Annak érdekében, hogy hirdetésünk célzottan érje el a fogyasztót, erősebb bevonódást és elköteleződést generáljon, egy újfajta hirdetési eszköz került kifejlesztésre: ez a brand highlight. Ennek segítségével minőségi megjelenést és egyben minőségi célközönséget érhetünk el márkaként.
Az Offerista Group teljes cikkét ide kattintva olvashatjuk el.
A reklámozás egyik hagyományos és egyben elavult módja a nyomtatott szórólapok, katalógusok terjesztése. Ez sajnos még mindig gyakran alkalmazott marketing eszköz, pedig olyan korban élünk, ahol az erőforrások megőrzése, a környezetünk megóvása és városaink tisztasága társadalmunk legfontosabb prioritásai közé tartozik.
Hetente több millió példányban kerülnek reklámújságok a fogyasztókhoz és egyre több reklámanyag olvasatlanul halmozódik fel, köt ki a szeméttelepen. Fontos feltennünk azt a kérdést, hogy van-e értelme a papíralapú prospektusoknak a vállalatok reklám mixében, vagy lehet, hogy több problémát okoznak, mint megoldást?
Okok, amelyek elgondolkodásra sarkallhatják az üzleti döntéshozókat:
- környezettudatosság
- fogyasztói magatartás megváltozása és a társadalmi felelősségvállalás
- jogszabályzati változások és adminisztratív döntések
- hatékony és mérhető alternatíva megjelenése: a digitális katalógusok
- Költséghatékonyság