fbpx

Ügyfélmegtartás, ügyfélelégedettség- és árbevétel növelés az ügyfélszolgálati működés és költségei egyidejű optimalizálása mellett

Az Arenim Technologies webáruházaknak szóló webináriumán megvizsgálja: mit tehet ma egy webáruház annak érdekében, hogy túlélje a következő hónapokat, sőt: megerősödve lépjen majd tovább a mostani nehéz helyzetből. Szakértőitől megtudhatja, milyen előnyökre tehet szert webáruháza egy virtuális telefonközpont használatával:

– Hogyan segít növelni hatékonyságát az ArenimTel szoftver akár csökkentett ügyfélszolgálati létszám mellett is

– Hogyan érhet el akár 97%-os ügyfélelégedettséget telefonos ügyfélszolgálatának köszönhetően és ez hogyan hat majd árbevételeire

– Hogyan mutat rá az ArenimTel virtuális telefonközpont webáruháza kevésbé jól működő folyamataira, melyeken javítania szükséges

A szakértőkkel azt is megbeszélheti, házon belül tartania vagy kiszerveznie érdemes-e inkább webáruháza ügyfélszolgálatát, vagy egy hibrid megoldással járna legjobban.

A részvétel díjmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

 

Bővebb információ és regisztráció az Arenim Technologies weboldalán.

online