fbpx
 In Általános, Ecommerce Meetup, Hírek
Február utolsó csütörtökén megtartottuk az idei második Meetup-unkat, melyre rekordszámú érdeklődő (tag és idén először nem tag) volt kíváncsi.

SzEK.org februári E-commerce Meetup összefoglaló

A Meetup elején a nemrég belépett Sponsorem Kft. képviseletében Kővágó Ildikó és a nemrég újra belépett Klikkmánia képviseletében Varga Zoltán mutatta be cégüket.

Egy rövid összefoglaló a Meetup előadóiról és az előadásokról:

1. Kis Bernadette és Deák András (SzEK.org)

Előadásuk címe: Év Internetes Kereskedője 2015

Az Év Internetes Kereskedője Díj főszervezését és házigazda szerepét három éve vette át a SzEK.org. Kis Bernadette és Deák András a SzEK.org elnökségi tagjai arról beszéltek, hogy a díjazás idén minden eddigi évnél izgalmasabb lesz. A verseny április 7-én közönségszavazással indul, majd újdonság idén, hogy a legtöbb 20 szavazatot kapott webáruházat teszteli a Testbirds 400 tesztelője. Ennek eredményéül alakul ki majd egy TOP 10-es webáruház lista, akik pályázatot nyújthatnak be, amit aztán neves szakmai zsűri bírál el. Díjátadó 2015. június 4-én a SzEK.org XII. Elektronikus Konferenciájának estéjén, Gárdonyban, a Nautis Hotelben. 

 

2. Fónagy Balázs (Testbirds Kft.)

Fónagy Balázs a Testbirds marketingeseként és UX kutatójaként segít a crowdtesting szolgáltató megrendelőinek minél közelebb kerülni felhasználóikhoz, és minél világosabban feltárni a felhasználói igényeket. Hisz benne, hogy kiemelkedő felhasználói élményt akkor nyújthat egy termék, ha már a stratégiai fázistól kezdve folyamatosan aktívan figyelünk az üzleti célok és a felhasználói igények összeegyeztetésére. Az elmúlt évben a legnagyobb hazai szolgáltatók e-kereskedelmi és online ügyfélszolgálati felületeinek felhasználói teszteléseit vezette és elemezte.

Előadásának címe: Mi fán terem a Crowdtesting?

A Testbirds azokat vonja be egy e-kereskedelmi oldal fejlesztésébe, akiken végül annak sikere múlik: a felhasználókat. Az előadásban röviden bemutatkoztak, majd elmondták milyen módszertanokkal dolgoznak webshopok tesztelése esetén, és ezeket milyen fejlesztési fázisokban érdemes bevetni.

 

3. Szekeres Péter (Neticle Kft.)

Szekeres Péter a Neticle Technologies egyik alapítójaként NLP alkalmazások fejlesztésével, automatikus véleményelemzéssel és text mining megoldásokkal foglalkozik. Az egyik legpontosabb magyar nyelvre készült automatikus véleményelemző gondozása mellett azt vizsgálja munkája során, hogy kiknek a munkáját lehet hatékonyan támogatni automatikus szövegfeldolgozással.

Előadásának címe: Mit gondola rólunk a web?!

Előadásából kiderült hogyan tudhatjuk meg, hogy mit gondol rólunk a web. Hogyan vizsgáljuk meg, hogy mi az internetezők véleménye, azaz hogyan találjuk meg és elemezzük automatikusan a szöveges véleményeket közel emberi pontossággal, és ezek alapján milyen piaci és vevői következtetéseket vonhatunk le.

 

4. Kecsmár Attila (Antavo.com)

Előadásának címe: Hogyan növeld a webshopod bevételeit nem tradicionális hűségprogramokkal?

Kecsmár Attila az Antavo.com CEO-jaként előadásában arról beszélt, milyen kockázatai és hasznossága van a hűségprogramoknak, hogy miért jobb egyszerre több csatornán célozni és miként azonosítsd az ideális vásárlókat, és teremts igazi interakciót az ügyfeleiddel.

 

5. Colin Snead (Fürgefutár.hu)

Előadásának címe: Online vásárlók szokásai!

Az angol származású Colin Snead a Fürgefutár.hu magyarországi cégvezetője. Előadásában annak a kutatásnak a tapasztalatait mutatta be, ahol online vásárlók szokásait tesztelték csomagküldés szempontjából nézve, és amit aztán összevetettek a webshopoknál tapasztalható problémákkal, és jövőbeni logisztikai megoldásokkal.

 

6. Csontos Zoltán (volt NetPincér tulajdonos)

2014 telén a berlini székhelyű Foodpanda felvásárolta a 15 éve piacvezető NetPincért. A NetPincér gyakorlatilag az internettel együtt jött be Magyarországra, egy generáció nőt fel azzal a tudattal, hogy az online ételrendelés egyenlő a NetPincérrel. Csontos Zoltán a cég egyik alapítója és volt tulajdonosa elmesélte a NetPincér főbb fejlődési állomásait és hogy hogyan vette meg a Foodpanda a céget. Azt is elmondta, hogy nem dőltek hátra, új kihívások elé néznek és már javában dolgoznak egy új projekten.