Áprilisban ismét SzEK.org Akadémia

 In Általános, Hírek
Az április 29-i Akadémia címe: Hatékonyság és felhasználói élmény - fejlesztői tippek webáruházaknak

Regisztrálni itt lehet >>>

Az áprilisi SzEK.org Akadémia előadásain a következő kérdésekkel, témákkal foglalkoznak az előadóink:

Schmidt Zoltán (BIG FISH Technológiai Kft.)

  • A hatékonyság egyik, ha nem a legfontosabb mérőszáma a konverziós arány. De hány féle konverziós pont lehet egy webshopban? Mi a különbség a mikro- és a makro konverziók között? Hogyan elemezzünk és optimalizáljunk egy vásárlási folyamatot?
  • A kézenfekvő megoldásokon felül milyen egyéb konverziós lehetőségek vannak még? Milyen visszahívó akciókat illetve after sales megoldásokat használhatunk?
  • Hogyan teszi könnyebbé, gyorsabbá és hatékonyabbá a vásárlási folyamatot egy-egy jól alkalmazott online fizetési megoldás?
  • Milyen eszközök, módszerek vannak, amelyek a hatékonyság növelése érdekében érdemes és ajánlott használni?
Kádár Bence és Rex-Kiss Endre (Technologix Group Kft.) előadásából megtudhatjuk, hogy hogyan épül fel a felhasználói élmény, hogyan és miért kelt vagy kelthet egy oldal különböző érzéseket egy felhasználóban. Az oldalak esztétikai, kifejezetten design szemléletű megközelítésével szemlélteti az előadó, hogy milyen részletekre érdemes odafigyelni, vagy mi az, ami minden esetben szembeötlő kell legyen egy webshopban? A tervezés mellett tanácsokat kapunk annak érdekében, hogy a technikai megvalósítás is minden esetben sikeres legyen. Az említett felhasználói élmény nem csak a felhasználó, hanem a keresők számára is egyre fontosabb kérdés, amelyet a rangsorolási algoritmusokban is egyre inkább megtalálunk. Szó esik a tartalom optimalizálás kérdéseiről és fontosságáról, valamint szintén a felhasználói élmény aspektusából megvizsgálva keresőoptimalizálási szempontok alapján megtudhatjuk, hogyan kell felépülnie egy optimális termékoldalnak egy webshopban.
 

Szemes Balázs előadásában arról beszél, hogy strukturálisan milyen típusú oldalra mit szoktak elhelyezni; hogy milyen módon lehet ajánlásokat generálni; hogy ezeknek mi lehet a célja és hogy mire kell figyelni az ajánlások eredményének értékelésénél.

 

A mostani SzEK.org Akadémia célcsoportja: webshopok vezetői, marketingesei, fejlesztői és fejlesztőcégei

Regisztrálni itt lehet >>>

Legutóbbi bejegyzések