Kedves Kolléga!
Szeretettel várunk egy izgalmas és kiemelkedő szakmai rendezvényre:
Az ügyféltérítés művészete az omnichannel erejével
Helyszín: Larus Étterem – 1124 Budapest, Csörsz u. 18/b.
Program és regisztráció: https://ecommerce.hu/
Amiről szó lesz:
Az omnichannel stratégia, vagyis a többcsatornás integrált értékesítés sok kereskedő számára hatékony megoldás lehet, ami lehetővé teszi az ügyfélélmény egységesítését és magasabb szintre emelését. A közösségi média és a modern kommunikációs eszközök átalakították az ügyfelek elvárásait. A vállalatoknak ma már zökkenőmentes vásárlói élmény biztosítására kell törekedniük, különös tekintettel a mai összetett vásárlási szokásokra.
Szakértőink különböző aspektusokból vizsgálják meg az omnichannel stratégia működését, különös figyelmet szentelve az értékesítési és ügyfélszolgálati szempontoknak, a gyakorlati megvalósítás feltételeinek, módszereinek és eszközeinek. Hasznos és gyakorlatias információkat nyújtunk erről a fejlődési irányról elsősorban nagy- és középvállalati közönségnek.
A rendezvényen inspiráló szakmai előadásokat követően te is megoszthatod ötleteidet, tudásodat és kétségeidet a szakmai közösség tagjaival.