fbpx

KÉT NAP, HÁROM TEREM, 20 KIÁLLÍTÓ, TÖBB MINT 50 ELŐADÁS!

NEMZETKÖZI KITEKINTÉS

Csehországból, Romániából, Szlovákiából, Németországból és Lengyelországból érkező előadóinktól hallhatjuk, mi hír a saját piacukon, mik a legfrissebb trendek, illetve milyen jövőképük van az ecommerce területén. Majd egy panel beszélgetésben, bevonva a külföldi piacokban is érdekelt hazai vállalkozások vezetőit, együtt gondolkodunk tovább “crossborder” szemléletben.

KÜLFÖLDI PIACRA LÉPÉS

Miért olyan bátortalanok a hazai vállalkozások? Mitől félnek, mi a legfőbb gátja a külföldi nyitásnak? Hogyan lehet jól csinálni, és miért éri meg? Ezekre a kérdésekre adunk választ szakértők segítségével. És meghallgatjuk azok beszámolóit is, akik már meglépték, és profitáltak belőle.

MARKETPLACE!

A világ teljes ecommerce forgalmának fele már piactereken keresztül jön – nálunk ez még közel nem ilyen erős piac, de a jövő kétségkívül efelé mutat. Megnézzük miért jó értékesítési csatorna a piactér, és hogyan lehet jól kihasználni a jelenlétet. Gyakorlati útmutatások, esettanulmányok kicsiknek-nagyoknak, itthonról és külföldről.

A JÖVŐ LOGISZTIKÁJA

Az hogy a csomag időben eljusson a megrendelőhöz, már nem téma. Az viszont annál inkább hogy miként segíthetik az egyéb kézbesítési módok, így például a csomagautomata, csomagpont a piac fenntarthatóságát. De az optimalizálás már előbb is felmerülhet – irány a fulfillment, és az ehhez szorosan kapcsolódó dropshipping megoldások. Plusz egy új téma: a logisztika marketingje. És ismét egy asztalnál ül majd az össze hazai nagy szereplő egy-egy képviselője, hogy együtt készüljünk a “szezon”-ra.

FENNTARTHATÓSÁG

A téma nem csak “divatos”, hanem igazán időszerű is. Meddig lehet még növelni az eladott termékek mennyiségét? Mi lesz a rengeteg csomagolóanyaggal? Mennyire használják ésszerűen a nagyvállalatok az erőforrásaikat? Mennyire érvényesíthetőek a környezetvédelmi elvek a mostani gazdaságban? A kérdéseket magunknak tesszük fel, a szakemberek pedig őszintén megmondják, helyesek-e a válaszok.

DRÁGA KEDVES MARKETING

A Google Shopping lassan megkapja az első gyertyáját a magyarországi tortájára, de vajon milyen volt az első egy év? Mennyire használják a vállalkozások, és egyáltalán jól használják-e? Ha nem Google, akkor milyen csatornák a jók, hol a leghatékonyabb a vásárlók elérése? Az “itt és most” korszakában egyre nehezebb a konverzió – a vásárló nagyon hamar dönt, a kereskedők egyre többen vannak. A blokknak igyekszünk minden lehetőséget megvizsgálni, és bizonyított megoldásokat mutatni a különböző kihívásokra.

AI ÉS AUTOMATIZÁCIÓ

“Magad uram, ha szolgád nincs” – szól a régi mondás. De manapság az AI, az automatizáció és a robotizáció igencsak jó szolgák, sok ponton segíthetik a vállalkozás működését. Változik a munkaerő-stratégia, változik a folyamattervezés. De vajon mikor, és milyen szintig éri meg automatizálni? Kis méretben is kifizetődő? Valós példákon keresztül segítünk megérteni a folyamatot, bemutatni a lehetőségeket.

AZ IT KIHÍVÁSAI

Az online elérés, a digitális csatornák nem csak nagyszerű lehetőségek: felelősséggel kell azokat kialakítani és üzemeltetni is. Egy váratlan leállás komoly károkat okozhat, csakúgy mint egy alultervezett rendszer. IT blokkunkban erőforrás tervezésről, üzemeltetésről, és a webes platformok működtetéséről lesz szó. Körbejárjuk kinek milyen webáruház megoldásokat érdemes használni, hogyan lehet azokat jól skálázni, és mik a jövő kihívásai ezen a területen.

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez