IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia – Túl a kamaszkoron (?)

 In Interjúk

Az embernek kamaszkoráig van ideje kitalálni, ki is ő valójában. Utána jön az önmegvalósítás, amiben az lesz igazán sikeres, aki kellő ügyességgel keveri a célra-tartó elszántságot és a változó körülményekhez való rugalmas alkalmazkodást. Itt tartanak most a hazai e-kereskedelem meghatározó szereplői: brandet építenek, terjeszkednek, fuzionálnak, újraszervezik, átfogalmazzák magukat. A Bookline-ból Shopline lett, az Extreme Digital elkezdett játékokat és könyveket is árulni, a Vatera mögé pedig a hazai e-kereskedelem talán legmeghatározóbb cégbirodalma épült, aminek portfóliójában van a közösségi vásárlástól a hirdetési oldalon át az ár-összehasonlítóig minden. Éleződik a verseny, fogynak a szabad területek, megindultak a befektetések, felvásárlások, fúziók, és a megnemtámadási szerződésekkel egybekötött együttműködések. S közben még mindig nem látható pontosan, milyen hatással lesz az e-kereskedelem fejlődésére a két legnagyobb kihívást jelentő újdonság: a közösségi vásárlás és az okostelefonok terjedése.

Az e-kereskedelmi szakma legnagyobb konferenciájának előadásai és beszélgetései e témák köré épülnek. 2012. május 3-4. között mindenki ott lesz Gárdonyban, aki e szakmában számít – Ön se maradjon le! Kövessen minket a Facebookon, weboldalunkon, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Fontos linkek:

Recent Posts