fbpx
 In Hírek, Tudásbázis

A LogiNet, az Ecommerce Hungary tagja a piaci szereplők edukációját szem előtt tartva létrehozott egy, a 2020-as trendekre és a koronavírus hatásaira aktualizált digitális tudástárat.

A cég nemrégiben publikált e-bookja egy webshop nyitása és fejlődése körüli leggyakoribb kérdésekre ad lehetséges megoldásokat, hazai esettanulmányok és helyi sajátosságok kiemelésével. Az iparági szakértők bevonásával készült tanácsadói kézikönyvet a LogiNet a tervek szerint folyamatosan frissíti, és további platformokon, így online webinárokon, blogokon és egyéb social media felületeken is népszerűsíti az iparági szereplők körében.

Az ingyenesen hozzáférhető e-book elsősorban azoknak a közép- és nagyvállalatoknak lehet hasznos, akik már belekezdtek az online értékesítésbe, de szeretnének buktatók nélkül a következő szintre lépni, miközben fel kívánják gyorsítani a növekedésüket. Az e-book konkrét tippeket is ad a hosszú távú versenyelőny fenntartásához; a UX, service design és a mobil applikációk nyújtotta lehetőségek kiaknázásával.

Milyen tudást kap az a vállalkozás, aki letölti a LogiNet Ecommerce növekedés sikerkönyvét?

  • Ingyenesen elérhető tippek az e-commerce növekedéséhez
  • támpontok az ideális webshop modell kiválasztásához, ill. a meglévő webáruház fejlesztéséhez
  • új digitális megoldások a hosszú távú versenyelőny fenntartásához a UX, service design és a mobil applikációk nyújtotta lehetőségek kiaknázásával
  • az e-bookban a LogiNet és 15 hazai közép-, és nagyvállalati e-commerce szakértői szólalnak meg, akik megosztják tapasztalataikat, online növekedésük sikereiket, és buktatóikat.

Egy hatékony webshop működtetése csak átgondolt stratégia és módszertan mentén lehet sikeres. Sok felesleges buktatótól kímélheti meg magát az a cég, aki a nulladik lépéstől a számára ideális irányba indul el, és figyelembe veszi a szakértői tanácsokat.“- mondta Máriás Zsigmond, az e-kereskedelmi szoftvereket fejlesztő LogiNet System ügyvezetője.