fbpx
 In Hírek

Az Offerista Group, a DACH régió (Németország, Ausztria és Svájc) vezető digitális retail marketing megoldás szolgáltatója, összeolvad a Prospecto Group-pal, amely Közép-Kelet Európa vezető szolgáltatója a téren.

Az Offerista és a Prospecto ügyfelek ezen túl sokkal szélesebb elérést élvezhetnek, amely legalább 39,5 millió fogyasztót jelent Európa-szerte, valamint új országokra tudják kiterjeszteni kampányaikat. A Prospecto Group ügyvezetője továbbra is Oggy Popov marad.

A szófiai központú Prospecto Group egy drive2store marketing megoldásokat kínáló szolgáltató, amely több mint 100 kis- és nagykereskedő ügyféllel dolgozik együtt, 16 országban van jelen és több mint 30 alkalmazottal rendelkezik a szófiai, budapesti és bukaresti irodáiban.

“Az osztrák wogibtswas.at Gmbh 2018-as átvétele után nagyon várjuk az egyesülést a Prospecto Group-pal és a további terjeszkedést újabb piacok felé. Ezáltal partnereinknek még kiemelkedőbb szolgáltatást tudunk nyújtani, még nagyobb lefedettséggel.” – jegyezte meg Benjamin Thym, az Offerista Group GmbH CEO-ja.

“Az elmúlt pár évben a Prospecto Group hatalmas sikereket ért el a Közép-Kelet Európai régióban több mint 100 ügyféllel főleg a kereskedők és márkák közül. Az Offerista Group-ban egy olyan erős vízióval rendelkező partnerre találtunk, akik egyből felismerték a csapataink és szolgáltatásaink egyesítésében rejlő lehetőségeket. Együtt egy nagyobb csoport részeként szélesebb lefedettséggel és nagyobb erőforrásokkal tudjuk folytatni. Ez az akvizíció egyben az eddigi munkánk nagy elismerése is.” – tette hozzá Oggy Popov, a Prospecto Group alapítója és CEO-ja.

A Prospecto.hu egy olyan webportál és applikáció, amely egy helyen gyűjti össze a hazai retailerek akciós újságait, ajánlatait. Partnereiket abban segítik, hogy ajánlataik digitálisan is minél több vásárlóhoz eljussanak, akár a brick-and-mortar akár eCommerce kereskedőkről legyen szó. A papír terjesztéssel ellentétben sokkal rugalmasabb, környezetbarátabb, skálázhatóbb és mérhetőbb ez a módszer, így egyre inkább helye van a hazai kereskedők marketing stratégiájában.