ECH Piackutatói Partner Program / “ECH Approved” Program
A e-kereskedelmi szektor exponenciálisan növekedett az utóbbi években, amely növekedést a pandémia felgyorsította. A ECH célja az, hogy mind tagjai, mind a szélesebb közönség tiszánlátását segítse, azaz, olyan e-kereskedelmi piaci, trend információkat emeljen ki a tömegből, amelyek megbizhatóak, hitelesek – és ezért valóban segítik a piaci szereplők tájékozódását.
Az „ECH Approved” program partnerei azon független piackutató vállalkozások lehetnek, amelyek az e-kereskedelmi szektor egészét, rendszeresen mérik; illetve ezen a kutatási területen legalább 5 éves tapasztalattal rendelkeznek.
A program 2022 márciusában elindult: első körben az ECH a fenti feltételeknek megfelelő 2 piackutató vállalkozás, 2 kutatását hitelesítette: GKI Digital és Reacty Digital.
- Webáruházat vezet vagy működtet? – a GKID és az Árukereső.hu legfrissebb kérdőíveKét év pandémiát követően – mely a nehézségek mellett a webáruházak jó része számára jelentős növekedést is hozott – 2022 első fele már más típusú gazdasági kihívásokat tartogatott az [...]Read more
- 2021: a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelembenA megrendelések száma csúcson, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya csökkent, miközben hódítanak az online piacterek. Összességében 22%-os forgalomnövekedés mutatkozott a hazai [...]Read more
- Piackutatás hitelesítési rendszert indított az Ecommerce HungaryExponenciális növekedésben van a hazai e-kereskedelmi szektor: a hazai vásárlások majd 10%-a online zajlik, a szektor forgalma elérte az 1000 milliárd forintot 2020-ra. Nem csoda hát, hogy az [...]Read more