fbpx
 In Általános

 

 

 

Az áprilisi Meetup házigazdája Deák András, a SzEK.org elnökségi tagja volt.

 

A Meetup diát a következő linken tölthetitek le: >>>

 

A Meetup témái: tartalommarketing és natív hirdetések, performancia marketing eszközök és új AdWords/Analytics funkciók, felhasználói élmény (UX) kutatás módszerek és esettanulmány, s beszámoló az Év Internetes Kereskedője Díjról.

 

• Starcz Ákos | Next Wave Europe Kft.

E-kereskedők, marketingesek mindig is szerették egymást ijesztgetni újabb és újabb “buzz word-ökkel” talán a legújabb ilyen sláger-téma a content marketing, illetve a natív megoldások helye és szerepe a kommunikációban. Starcz Ákos előadásában ezt a két fogalmat tisztázza és tippeket, ötleteket ad a natív hirdetések eredményes alkalmazására. 

 

• Kocsis Márk | MTT Média

Integrált AdWords webshopoknak, dinamikus árazási lehetőségek

 

• Deák András, Kis Bernadette | SzEK.org

10. jubileumi Év internetes Kereskedője Díj 2016 – hír a verseny állásáról

 

• Mészár Anna | Testbirds

Felhasználói élmény kutatás, az Év Internetes Kereskedője Díj nyertese mit kap?

Anna a Testbirds műhelybe vezeti be a jelenlévőket. Szó lesz a tavalyi nyertes, a Ma Este Színházzal közös kvalitatív kutatási projektről és arról, hogy idén mivel díjazza a Testbirds a győzteseket.

  

• Varga Dániel | ADS Interactive

direkt sales – ügynökségi kampányok – hazai automatizált/programmatic rendszerek – nemzetközi programmatic rendszerek – Adexchange

Globális és magyarországi helyzetkép Google statisztikák alapján. Fogyasztói magatartások az oldalakon, ahol a legnagyobb kérdés: vásárló VAGY böngésző a látogató. Megoldás: új üzleti modell és szemléletmód, a bevételek diverzifikálása. Mi módon történhet mindez, milyen monetizációs / bevételszerző megoldások elérhetőek itthon. Végezetül:  javaslatok, tippek, gondolatébresztők a jövőre nézve.

 

 

Időpont: április 11. 18.00-21.00 

Helyszín: Három |3| 

1075 Budapest, Kazinczy utca 3.