A nagyok mind élnek vele, Te miért nem?
A legnagyobb forgalmat lebonyolító webshopok mindegyike kínál részletfizetési (fogyasztási kölcsön) lehetőséget a szokásos fizetési módok mellett. Ez nem véletlen, hiszen ők tudják, hogy egy egyszerű, online részletfizetési lehetőség valódi fegyver lehet az:
- átlagos kosárérték növelésére,
- ügyfélélmény növelésére,
- éves forgalom növelésére.
A trendek az online felé mutatnak, a részletfizetésnek is egyszerűnek, biztonságosnak és gyorsnak kell lennie.
Biztosan bonyolult, drága és macerás elindítani
Egy egyszerű fejlesztésről van szó. A webshop motorjától függően optimális esetben nagyjából 1-2 hétbe telik beépíteni az áruhitel folyamatot. Az egyszerűség és gyorsaság kedvéért:
- egy teljes implementálási csomagot adunk át,
- végig segítünk, lépésről lépésre instruáljuk a folyamatot,
- legvégül pedig együtt tesztelünk.
Mint minden fejlesztésnek, ennek is van ára, de a jó hír, hogy ez egy viszonylag gyorsan megtérülő fejlesztés lehet.
Jó, de mekkora webáruháznak és milyen termékkörrel érdemes belevágni?
A jó hír, hogy az áruhitel „nem kér enni”, így akár kisebb webáruházként is bátran érdemes belevágni. Azt szoktuk javasolni, hogy az átlagos kosárméret érje el az 50 000 Ft-ot, így nagyobb eséllyel lesz releváns érdeklődés a részletfizetésre.
A termékkör tekintetében nincsen semmilyen megkötés, komplex kosarakat is megfinanszírozunk, nem csak egy-egy termékkört. Érdekesség, hogy egyre jellemzőbb hitelcél a bútor és/vagy háztartási gép kategória. A 2020-as „Márka tracking” NRC kutatásban a fogyasztási hitelfelvétel lehetséges céljai között az előkelő 4. helyet foglalja el a lakásfelújítás, az autóvásárlás és a váratlan kiadások mögött, ezzel megelőzve a TV, hifi, számítógép és multimédia kategóriát is.
Az utazás, képzés, vagy bármilyen egyéb szolgáltatás is lehet hitelcél, tehát szolgáltatóként is érdemes elgondolkozni a részletfizetési lehetőségen.
Pár példa a teljesség igénye nélkül már megvalósult webshopos bekötésekre:
Oké, kell nekem is részletfizetési lehetőség, miért a
Cofidis Áruhitelt válasszam?
HIHETETLENÜL GYORS
Akár néhány órán belül lezajlik minden a termék kosárba tételétől a termék kiszállíthatóságáig, köszönhetően a gyors igénylési és hitelbírálati folyamatnak.
100% ONLINE – KÉNYELEM FELSŐ FOKON
A piac első áruhitele, amihez nem szükséges felállni a gép mellől, így nem szakad meg az online vásárlás élménye fölösleges utazgatással, postázással.
ONLINE IS SZEMÉLYES
Online sem engedjük el a vásárló kezét, videón keresztül nyújtjuk a személyes kiszolgálás élményét.
SZERZŐDÉS HANGSEBESSÉGGEL!
Magyarországon elsőként vezettük be a szóbeli szerződéskötést, ami minden eddiginél egyszerűbbé és gyorsabbá tette a szerződéskötést. Mutatjuk:
FENNTARTHATÓ
100%-ig papírmentes a folyamat, így nem terheljük a környezetet fölösleges nyomtatgatásokkal, illetve az utazást is megspóroljuk az ügyfélnek a végig otthonról végezhető folyamatunknak hála.
ÖNERŐMENTES AKÁR 600 000 FT-IG
Akár 0 Ft önerővel is megvásárolhatja a fogyasztó a webáruházad legtöbb termékét. A vásárlók rajonganak a kedvező hitelkonstrukciókért, így jelentős forgalmat tudsz realizálni a segítségével.
ELÉRHETŐ
Nem szükséges MNB vizsga, a hitelkalkulátort és tájékoztató oldalt pedig megkapod készen.
HÁTRADŐLHET!
A teljes hitelfolyamatot a Cofidis intézi, online nyomon követhető módon.
A folyamat rendkívül egyszerű
Hol tudok partnernek jelentkezni?
A legegyszerűbb, ha e-mailben keresed fel a lenti kapcsolattartók egyikét, de jelentkezhetsz a www.cofidis.hu/aruhitel oldalon is az űrlap kitöltésével és beküldésével.
KAPCSOLATTARTÓK:
Erdős Krisztina
Partnerkapcsolati felelős
krisztina.erdos@cofidis.hu
Groó Viktor
Kereskedelmi képviselet vezető – Áruhitel
viktor.groo@cofidis.hu
Borosnyai Balázs
Áruhitel üzletág területvezető-helyettes
balazs.borosnyai@cofidis.hu
Székely Ágoston
Partnerértékesítési területvezető
agoston.szekely@cofidis.hu
A Cofidis 1982-es alapítása óta távértékesítéssel foglalkozik, úttörőnek számít a hitelezési piacon. Mára 9 országban szolgálja ki ügyfeleit Európa szerte, és olyan partnereket tudhat maga mögött, mint az Amazon, Emag vagy Euronics.
Magyarországon elsőként vezette be a videós azonosítási folyamatot új ügyfelek részére, majd az elektronikus aláírást váltotta a máig egyedülálló szóbeli szerződéskötési folyamat.
A 2020-as felmérésünk[1] szerint a Cofidis a 2. legismertebb szolgáltató a 18-69 éves lakosság körében, ha fogyasztási hitelekről van szó.
[1] NRC – Cofidis éves márka tracking 2020. augusztus, teljes spontán ismertség a 18-69 éves lakosság körében