Kerekasztal-beszélgetés
Sorozatunk ezen eseményén Pintér Róbert és Novák Ferenc segítségével azt vizsgáljuk meg, hogy miként alakultak át a fogyasztói attitűdök az elmúlt évek során és mire lehet számítani az újonnan felnövő generációk belépésével a piacra? Kik ők, mik az elvárásaik, és milyen hatással lesz a következő technológiai ugrás az attitűdökre?
A következő kérdésekkel biztosan foglalkozunk:
- Hogyan alakította át a pandémia a fogyasztói szokásainkat?
- Mik a főbb különbségek a pandémia előtti és mai vásárlói elvárások között?
- Mik az e-vásárlók legfontosabb preferenciái?
- Hogyan írható le a Z és az Alfa generáció?
- Hogyan hat a generációs változás a piac működésére?
- Milyen technológiai és stratégiai dependenciákkal kell számolniuk a kereskedőknek, ha lépést akarnak tartani az elvárásokkal?
- Hogyan hat a technológiai fejlődés az egyes attitűdökre, mi várható a jövőben?
- Hogy fog kinézni a kereskedelem 2030-ban, mire számítsunk 2040-re?
- Hogyan fog integrálódni az e-kereskedelem és a kommunikáció a metaverzumba?
A részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött!