fbpx

Kerekasztal-beszélgetés

Sorozatunk ezen eseményén Pintér Róbert és Novák Ferenc segítségével azt vizsgáljuk meg, hogy miként alakultak át a fogyasztói attitűdök az elmúlt évek során és mire lehet számítani az újonnan felnövő generációk belépésével a piacra? Kik ők, mik az elvárásaik, és milyen hatással lesz a következő technológiai ugrás az attitűdökre?

A következő kérdésekkel biztosan foglalkozunk:

  • Hogyan alakította át a pandémia a fogyasztói szokásainkat?
  • Mik a főbb különbségek a pandémia előtti és mai vásárlói elvárások között?
  • Mik az e-vásárlók legfontosabb preferenciái?
  • Hogyan írható le a Z és az Alfa generáció?
  • Hogyan hat a generációs változás a piac működésére?
  • Milyen technológiai és stratégiai dependenciákkal kell számolniuk a kereskedőknek, ha lépést akarnak tartani az elvárásokkal?
  • Hogyan hat a technológiai fejlődés az egyes attitűdökre, mi várható a jövőben?
  • Hogy fog kinézni a kereskedelem 2030-ban, mire számítsunk 2040-re?
  • Hogyan fog integrálódni az e-kereskedelem és a kommunikáció a metaverzumba?

A részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött!

online