Adatok és automatizmusok
A mostani meetup során arra teszünk kísérletet, hogy megmutassuk mivel lehet egy két percet spórolni minden órában. Melyek azok az adatok, amikre építve kicsit előrébb juthatunk, és melyek azok az eszközök, amelyek segítenek nekünk jobb ügyfélszolgálatot építeni.
A témákkal kicsit már előkészülünk az Őszi konferenciára is, így az őszt egy bemelegítő, és kérdésekkel teli meetupal kezdjük.
Meghívott előadók és témák.
Adatok, amikhez mérhetjük magunkat.
Részletek az EU benchmark anyagokból, amely minden kereskedőnek segíthet, aki országhatáron kívül gondolkozik, vagy itthon keres viszonítást.
Szigetvári József – Szallas.hu
Új digitális ügyfélcsatornák előnyei a webáruházak és e-kereskedők világában
Kun Szabolcs founder and CEO of Minerva-Soft
Egy kis ügyfélszolgálat automatizmus
Severa Dániel – Értékesítési menedzser, szaktanácsadó – Virtual Call Center
Egy klikkes fizetés, és egyéb fizetési automatizmusok
Imre Zsombor – B-Payment
CRM kicsiknek, egyszerűen
[felkérés alatt]