fbpx
 In Ecommerce Meetup

SzEK-klub 2009. november 26-án csütörtökön, 18.00-20.00-ig, a Lánchíd19 Hotelben (1013 Budapest, Lánchíd u. 19.)!

Novemberi témánk:
A tudomány az online marketing szolgálatában

Síklaki István az ELTE TáTK dékánhelyettese, a Meroving Kft. kutatási igazgatója a SzEK.org őszi, A Vevő konferenciáján Tudatos és tudattalan motivációk és mérésük címmel tart előadást arról, milyen eszközökkel és módszerekkel mérhetőek az internetezők tudattalan motivációi, figyelmük irányváltozásai, egy hirdetés, weblap vagy egyéb elektronikus tartalom rájuk gyakorolt hatásai. A konferencián csak arra van idő, hogy ezekből a lehetőségekből a legfontosabbakat felvillantsa az előadó, ezért az idei utolsó klubestet e téma részletesebb ismertetésének szenteljük. Az estre meghívunk több olyan céget és szakértőt is, akik ezeknek a tudományos eredményeknek a gyakorlati alkalmazásával (web-ergonómia, szemkamerás vizsgálatok, online fókuszcsoportok stb.) foglalkoznak.

Az este további vendégeiről később adunk tájékoztatást.

Továbbra is a megszokott baráti légkörre számíthattok a klubesten, ahol finom italok és pogácsák mellett, kötetlenül lehet eszmét cserélni a felvetett kérdésekről.

A SzEK-klubot csak tagjaink látogathatják, a részvétel és az ellátás (némi üdítő, kávé, pogácsa) ingyenes.

Parkolni a szálloda előtti nyilvános parkolóban 18.00-órától ingyenesen lehet.