2024-es tervezés e-kereskedőknek – mutatjuk, mire figyelj!
Nehezített pálya volt az idei év az e-kereskedőknek, és jövőre sem várhatunk könnyebbet. Élesedik a verseny, magasabbak a hirdetési költségek, nagyobb az inflációs nyomás, válogatósabbak és árérzékenyebbek a vásárlók…
Ebben a helyzetben nehezebb tervezni, mint valaha. Hadd könnyítsük meg a dolgod: négy e-kereskedelmi szakértő osztja meg tudását és hasznos tanácsokat ad a 2024-es tervezésről.
Témák:
Legfontosabb tervezési pontok
Hogyan tervezz a hosszú távú célok mentén?
Mit tarts szem előtt, ha lifestyle üzletként akarsz építkezni és mit, ha az exit szándékod van?
A marketing fontossága, növekedési stratégiák a jelen helyzet valóságában
Hogyan tervezz a hosszú távú célok mentén?
Mit tarts szem előtt, ha lifestyle üzletként akarsz építkezni és mit, ha az exit szándékod van?
A marketing fontossága, növekedési stratégiák a jelen helyzet valóságában
Előadók:
Csereklei Zoltán | alapító, ügyvezető igazgató, Pelenka.hu, Beauty.hu
Horgos Lénárd | alapító partner, Absolvo Consulting
Szabó László | alapító partner, export szakértő, Growww Digital
Paál Katalin | értékesítési és marketing vezető, Growww Digital
Csereklei Zoltán | alapító, ügyvezető igazgató, Pelenka.hu, Beauty.hu
Horgos Lénárd | alapító partner, Absolvo Consulting
Szabó László | alapító partner, export szakértő, Growww Digital
Paál Katalin | értékesítési és marketing vezető, Growww Digital
A webináriumon való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
https://bit.ly/3G09nKF
https://bit.ly/3G09nKF