“My name is Bond. Data Bond.”
Az a vevő, akit személyesen ismersz és megkülönböztetett figyelemben részesíted, többet vásárol. A régi kereskedők ismerték ezt a titkot, és bejáratott vevőiknek testre-szabott ajánlatokkal kedveskedtek. Az e-kereskedelemben esélytelen személyesen ismerni minden vevőt, de a “big data”-nak köszönhetően szokásaikat, mozgásukat, gondolkodásukat illetően ma tájékozottabbak vagyunk a világ legjobb kémeinél is, így lehetséges, hogy akár legtitkosabb vágyaikat is kitaláljuk! Mi kell ehhez? Mennyire hatékony? És mennyibe kerül?
A klubest vendégei lesznek: Steigervald Krisztián (Emocionális Marketing Kft.), Pocsarovszky Károly (eNET Kft.), Valner Szabolcs (Digital Factory Zrt.), Szathmáry Viktor (Scarab Research), Tikk Domonkos (Gravity) és Kasler Lóránd Péter (Virgo Systems).
A klubesten ezúttal is finom italok és pogácsák mellett, kötetlenül lehet eszmét cserélni, beszélgetni és kapcsolatokat építeni. A SzEK-klubot csak a szövetség tagjai látogathatják, a részvétel és az ellátás díjmentes.
A SzEK.org tagságának fontos, belső fóruma a SzEK-klub, amelyet minden hónap utolsó csütörtökén 18.00 órától rendezünk meg. Egy-egy érdekes, izgalmas téma köré szervezünk kötetlen szakmai beszélgetést. Kitűnő alkalom nem csak szakmai-üzleti, hanem akár baráti kapcsolatok kialakítására, ápolására is. A korábbi klubestek témái itt tekinthetők meg. A klub témáihoz várjuk tagjaink véleményét, ötleteit az info@szek.org címen! |