CHECKLIST, AVAGY ÉRDEKLŐDÉSTŐL A LOJALITÁSIG
Az e-kereskedelem az elmúlt húsz évben nagyobb utat tett meg, mint a hagyományos kereskedelem 2000 év alatt, sőt, eszközrendszerét (elektronikus számlázás, logisztika, back office, front office) tekintve messze meg is előzte azt amiből kinőtt. Ma már a bolti kereskedelemnek is egyre több online vetülete van. Az „e” megoldások jegyében már nem is magáról a kereskedelemről, hanem az annak sikerességét szolgáló megoldásokról – az adatalapú és perszonalizált vásárlói életciklus marketingről, az 1-1 perszonalizációról, s a kereskedelmet kiszolgáló profi vevőszolgálat, IT, csomaglogisztikai technológiákról kell beszélnünk.
Az e-kereskedelem valamikor (nem is olyan régen) a telefonos megrendelésekkel indult, és egy magasabb szinten mára lassan újra visszatért a telefonhoz, a boltba továbbra is szívesen bejárunk, de már más a szerepe. Minden téren begyűrűznek az online-nál megismert megoldások, az új buzzword az omnichannel kiszolgálás…
A szezonra pedig fel kell készülnünk, s ha programozni már nincs is idő, egy checklisten végigvezetjük a kereskedőt, hogy hazavihető legyen jónéhány tipp és trikk megoldás-szállítóktól kereskedőknek, s kereskedők egymásnak.
Írd be a naptáradba: 2016. október 10. (hétfő), Larus Rendezvényház
2016. október 10-én rendhagyó módon hétfőn, új helyszínen a LARUS Rendezvényházban jelentkezik a SzEK.org őszi konferenciája a már megszokott gyakorlatias, sok esettanulmányt felvonultató tartalommal.
Idén kiemelten foglalkozunk az ügyfélszolgálatok működtetésével és a felmerülő problémákkal, a marketinggel, az omnichannel adta lehetőségekkel, a UX-el, a szállítással és kreatív csomagolással, a szabályzással, és az online fizetés újdonságaival.
Early bird jegyek SzEK.org tagok részére: 14.900 Ft + ÁFA nem tagok számára: 19.900 Ft + ÁFA (szeptember 26-ig)!