fbpx

A legkisebbektől a legnagyobbakig minden egyes vállalkozás az elégedett ügyfelekért dolgozik. Lehet ez egy webshop, orvosi centrum, vagy nemzetközi áruházlánc, lehet terméked, vagy szolgáltatásod, a sikered egyenesen arányos lesz az ügyfeleid elégedettségével. 

 

Minél jobban veszed ezt az akadályt, annál nagyobb versenyelőnyre tehetsz szert. Ebben ma már rengeteg eszköz, technika és módszer tud segíteni, de hiába fejlődik fénysebességgel a technológia, ha nincs, aki értőn használja.

 

Lesd el a legnagyobbaktól, hogyan csinálják és legyen Tiéd a legboldogabb ügyfél.

Találkozzunk a CONTACT Ügyfélszolgálati Konferencián!

Az AI tanul. Veled vagy Nélküled?!

November 22-23.


A régió egyetlen ügyfél fókuszú konferenciája, ahol tanulhatsz, megismerheted a legújabb trendeket és lehetőséged lesz új kapcsolatok építésére is!

 

Egyesületi tagjaink 10% kedvezményt kapnak a belépő árából.

 

BŐVEBB INFO és JELENTKEZÉS

 

Milyen témákra számíthatsz?

Az ügyfélélmény új szintjei. Mesterséges Intelligencia az ügyfélkezelésben /Szilágyi Márk – Daktela Magyarország, Ügyvezető /

Unveiling the customer Centric Ecosystem of Revolut /Győrffy Balázs – Revolut, Strategy and Operations Manager/

A szervezet személyisége – Emberi érték az AI árnyékában /Kun-Nagy Klára, Pesti Kornélia – OTP Bank Nyrt./

A tehén egy bonyolult állat. De én megfejtem. Humor, mint eszköz az ügyfélszolgálatokon /Lőrincz András – Protocall, Üzletfejlesztési igazgató/

Hallo, itt az AI, van egy perce?  /Jeney Gábor – Comnica, Ügyvezető igazgató/

Generációk harca a figyelemért /Steigervald Krisztián – SteiGen Consultany Kft., Partner/

AI banki felhasználásában rejlő lehetőségek és veszélyek /Bácsfalvi András – Ernst & Young, Partner/

Automatizáció, robotizáció és a mesterséges intelligencia a plexi mögött /Maróti Annamária – MVM Ügyfélkapcsolati Kft., Digitalizáció és működésmenedzsment igazgató/

Élményt adj, ne csak költséget csökkents az AI-val /Bortnyák Adorján – Geomant, eastern europe, Middle-east managing director/

Service Design – Trendek és kitekintés /Ferenczi Bálint – Mito Next/

Pogácsaszag és AI – Blended learning folyamatokkal a valós viselkedésváltozásért az automatizáció és az AI korában /Bölcsföldi László – Franklin Covey, Ügyvezető, partner/

KATE – az ország egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztense /Árva András – K&H, Lakossági szegmens marketing vezető/

Fenyeget a kiberbiztonsági megfelelés – Mit és hogyan? /Csehi Gábor, Tóthmajor Máté – Kürt Kft./

Szavak Ereje /Ungvári Gergely, Pokorny Lia, Grecsó Krisztián, Dr. Kárpáti Róbert/

AI asszisztens Az ügyfélszolgálati folyamatok Jeanne d’Arc-ja! /Gáspár Sándor – Stratis Kft. Data Solutions kompetenciaközpont vezető, Analytics üzletág/

UP RENDEZVÉNYTÉR