Adatok és automatizmusok
Meetup időpont: 2015. szeptember 24. (csütörtök) 18.30
Meetup helyszín: NU Bistro (ha rendbejönnek a trópusi áradás óta)
A szeptemberi meetup során arra teszünk kísérletet, hogy megmutassuk mivel lehet egy-két percet spórolni minden órában. Melyek azok az adatok, amikre építve kicsit előrébb juthatunk, és melyek azok az eszközök, amelyek segítenek nekünk jobb ügyfélszolgálatot építeni.
A témákkal kicsit már előkészülünk az Őszi konferenciára is, így az őszt egy bemelegítő, és kérdésekkel teli meetupal kezdjük.
Program:
1. Adatok, amikhez mérhetjük magunkat.
Részletek az EU benchmark anyagokból, amely minden kereskedőnek segíthet, aki országhatáron kívül gondolkozik, vagy itthon keres viszonítást.
Előadó: Szigetvári József – Szallas.hu
2. Új digitális ügyfélcsatornák előnyei a webáruházak és e-kereskedők világában
Előadó: Kun Szabolcs founder and CEO of Minerva-Soft
3. Egy kis ügyfélszolgálat automatizmus
Előadó: Severa Dániel – Értékesítési menedzser, szaktanácsadó – Virtual Call Center
4. Egy klikkes fizetés, és egyéb fizetési automatizmusok
Előadó: Imre Zsombor – B-Payment
5. CRM kicsiknek, egyszerűen
Juhász Attila – CRM stratégia tanácsadó – MiniCRM Zrt.
6. Brand- és bizalomépítés performancia alapon
Az előadás automata brand- és bizalomépítőrendszer felépítéséről szólna: remarketing, CRM és PPC hirdetésekel. Illetve, hogy mire figyeljenek mikor a célokat, eszközöket meghatározzák.
Belépés: tagoknak ingyenes, külsősöknek 1575 Ft+ÁFA