fbpx
 In Beszámoló, Hírek

Idén először társszervezőként vett részt a kétnapos SAP NOW konferencián az Ecommerce Hungary.

A rendezvény második napján, szeptember 11-én az Ecommerce Now címet kapta az a 6 előadásból álló szekció, melynek szakmai programját egyesületünk állította össze.

Az előadások az e-kereskedelem stratégia lábainak aktuális kihívásait dolgozták fel, a piac változásnak aspektusából. Logisztika témakörben Perényi András, a Webshippy vezetője hozott nekünk tényeket és esettanulmányokat a fullfilment világából, alátámasztva azt hogy a nem túl távoli jövőben egyre több cég választhatja ezt a megoldást ha piacot akar bővíteni, vagy ha csak a meglévő folyamatait szeretné jobbá, gazdaságosabbá tenni. Deák András (Next Wave Europe) pedig azt mutatta meg, hogy a kereskedelemben, az offline és online marketing üzeneteknek támogatniuk kell egymást, főleg mert egy bizonyos méret felett az omnichannel az egyetlen logikus lépés a piaci pozició megtartására vagy javítására. Dr. Bőgel György, a CEU professzora ezen a rendezvényen is hozott teljesen új, inspiráló gondolatokat: előadásában a klasszikus dialógusos kereskedelem online világba adoptálásáról beszélt.

Az SAP NOW rendezvény egyik központi témája a CX, azaz a vásárlói élmény volt. Nagyon sok előadás foglalkozott azzal, hogy a kereskedelemben az “itt és most” korát éljük, és a piac immáron nem a kereskedői lehetőségek, hanem a fogyasztói elvárások mentén tud előremozdulni. A CX fontosságát érzékeltette a Neticle előadása is, amely témáját tekintve újdonság volt az e-kereskedelemben megszokott előadások sorozatában. Szekeres Péter arról beszélt, miért és hogyan érdemes megkeresni és feldolgozni a vásárlóknak a márkánkról alkotott véleményét. Előadásának anyagát az alábbiakban közzé is tesszük, és javasoljuk is minden kereskedőnek hogy merítsen belőle ötletet: