A legjobb 30 e-kereskedő a közönség szerint

 In Hírek

A közönség szavazatai alapján a legjobb 30-ba jutott internetes kereskedők, így a díjra esélyesek:

3dnap.hu; avonleamedia.com; babanet.hu/shop; cewe.hu; eboszi.hu; ezustnekem.hu; gsmline.hu; gyerekjatekok.hu; hdishop.hu; indulhatunk.hu; jateknet.hu; kockaepitojatek.hu; maesteszinhaz.hu; marketworld.hu; metroman.hu; multiprint.hu; okosjatek.hu; olcsobababolt.hu; onlineszexshop.hu; poly-mix.com; ruhafalva.hu; smartshop.hu; szallasoutlet.hu; szerelvenyaruhaz.hu; szerszam.shop.hu tancsicscipo.hu; tulli.hu; vitalvar.hu; whiskynet.hu; zoohaus.hu

(A kereskedők nem a beérkezett szavazatok száma szerint, hanem ABC sorrendben vannak feltüntetve.)

A zsűri a szervezők – a SzEK.org (Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület), a kirowski Isobar, az eNET Kft., valamint az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) – mellett neves szakértőkből, valamint olyan felelős kereskedőkből áll, akik már bizonyítottak az előző években. Így megtaláljuk köztük a korábbi évek háromszoros győztesét, aBookline-t üzemeltető Shopline webáruházat is, amely többedmagával idén a közönségszavazás támogatójaként is közreműködik a versenyben. A zsűri a döntés során értékeli a kereskedők beküldött pályázatát, ahol kiemelt szempontként szerepel az adott vállalkozás üzleti modellje, az elért üzleti eredmények, a weboldal színvonala, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetőinek minősége és nem utolsósorban az, hogy mennyire felhasználóbarát. A díjazás további fontos szempontja, hogy az e-kereskedő megfeleljen a Vedd a neten! webshop-minősítésen is, de ennek költségét a zsűri elé került vállalkozások esetében a SzEK.org állja.

A díj nyertesének ünnepélyes kihirdetésére és a díjátadásra 2013. május 9-én, a X. E-Kereskedelem Konferencián kerül sor, ahol a győztes mellett a szervezők nyilvánosságra hozzák a közönségszavazáshoz kapcsolódó nyereményjáték nyerteseit is.

Az első helyezett egy évig használhatja Az Év Internetes Kereskedője címet, megkapja a díj főtámogatójának, a PayU-nak a fődíját, egy 1,5 millió forint értékű e-business csomagot, a PayU egyedi szolgáltatási csomagját, valamint a Szallas.hu két fő részére felajánlott exkluzív hétvégi pihenését.

A közönségszavazás támogatója a Bónusz Brigád, az Extreme Digital, a NetPincér.hu, a Parfüm.hu és a díj korábbi éveinek többszörös nyertese, a Shopline webáruház.

Recent Posts