereskedelem folyamatosan bővült az elmúlt években, a COVID-19 járvány pedig további nagyon jelentős fellendülést hozott a szektor számára. Ezek a folyamatok egyre több vállalkozást ösztönöznek a piacra való belépésre. Ez egyrészt az online és az offline kereskedelem közötti egyre növekvő helyettesítést vetíti előre, másrészt pedig az online kereskedelem során alkalmazott üzleti gyakorlatok versenypolitikai és fogyasztóvédelmi megfelelősége egyre fontosabbá válik. Az előadás ezt a két témát járja körül.


Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez