Új cseh óriás a hazai ecommerce piacon

 In Általános, Hírek, Nagyvilág e-com

Sajtótájékoztatón jelentette be magyarországi home&living webáruházának indulását a cseh Bonami, amely 2017-ben 25 millió eurós forgalmat produkált.

A Bonami csapata egy szebb világot álmodott meg. A rendhagyó online piactér legfőbb törekvése, hogy a vásárlást a lehető legáttekinthetőbbé tegye – ezáltal komfortosabbá és nyugodtabbá. A különböző kampányok keretében naponta 1000-1200 egyedi terméket kínálnak, a Magyarországról elérhető állandó kínálat pedig jelenleg meghaladja az 50 000 darabot.

A Bonami a magyar piacban a kezdetektől nagy potenciált látott – és stratégiájuk helyességét az első néhány aktív hónap már be is igazolta. A Bonamit Magyarországon a régió többi országához képest is igen élénk érdeklődés kísérte már a kezdetektől. Az augusztus közepi bevezetést megelőzően már közel 90 000 magyar regisztrált az oldalon. Az első hónap hatalmas meglepetést okozott: az új piacra lépések közül minden idők legnagyobb forgalmát hozta, az indulás első negyedévében pedig az eladások minden hónapban megduplázódtak (2018. augusztus–2018. október).

A hírlevélre feliratkozók száma jelenleg 72 000, a regisztráltaké 150 000 fő, a magyar Facebook-oldalt 59 000-en követik. A mobilapplikációt közel 4000-en töltötték le – és a Bonami-országok (Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Románia) közül Magyarországon a legtöbb az appról indított tranzakció – ami a forgalom 9%-át teszi ki (a többi országban ez 4-5%). 2018 végére a Bonami 250 000 000 Ft-os bevételt prognosztizál.

Legutóbbi bejegyzések