fbpx
Szalóky Tóth JuditPartner, Boyden Executive Search

    Judit 2018 -ban csatlakozott Partner-ként a világ egyik legelismertebb vezetőkiválasztással és fejlesztéssel foglalkozó tanácsadó cégéhez a Boyden-hez.

    Globális nemzetközi cégeknél szerzett szakmai tapasztalataira építve – stratégiaalkotás, üzletfejlesztés, integrált kommunikáció és márkaépítés, digitalizáció és big data, folyamat és szervezet optimalizálás – azon dolgozik, hogy a legjobb cégek és a legalkalmasabb vezetők egymásra találjanak. Két évtizedes FMCG múltja alapján 2018 májusa óta tagja a Boyden globális, kifejezetten a fogyasztói és kereskedelmi piac vezetőinek kiválasztására specializálódott tanácsadók körének is (Consumer and Retail Practice Group).

    A Boyden-t megelőző időszakban Judit nemzetközi cégek management pozícióiban dolgozott – így például volt a Nielsen magyarországi Ügyvezető Igazgatója majd Régiós Marketing és Kommunikációs Vezetője, a Zwack Unicum Marketing Igazgatója, az Unilever Élelmiszer Üzletág Trade Marketing Vezetője.

    Erős kapcsolatot ápol az iparág meghatározó szervezeteivel, vendégelőadó felsőoktatási intézményekben, több szakmai és társadalmi projekt résztvevője, mentora és nagykövete. Vezetőkiválasztás és fejlesztés, valamint vezetői karrier és márkaépítés témákban rendszeresen publikál elismert lapokban, prezentál szakmai fórumokon és rendezvényeken.

    Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez