fbpx

KÉT NAP, NÉGY TEREM, 20 KIÁLLÍTÓ, TÖBB MINT 40 ELŐADÁS!

2020. augusztus 26., szerda


1. TEREM (NARANCS)


09:30 – 10:00 : Ünnepélyes megnyitó

 

10:00 – 11:30 : Piaci körkép blokk

Felvezető előadás: Madar Norbert, GKI Digital
A blokk résztvevői:
Simon Bernadett, marketing igazgató, Aqua.hu webáruház
Takács Csaba, Alza.hu
Várkonyi Balázs, Extreme Digital & eMag

11:30 – 13:00 : Crossborder blokk

Részletes program hamarosan!

14:00 – 15:30 : AFTER COVID blokk

Résztvevők:

Hamza Gábor Madocsa, Libri-Bookline
Kanyó Roland, DM
Hallgat László, Praktiker

Hogyan élték meg a kereskedelmi piac nagy hazai szereplői a különböző szegmensekben a világjárványt? Hogyan látják a jövőt, milyen mértékben kellett hozzányúlni a stratégiához, illetve mit gondolnak a saját vásárlókörükről, miként változnak az igények, mire kell majd reagálni. Ezekről a témáról beszélgetünk a nagy láncok vezetőivel.

 

Részletes program hamarosan!

15:30 – 16:30 : C2C / MARKETPLACE blokk

Résztvevők:

Szanitter Áron, Vatera.hu
Kovács Norbert, LinkHolder
Palocsay Géza, Adevinta

 

Részletes program hamarosan!

2. TEREM (ZÖLD)


10:00 – 11:30 : Fenntarthatóság blokk

Előadók:

dr. Bőgel György, CEU
dr. Kozák Ákos, jövőkutató
dr. Hetesi Zsolt, NKE

A blokk a kereskedelem, a kereskedelmi folyamatok jövőjével foglalkozik, a környezettudatosság és a fenntarthatóság szemszögéből vizsgálva azt. Az előadások a termékgyártás, csomagolás és a logisztika kihívásait, a fogyasztói szokások változásának hatásait tárgyalják, azon keresztül bemutatva hogy a különböző értékesítési csatornáknak miért, és hogyan kell változniuk.

11:30 – 13:00 : HR blokk

Előadók:

Szabados Andrea, A-Coaching
Tóth Szalóky Judit, Boyden
(További előadók felkérése folyamatban)

A blokk előadási arra keresnek választ, hogy a vállalatok digitális átalakulása, az online jelenlét szerepének fontossága, illetve a nemrégiben megélt világjárvány hatására miként változtak a munkáltatók és a munkavállalók lehetőségei, elvárásai, illetve hogy milyen lesz a jövő vezetője, milyen kompetenciák szükségesek egy sikeres menedzsment működtetéséhez.

14:00 – 17:00: ÜZLETI MEGOLDÁSOK, MARKETING, AUTOMATIZÁCIÓ BLOKK

Résztvevők: Growww Digital, Star Network, iLogistic, Eazy Digital

Részletes program hamarosan!

3. TEREM (KÉK)


10:00 – 11:30: ADAT / TECHNOLÓGIA BLOKK

Résztvevők: Invitech, Loginet, ShopRenter

Részletes program hamarosan!

11:30 – 13:00: ÜGYFÉLÉLMÉNY BLOKK

 

Részletes program hamarosan!

14:00 – 16:00: LOGISZTIKA BLOKK

Előadók:

Ráczné Hegedűs Klára, MPL
Hosszú Csilla, Sprinter Futárszolgálat
Farkas Gergely, GLS Hungary
Bengyel Ádám, Foxpost

Az előadások után ismét megrendezzük a tavalyi Ecommerce Summit-on nagy sikert aratott panelbeszélgetést, amelyben a csomaglogisztikai piac nagy szereplői együtt, közösen vitatják meg a jövő logisztikájának kihívásait, a lehetséges jó megoldásokat, és az új irányokat.

WORKSHOP TEREM



19:30-tól: GÁLAVACSORA ÉS ESTI PROGRAMOK

Benne Litkai Gergő (Dumaszínház) stand-up-ja, és a Hege Show bemutatója!

2020. augusztus 27., csütörtök

09:00 – 11:00 : ECOMMERCE ÜZLETI REGGELI

Résztvevők:

Cseresnyés Péter, államtitkár, ITM, kereskedelempolitikáért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár
Keszthelyi Nikoletta, ITM, fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkár
Czöndör Szabolcs, NAV, főosztályvezető
(GVH képviselője, felkérés alatt)

Az üzleti reggeli célja, hogy a konferencián résztvevő vállalatvezetők, vállalati döntéshozók első kézből kapjanak információkat a meghívott kormányzati képviselőktől, valamint egy kötetlen beszélgetés alakulhasson ki a kereskedelmet érintő témákban.


NEMZETKÖZI KITEKINTÉS

Csehországból, Romániából, Szlovákiából, Németországból és Lengyelországból érkező előadóinktól hallhatjuk, mi hír a saját piacukon, mik a legfrissebb trendek, illetve milyen jövőképük van az ecommerce területén. Majd egy panel beszélgetésben, bevonva a külföldi piacokban is érdekelt hazai vállalkozások vezetőit, együtt gondolkodunk tovább “crossborder” szemléletben.

KÜLFÖLDI PIACRA LÉPÉS

Miért olyan bátortalanok a hazai vállalkozások? Mitől félnek, mi a legfőbb gátja a külföldi nyitásnak? Hogyan lehet jól csinálni, és miért éri meg? Ezekre a kérdésekre adunk választ szakértők segítségével. És meghallgatjuk azok beszámolóit is, akik már meglépték, és profitáltak belőle.

MARKETPLACE!

A világ teljes ecommerce forgalmának fele már piactereken keresztül jön – nálunk ez még közel nem ilyen erős piac, de a jövő kétségkívül efelé mutat. Megnézzük miért jó értékesítési csatorna a piactér, és hogyan lehet jól kihasználni a jelenlétet. Gyakorlati útmutatások, esettanulmányok kicsiknek-nagyoknak, itthonról és külföldről.

A JÖVŐ LOGISZTIKÁJA

Az hogy a csomag időben eljusson a megrendelőhöz, már nem téma. Az viszont annál inkább hogy miként segíthetik az egyéb kézbesítési módok, így például a csomagautomata, csomagpont a piac fenntarthatóságát. De az optimalizálás már előbb is felmerülhet – irány a fulfillment, és az ehhez szorosan kapcsolódó dropshipping megoldások. Plusz egy új téma: a logisztika marketingje. És ismét egy asztalnál ül majd az össze hazai nagy szereplő egy-egy képviselője, hogy együtt készüljünk a “szezon”-ra.

FENNTARTHATÓSÁG

A téma nem csak “divatos”, hanem igazán időszerű is. Meddig lehet még növelni az eladott termékek mennyiségét? Mi lesz a rengeteg csomagolóanyaggal? Mennyire használják ésszerűen a nagyvállalatok az erőforrásaikat? Mennyire érvényesíthetőek a környezetvédelmi elvek a mostani gazdaságban? A kérdéseket magunknak tesszük fel, a szakemberek pedig őszintén megmondják, helyesek-e a válaszok.

DRÁGA KEDVES MARKETING

A Google Shopping lassan megkapja az első gyertyáját a magyarországi tortájára, de vajon milyen volt az első egy év? Mennyire használják a vállalkozások, és egyáltalán jól használják-e? Ha nem Google, akkor milyen csatornák a jók, hol a leghatékonyabb a vásárlók elérése? Az “itt és most” korszakában egyre nehezebb a konverzió – a vásárló nagyon hamar dönt, a kereskedők egyre többen vannak. A blokknak igyekszünk minden lehetőséget megvizsgálni, és bizonyított megoldásokat mutatni a különböző kihívásokra.

AI ÉS AUTOMATIZÁCIÓ

“Magad uram, ha szolgád nincs” – szól a régi mondás. De manapság az AI, az automatizáció és a robotizáció igencsak jó szolgák, sok ponton segíthetik a vállalkozás működését. Változik a munkaerő-stratégia, változik a folyamattervezés. De vajon mikor, és milyen szintig éri meg automatizálni? Kis méretben is kifizetődő? Valós példákon keresztül segítünk megérteni a folyamatot, bemutatni a lehetőségeket.

AZ IT KIHÍVÁSAI

Az online elérés, a digitális csatornák nem csak nagyszerű lehetőségek: felelősséggel kell azokat kialakítani és üzemeltetni is. Egy váratlan leállás komoly károkat okozhat, csakúgy mint egy alultervezett rendszer. IT blokkunkban erőforrás tervezésről, üzemeltetésről, és a webes platformok működtetéséről lesz szó. Körbejárjuk kinek milyen webáruház megoldásokat érdemes használni, hogyan lehet azokat jól skálázni, és mik a jövő kihívásai ezen a területen.

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez