SzEK-klub az ügyfélszolgálatról (2013.01.31.)

 In SzEK klub

SzEK-klub 2013. január 31-én csütörtökön, 18.00-21.00-ig a Green Door klubban (1093 Budapest Gönczy Pál utca 6. )

Téma: Ügyfélszolgálat az e-kereskedelemben

A legtöbb e-kereskedő számára a karácsony a nagy hajtás időszaka: évről-évre több a rendelés, és ezzel együtt óhatatlanul több a kérdés, módosítás, fennakadás és mindenféle egyéb probléma, amelyek jelentős részével az ügyfélszolgálatnak is munkája akad. Hogy lehet ezt rugalmasan megoldani? Miként kezelhető az, hogy ebben az időszakban az ügyfélszolgálat terhelése többszöröse az átlagosnak? A telefonhívásokat mindig élőben kezeljük, vagy csináljunk automata ügyfélszolgálatot (IVR)? Segíthet-e a mesterséges intelligencia? - Lásd az IKEA Annáját!

Az este házigazdája Siklósi Máté fogyasztóvédelmi tanácsadó (CP CONTACT), vendégei lesznek többek között Fináczy Eszter, a Shopline ügyfélszolgálati igazgatója, Papp László Dávid, a kiszervezett call-center szolgáltatásokat végző Comforce Zrt. vezérigazgatója és Halécius Gábor, a Nextent Informatika Zrt. üzletfejlesztési vezetője.

A klubesten ezúttal is finom italok és pogácsák mellett, kötetlenül lehet eszmét cserélni, beszélgetni és kapcsolatokat építeni. A SzEK-klubot csak a szövetség tagjai látogathatják, a részvétel és az ellátás ingyenes.

Figyelem, 2012. novembertől új helyszín! Green Door Klub Hogy találok oda? Térkép »

A SzEK.org tagságának fontos, belső fóruma a SzEK-klub, amelyet minden hónap utolsó csütörtökén 18.00 órától rendezünk meg. Egy-egy érdekes, izgalmas téma köré szervezünk kötetlen szakmai beszélgetést. Kitűnő alkalom nem csak szakmai-üzleti, hanem akár baráti kapcsolatok kialakítására, ápolására is. A korábbi klubestek témái itt tekinthetők meg. A klub témáihoz várjuk tagjaink véleményét, ötleteit az info@szek.org címen!

Legutóbbi bejegyzések