fbpx
 In Interjúk

Sajtóközlemény – 2009. október 21.

A VEVŐ” – Ügyfélszerzés, megtartás, kezelés az e-kereskedelemben címmel rendezi meg 2009. november 11-én hagyományos őszi, tematikus konferenciáját a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org).

Kik vásárolnak az interneten? Mennyien vannak? Milyen a demográfiai összetételük, milyenek a fogyasztási szokásaik? Hogy találjuk és tartjuk meg őket? Hol vásárolnak szívesen? Hogy kommunikálunk ügyfeleinkkel, az e-mail kiváltja-e a telefont? Mik a vevők vágyai és azokról hogy szerzünk tudomást? Hogy tudjuk felhasználni (és hogy szabad?) azt a tudást, amit a vevőinkről felhalmoztunk? És végül: mit gondolnak rólunk vevőink?

Ezekkel a kérdésekkel foglalkozik a SzEK.org idén negyedik alkalommal megrendezésre kerülő őszi, tematikus konferenciája 2009. november 11-én, melynek a Hotel Ibis Budapest Váci Út ad otthont. A konferencia a fenti kérdésekkel kapcsolatos kutatási eredmények ismertetésével, különböző módszerek, üzleti és informatikai eszközök, megoldások bemutatásával kívánja elősegíteni az e-kereskedelem szereplőinek munkáját. Ugyanakkor a szervezők nem feledkeztek meg a vevők jogairól sem: szó lesz az ügyfélszerzés eszközeit korlátozó jogszabályokról, illetve a vevőket védő intézményekről, szervezetekről is.

Az e-kereskedelem történetében talán először a konferencián maguk a főszereplők, a vevők is jelen lesznek: a szervezők meghívtak néhány „heavy user”-t – azaz olyan felhasználót, aki régóta, rendszeresen használja az internetet, többek között vásárlásra is –, hogy hallgassák meg az előadásokat és a konferencia végén egy kerekasztalbeszélgetésben mondják el véleményüket a hallottakról.

A rendezvény bevezető előadását Dr. Törőcsik Mária marketingszakértő, a Pécsi Tudományegyetem professzora tartja a trendformált vásárlókról. Ezután mintegy tucatnyi előadás és bemutató következik, melyekben többek között hallhatunk az internetezők és internetes vásárlók számáról, demográfiai megoszlásáról (Kis Gergely, GKIeNET), a weboldalak ergonómiai vizsgálatáról (Síklaki István, ELTE TáTK), az ügyfélszerzés (Peresztegi Zoltán, Google) és az ügyfélkezelés eszközeiről (György István, Update), a vevőket védő jogszabályokról (Ormós Zoltán) fogyasztóvédelemről és Fair Business-ről. Az egyes témakörök előadásait neves szakemberek moderálják Damjanovich Nebojsa (SENPAI Consulting), Sziebig Péter (Kilkkmánia) és Siklósi Máté (Panaszfal.hu) személyében.

A rendezvény kiemelt támogatója a NET’54 Kft. a magyar call center piac mozgatórugója.

A konferencia résztvevői között 5 db. 30.000 Ft értékű Google AdWords kupont sorsolunk ki a Google Magyarország támogatásával.

A konferencia részletes programját megtalálja itt >>

Kiemelt támogató:

Net'54 Kft.

Támogatók:

Meroving Kft.

A SzEK.org-ról

Az eseményt a 2005-ben alakult Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) szervezi. A SZEK alapítói – felismerve az elektronikus kereskedelem gazdaságélénkítő szerepét -, célul tűzték ki, hogy tevékenységükkel elősegítik korszerű, gazdaságos és megbízható formáinak elterjedését. Szerepük kiterjed a szakmai ismeretterjesztéstől az e területet érintő, készülő jogszabályok véleményezésén át az etikai kérdések gondozásáig. A SzEK.org tagjai a hazai e-gazdaság kiemelkedő vállalkozásai és szakemberei, a tagságról aktuális információkat talál itt: http://www.szek.org/tagsag