fbpx

Kisokos

Crush print

A reklámozás egyik hagyományos és egyben elavult módja a nyomtatott szórólapok, katalógusok terjesztése. Ez sajnos még mindig gyakran alkalmazott marketing eszköz, pedig olyan korban élünk, ahol az erőforrások megőrzése, a környezetünk megóvása és városaink tisztasága társadalmunk legfontosabb [...]

Hogyan tűnjön ki egy márka versenytársai közül hosszú távon és hogyan szerezzünk prémium pozíciót a temérdek hirdetés között?

Annak érdekében, hogy hirdetésünk célzottan érje el a fogyasztót, erősebb bevonódást és elköteleződést generáljon, egy újfajta hirdetési eszköz került kifejlesztésre: ez a brand highlight. Ennek segítségével minőségi megjelenést és egyben minőségi célközönséget érhetünk el márkaként. Az [...]

Remarketing hirdetések

Biztosan megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak? – vendégcikk a BP digital-tól A remarketing lényege, hogy hirdetéseiddel kifejezetten azokat a potenciális vásárlókat célzod meg, akik korábban már valamilyen érdeklődést mutattak a honlapod vagy hirdetéseid iránt. Ezekre [...]

Webanalitika Kisokos

Az online térben megjelenő mérési technikák új utat nyitottak az eredményesség és hatékonyság mérésének, az új eszközök számtalan lehetőséget kínálnak a legkülönbözőbb kérdések megválaszolására is. Mára már nincs olyan, hogy mérhetetlen, legyen az érzelem, szokás, fogyasztói preferenciák, vagy [...]

Erős ügyfélhitelesítés kisokos

Az eredetileg 2019. szeptember 14-ére bevezetni tervezett kétfaktoros hitelesítés az online fizetésekben csak 2020. december 31-én válik kötelezővé az Európai Gazdasági Övezetben, így Magyarországon is. A PSD2 részeként bevezetésre kerül az erős ügyfél-hitelesítés (SCA), ami jelentős változást [...]