Ügyfélmegtartás, ügyfélelégedettség- és árbevétel növelés az ügyfélszolgálati működés és költségei egyidejű optimalizálása mellett
Az Arenim Technologies webáruházaknak szóló webináriumán megvizsgálja: mit tehet ma egy webáruház annak érdekében, hogy túlélje a következő hónapokat, sőt: megerősödve lépjen majd tovább a mostani nehéz helyzetből. Szakértőitől megtudhatja, milyen előnyökre tehet szert webáruháza egy virtuális telefonközpont használatával:
– Hogyan segít növelni hatékonyságát az ArenimTel szoftver akár csökkentett ügyfélszolgálati létszám mellett is
– Hogyan érhet el akár 97%-os ügyfélelégedettséget telefonos ügyfélszolgálatának köszönhetően és ez hogyan hat majd árbevételeire
– Hogyan mutat rá az ArenimTel virtuális telefonközpont webáruháza kevésbé jól működő folyamataira, melyeken javítania szükséges
A szakértőkkel azt is megbeszélheti, házon belül tartania vagy kiszerveznie érdemes-e inkább webáruháza ügyfélszolgálatát, vagy egy hibrid megoldással járna legjobban.
A részvétel díjmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
Bővebb információ és regisztráció az Arenim Technologies weboldalán.